1. leht 2-st

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 22:54
Postitas naksitrall
Tere!

kahju küll, kuid -33,6 kraadi pani minu 9-5 korraliku põntsu ja rahalist väljaminekut ei taha mõeldagi. Auto muide käivitus kenasti, arvestades nädalast külmaperioodi.

Eile avastasin õlitilgad auto alt ja uurides õli taset, siis seal õlist nagu polnud midagi...ainult mingi plöga- siis oli selge, et karterituulutus kinni. Kuna aga oli vaja Tartusse tagasi saada pidi sõitma, kahjuks päris kohale ei jõudnud.

Ühel hetkel kadus sõidu ajal roolivõim, põlema läks hüümärk ja akutuli, ning ka jahedat hakkas puhuma. Ma ei tea küll kus mu silmad, aga ei vaadanud mootori temperatuuri. Seda tegin alles mõned kilomeetrid hiljem, kui oli juba üleval kuuma peal. Jätsin seisma jahtus maha, käima läks ilusti, aga ei riskinud enam sõita ja sõit jätkus nööri otsas carringi.

Täna kahjuks kurvad uudised...karterituulutus ikka täiesti kinni, õlileke mitmest kohast, mis kõige kurvem ka turbo õline.

Milline seos on aga sellel hüüumärgil, roolivõimul, sooja kadumisel?!

Kas kellelgi veel külmast tingitud autoremondi väljaminekuid?


Tervitades,
Naksitrall

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:00
Postitas iisak
Genekarihm ikka peal?

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:02
Postitas napoleon
Hüüumärk, akutuli ja roolivõim viitaks nagu sellele, et rihm mis generaatorit ja roolivõimu ringi veab läks katki (või libises ikka mõnuga).

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:06
Postitas naksitrall
Genekarihm?! Vot ei vaadanudki, hetkel auto carringis ei saa vaadata ka. Tänasest kõnest carringist ei mäleta, et ta telefonis oleks mingit geneka värki rääkinud.

Kõige rohkem valmistab mulle muret see õline turbo, carringist öeldi, et tuleb välja vahetada. Ilmselt pean neid uskuma, kuna olen ikka suht autovõhik.

Naksitrall

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:11
Postitas naksitrall
Igatahes räägin homme sealse töödevastuvõtjaga ja uurin, et kas genekarihmaga ka mingi jama siis oli. Täna räägiti 380 EUR remondist + turbo ja selle vahetus.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:21
Postitas iisak
Väljaspoolt õline turbo ei ole küll mingi näitaja.
Sisse peab ikka vaatama ja näpuga katsuma.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:22
Postitas ivomets
no lase ikka algusest alata, mitte kohe kogu raha eest mis sul võimalik välja käia on.

noh, genekarihmastja mõnest rullikust sa ei pääse ja karterituulutuse kitist samuti, ülejäänud tahaks sellist vaatamist/uurimist....

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: E Veebr 06, 2012 23:31
Postitas heikiw
Carringu asemel soovitaks siiski võimaluse korral pealinna Saabispetse !!

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:28
Postitas Rauno
Tartust Tallinnasse vedamine kah paras ooper, kudi lase igaksjuhuks mõnel teisel asjalikul töökojal kah korra pilk peale visata ennem, kui hakkad nii kulukaid väljaminekuid tegema.

Carringuga on asi minu meelest nii, et püütakse koha arvatavat vigast varuosa komplektselt väljavahetama, kuid ei püüta seda parandada.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:30
Postitas Cyber
Carringuga on asi minu meelest nii, et püütakse koha arvatavat vigast varuosa komplektselt väljavahetama, kuid ei püüta seda parandada.
Arvestades, et nad siiani olid "ametliku remonditöökoja" staatuses, siis ei saagi nad muud teha. Ka esindus vahetab vigase detaili, mitte ei remondi seda.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:54
Postitas naksitrall
Hommik!

täna siis olukorrast selline ülevaade, et karterituulutus kit tuleb paigaldada, siis õlirõhu andurist õlileke, lisaks veel kuskilt väntvõlli jubina juurest õlileke, mingid geneka rullikud, õlivahetus ja filter ka loomulikult.

Kuid turbo vahetust nad ikkagi soovitasid väga, et pidavat mootorisse õli sisse peksma. Kas turbot annab iseenesest ka remontida? Muidugi võibolla on neil õigus auto ikkagi üle päris palju üle 200 000 läbi uhanud, see ju põhimõttelisetl aeg, kui turbod annavadki otsad?!

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:59
Postitas napoleon
Turbot on võimalik taastada, aga ega seegi odav lõbu pole. Turbo võib 150 000 pealt otsad anda ja võib ka 500 000 kesta, kõik oleneb sellest, kui lugupidavalt omanik oma autosse suhtub. Mina küsiks enne turbo vahetama hakkamist ka mõne pädevama asutuse arvamust.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 10:02
Postitas Cyber
jah 200k ja üle selle on suht normaalselt kestnud. Remonditakse neid sisu vahetuse teel. Kodus ei tee seda. Renoveeritud vurrid on pisut odavamad siiski, kui uued.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 12:23
Postitas naksitrall
mnjah, kahjuks Tallinna sõita poolpiduse turpsiga ikka ei julge. Tõsiselt kahju, et Tartus pole peale carringi ühtegi saabispetsi!

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: T Veebr 07, 2012 23:18
Postitas Melkz
Selle kohta ütleks, et ega turbo tervise kontrollimiseks ei pea tingimata seda "Saabispetside" juures tegema. Sellist asja peaks oskama iga endast vähegi rohkem lugupidav autoremonditöökoda teha. Soovitan otsida nt foorumist vm mõne asjaliku autoremontija kontakt ja lasta asi veel kord üle vaadata, et saada nn second opinion. Tallinnasse sellepärast ekstra sõita pole küll mõtet!

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: K Veebr 08, 2012 22:05
Postitas naksitrall
Nonii

Täna sai siis kasutatud turbo hangitud (loodan, et töötab) ehk homme juba panevad pääle ja ma tagasi saabi roolis ;P Kuid loodan ka vana lasta remontida mõne spetsialisti juures, kuna kuuldavasti saavat neid taastada.
Vaatasin seda turbot mis maha oli kruvitud ja vaatepilt oli huvitav. See pisike tiivik mis seal sees, selle labadel kõik otsad rämedalt kulunud,pisikesi sakikesi täis ja kõverad justkui oleks selt midagi muud peale õhu läbikäinud. Tõesti selline tunne tekkis, nagu oleks peotäis kive sealt läbikäinud.
Huvitav, mida kuradit sealt läbikäinud on või kuidas saab see nõnda kuluda?!

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: K Veebr 08, 2012 22:18
Postitas Homersimpson
Sa ei kujuta ette palju sellel õrnal vidinal pöördeid on... Pisut ''tolmu'' ja toimib nagu oksapurustaja :)

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: K Veebr 08, 2012 22:35
Postitas sebastian
Jah, kui ta 2500 pööret suudab sekundis teha, ei pääse miski sealt labade vahelt puhtalt läbi. Isegi õhul on vahest raskusi..:P

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: K Veebr 08, 2012 22:39
Postitas iisak
Vaatasin seda turbot mis maha oli kruvitud ja vaatepilt oli huvitav. See pisike tiivik mis seal sees, selle labadel kõik otsad rämedalt kulunud,pisikesi sakikesi täis ja kõverad justkui oleks selt midagi muud peale õhu läbikäinud.
Kas sa saaksid sellest tiivikust pilti teha ja siia üles panna?
Mul on kerged kahtlused nende "sakikeste" suhtes...

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: N Veebr 09, 2012 9:44
Postitas naksitrall
Ma saan täna loodetavasti auto kätte ja siis saan sellest vigastatud turbost ka pildi teha.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: N Veebr 09, 2012 9:51
Postitas ivomets
kle aga kuidas selle rihmaga lugu oli? ja temp. tõusuga?
see veidi räsitud turbiin ei tohiks olla peamiste põhjuste hulgas, et su masin ära suri.
see töötas ja töötakski edasi, see nii järsku ei lähe...

Mis muud ikka leiti ja tehti?

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:12
Postitas Cyber
kle aga kuidas selle rihmaga lugu oli? ja temp. tõusuga?
see veidi räsitud turbiin ei tohiks olla peamiste põhjuste hulgas, et su masin ära suri.
see töötas ja töötakski edasi, see nii järsku ei lähe...

Mis muud ikka leiti ja tehti?
Osa vastust oli ju eespool
täna siis olukorrast selline ülevaade, et karterituulutus kit tuleb paigaldada, siis õlirõhu andurist õlileke, lisaks veel kuskilt väntvõlli jubina juurest õlileke, mingid geneka rullikud, õlivahetus ja filter ka loomulikult.
Mina loeks siit välja, et rihmamajandus vahetusse

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: R Veebr 10, 2012 10:22
Postitas naksitrall
Tere!

minule teadaolevalt tehti ainult genekarullikute vahetus, siis kõrvaldati lekked, õlivahetus ja siis see turbo vahetus. Palusin kontrollida et kas jahutusvedelik jms asjad mis viitavad kuumaks minemisele on korras- öeldi, et kõik puhas korras. Autol lasti käia ja kuumaks ei läinud.

Kas selle kuumaks minemise ja autosse jaheda puhumisega on seotud mingi veepump, mis seoses geneka jamaga ka lõpetas töötamise.

Samas öeldi, et kett tahaks vahetamist...mis valmistab tõesti pärast sellist mõnusat väljaminekut "rõõmu"...

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: R Veebr 10, 2012 10:39
Postitas Melkz
Tjah, eks vanemad 9-5d kipuvad selliseid "rõõme" pakkuma. Ketivahetus ka suht tavaline protseduur paraku. Tore vähemalt, et turboga korda said.

-33,6 kraadi ja saabi remont

Postitatud: R Veebr 10, 2012 11:46
Postitas iisak
Jätkuvalt ootan pilte turbost siia...