Saabike käib korralikult, aga roolivõim jukerdab

Tonnised ja nende mured
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

Esimene probleem oli mootori klõbinaga. Ostsin uue (loe: kasutatud) plokikaane koos sisuga, klõbinast sain lahti (jumal tänatud). Järgmine probleem on suitsuga, seda tuleb tagant nii palju , et summuti otsa juurde oma jalga pista ei tasu;). Ja nüüd kõige hullem: tühikäigul töötab ainult külma mootoriga. Lisaks sellele, sõites pole midagi aga kohalt ära minnes pole jõudu ja jõnksutab metsikult. Ühekorra juhtus isegi nii, et hakkas jõnksutama, mootori padjad läksid katki, mootor tõusis ülesse ja pooltelg tuli kastist välja(katkisena). Autoks Saab 9000i aastast 86. Ise elan Viljandis, kas keegi siia kanti kah kunagi satub? Või oleks soovitav Tallinnasse tulla?
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#2

Kontakteeru kodanik no fear iga tema on Viljandis meie esindaja. Aga põhimõtteliselt on vigu seal väääga palju. Enamjaolt oled sa teinud omale karuteene. alguses (arvatavasti) oli keti klõbin nüüd hakkad suuremat remonti ette võtma.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

kle mees, siis pärnus myyb yks korraliku motoga 9000.
kere läbi aga moto töötab normaalselt 3000 kr hind.

arvan, et saad nii piisavalt soodsalt asjast yle ja juppe jääb ka ylegi mida teistele pakkuda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Mind huvitab just Saabi hingeelu. Mootori ostmine on liiga ebahuvitav. Kui ma midagi tegema olen hakanud siis proovin selle ikka lõpuni viia, ükskõik mis see ka maksma läheb. Ma tahaks näha kas ma olen suuteline seda mootorit korda tegema. Muidugi on vaja natuke kõrvalist abi. Aga jah, üritan ikka vana korda teha. A muidu suured tänud teile.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

kas jahutusvedelik on ikka sul normis...et suitsu tuleb? kas see on aur või ikkagi suits, st ving?
ja veel - nagu isand Trionic soovitas: IAC klapp ja Throttle Body väääga puhtaks teha!
Samuti kõik voolikud üle vaadata, et kas terved. Siis saab edasi rääkida.
Ja klõbin kadus vast selle pärast ära, et sul hüdrotõukurid läbi olid või siis see, et said uue õli sisse ja ongi tulekahju korraks kustutatud.
Mootorite patjade vahetus on paras nöök. Tuleb tähele panna, et ülemised padjad pannakse märkide järgi. Kui olin kord Trionicu juures näga ISAND kohe, et padjad valesti pandud ja ega mul pikka pidu enam ei olegi, varsti vahetan neid jälle vibra missugune ju muidu salongis!
Vot tak!
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#6

Nojah, aga selle korraliku mootori pealt saaksid vaadata, kuidas asjad k'ima peavad...
55581286
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

Tegelt saaks saaks sir NO FEAR auto pealt kah täpselt vaadata kas voolikud ja juhtmed õieti on (muidugi kui tal aega on). Äkki saab NO FEAR korra läbi astuda mõni nädalavahetus. Oleks VÄÄga tänulik.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

To NO FEAR. Muidu ma saatsin teile juba maili. Aga seda pole vist enam vaja.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

sain maili kätte!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

To NO FEAR. Mis arvad?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#11

SUHTLE U2U ABIL!
Vaata, sul seal üleval paremal pool on nüüd üks punane kiri, et "sulle on saabunud u2u". Klõpsa sinna peale ja vasta ning kirjuta. saatsin sulle meili ka!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

see 9000 tegemine ilma aparaatideta ja oskusteta on ikka päris raske värk. niisama heast tahtest kõrvaga kuulmisest ja silmaga vaatamisest suurt ei piisa.
seal ju miskit reguleerida-kruttida ei anna ja kui asjad kõik õieti kyljes, siis peab töötyama , mis muud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

Selles on sul kahjuks õigus. AGA ÜRITADA VÕIB:D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Kui sa kw107 oma Saabi sünniaasta saladuse avaldaksid,saaksin täpsemaid juhiseid anda.Tegelikult saab telefoni teel autot remontida päris edukalt,ülepäeva teen seda:P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Trionic
Kui sa kw107 oma Saabi sünniaasta saladuse avaldaksid,saaksin täpsemaid juhiseid anda.Tegelikult saab telefoni teel autot remontida päris edukalt,ülepäeva teen seda:P

Esimeses postis kirjas, et '86.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Pimedusega löödud olen.LH 2.2,mis seda mootorit juhib on ikka paras õnnetus,kui algavad probleemid näiteks tühikäiguga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

Kod. NO FEAR käis reedel minu juures. IAC ja Throttle body on praeguseks juba puhastatud. Sisselaske kollektor tuleb kah veel puhtaks teha, sest see on paksult tahma täis. Eks ma panen ta siis pärast uuesti kokku, siis on näha kas midagi ka toimib. Thaks juba:drive:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#18

ja õhufilter oli selline vahvat halli värvi...justnagu mingi küülik, noh selline eestimaise päritoluga:D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

Ostsin mitu pudelit karpa puhastus vahendit, et äkki võtab tahma lahti (soovitati), aga eip midagi. Millega ma selle kollektori puhtaks saan (sisselase).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Seda polegi vaja puhastada,see ei anna sulle midagi.tunni ajaga on jälle kakane
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

Jätan kohe pooleli :wall:. Kõige tähtsamad asjad on siis IAC ja Throttle body, kui need mustad siis ei tööta jah? Ostsin uue süütepooli kah, originaal oli selline pulkjas aga tuli hoopis mingi teine. Öeldi et on asendus oma. Ma nüüd ei tea kas see sobib sinna. Äkki läheb õnneks? Küünla(d), -juhtmed, õhufilter ka uus olemas. Hakkan teda siis kokku uuesti klopsima, vaatab mis Saab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

throttlel pead mingi hambaharjaga maha saama tahmarandi korpuse ja klapi vahelise õhupilu kohal ja puhastama ka klapi servad.IAC`i tuleb hellalt suhtuda,klapi siibrit liigutad ja vajadused nühid puupulga ja carb.cleaneri abil,pind peab saama peegel ja enne paigaldamist lase sinna mingit aerosoolõli sisse(roostes poldi avaja näiteks).
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

WD 40 kõlbab v? Seal on veel mingid vaakum voolikud, NO FEAR ütles, et sa olid tal need ära võtnud ja pimedad ette pannud, neid siis ka vist vaja pole:freak:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Tee kõik hermeetiliselt pimedaks.:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#25

Niimoodi. Sain nüüd hääled sisse, kahjuks sõita pole veel proovinud aga see selleks. Käima läks ilusti, mingi väike klõbin on ikka sees (hästi väike). Kui gaasi maha lasen tuleb mootorist kõrisev hääl (ise kahtlustan ketti ja taldasid). Nüüd peab siis NO FEARi poole pöörduma järjekordse abipalvega, muideks õlled juba ootavad:beer:.
Vasta