Saab 9000 vahetamine 9-5 vastu, kas on ikka hea mõte?
Väikse kirjelduse, mh tüüpvigadest, leiab siit: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2003
Samuti TM ülevaade: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... derID=2014
Samuti TM ülevaade: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... derID=2014
Mul on sarnane küsimus, kuigi pole saabi omanud. Tahaks osta 9-5 aut bens, 2000ndate algus, aga on küsimusi. Need on ka teemaalgatajale abiks ilmselt. Suur osa materjale on läbi loetud ka.
Selge on see, et tähelepanu tuleb pöörata ketile, DI-le, turbole, konsooli displeile. Aga mis mured peale selle veel on? Kas tegu on üldises plaanis sellise autoga, et kui hooldused ilusti teha, siis kestab ka või on veel mingeid tüütuid utoopilisi vigu?
Mootori kohta küsiks, et mind huvitab bens. Sõbral oli esimeste aastate 9-5 aastaid tagasi ja see jooksis kokku. Ma täpselt ei mäleta, milles asi oli, aga käima ei saadudki ilusti. Samal ajal auto24 uurides selgus, et paljudel oli lisade all kirjas "mootor vahetatud". Miks nii? Kas õlitusprobleemid on tüüpilised? Siinsamas kõrvalgi otsib üks mees 2.0t mootorit, sest vajab kap-remi.
Ühesõnaga, auto on sümpaatne ja kui leiaks sellise, millel kett-DI-turbo korras ja lekkeid pole jne ja lööks veel 1000-1500 euri sisse sinna, kas siis võiks saada korraliku auto? Ma ei soovi poole kohaga õlinäpp olla ja teeninduses üle 2x aastas küll käia ei viitsi. Sõidan alla 10 000 aastas aga see ei takista minu praegust audit lagunemast. Masin on vana ka ja hakkavad ilmuma debiilsed vead, a la suunatule relee, kang jne. Autovõhik ma pole.
Milles see saabi kapriissus siis seisneb peale eelpoolnimetatud asjade? Tänud, kui keegi viitsib kaasa mõelda.
EDIT: Kas mootorimuresid esineb ka õigete õlivahetusvälpade puhul? Saan aru, et paljudel lendavad mootorid just selle pärast, et õliga lastakse liiga pikalt ja mootorisse tekib "löga", mis ajab õlivõtturi ja kanalid umbe. Kas eelmise omaniku hoolsust saab tehnokontrollis hinnata näiteks nii, et klapikambri kaas maha? Või õlikorgi vahelt piiluda?
Selge on see, et tähelepanu tuleb pöörata ketile, DI-le, turbole, konsooli displeile. Aga mis mured peale selle veel on? Kas tegu on üldises plaanis sellise autoga, et kui hooldused ilusti teha, siis kestab ka või on veel mingeid tüütuid utoopilisi vigu?
Mootori kohta küsiks, et mind huvitab bens. Sõbral oli esimeste aastate 9-5 aastaid tagasi ja see jooksis kokku. Ma täpselt ei mäleta, milles asi oli, aga käima ei saadudki ilusti. Samal ajal auto24 uurides selgus, et paljudel oli lisade all kirjas "mootor vahetatud". Miks nii? Kas õlitusprobleemid on tüüpilised? Siinsamas kõrvalgi otsib üks mees 2.0t mootorit, sest vajab kap-remi.
Ühesõnaga, auto on sümpaatne ja kui leiaks sellise, millel kett-DI-turbo korras ja lekkeid pole jne ja lööks veel 1000-1500 euri sisse sinna, kas siis võiks saada korraliku auto? Ma ei soovi poole kohaga õlinäpp olla ja teeninduses üle 2x aastas küll käia ei viitsi. Sõidan alla 10 000 aastas aga see ei takista minu praegust audit lagunemast. Masin on vana ka ja hakkavad ilmuma debiilsed vead, a la suunatule relee, kang jne. Autovõhik ma pole.
Milles see saabi kapriissus siis seisneb peale eelpoolnimetatud asjade? Tänud, kui keegi viitsib kaasa mõelda.
EDIT: Kas mootorimuresid esineb ka õigete õlivahetusvälpade puhul? Saan aru, et paljudel lendavad mootorid just selle pärast, et õliga lastakse liiga pikalt ja mootorisse tekib "löga", mis ajab õlivõtturi ja kanalid umbe. Kas eelmise omaniku hoolsust saab tehnokontrollis hinnata näiteks nii, et klapikambri kaas maha? Või õlikorgi vahelt piiluda?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-5 on ikka parem kui 9000. vähemalt sõidumugavuse poolest. ja uhkem ka jne..
ja kui otsida natukene siis võid osta mitte päris käet lastud isendi vaid võid leida ka sellise masina, millega võid mitte midagi tegemeta sõita paar aastat, ehk niikaua kuni tahad midagi uut proovida.
aga bensupumba, di ja vändaanduri surma ette ei oska ennustada, seega mingi varu võiks nagu pappi taskusse jääda igaks elu juhtumiks.
igaljuhul proovida tasub igaljuhul.
sellekohta oli ka mingine lugu, et üks mees ütleb teisele, et minu naine on parem kui sinu oma, mille peale teine vastab, et on küll!
seega kui ei proovi, ei saa teada.
edit.: see hind küll osma ei meelitaks, olgu tehtud mida iganes; ehk vaid siis kui tehasest tulles sõitnud pole. selle hina eest saaks 2 tk neid vana ninaga 9-5 si ja remondiraha jääks kah taskusse.
edit2. Aga kui ta 1:1 vahetama nõus, siis vahetaks masinat nägemata.
ja kui otsida natukene siis võid osta mitte päris käet lastud isendi vaid võid leida ka sellise masina, millega võid mitte midagi tegemeta sõita paar aastat, ehk niikaua kuni tahad midagi uut proovida.
aga bensupumba, di ja vändaanduri surma ette ei oska ennustada, seega mingi varu võiks nagu pappi taskusse jääda igaks elu juhtumiks.
igaljuhul proovida tasub igaljuhul.
sellekohta oli ka mingine lugu, et üks mees ütleb teisele, et minu naine on parem kui sinu oma, mille peale teine vastab, et on küll!
seega kui ei proovi, ei saa teada.
edit.: see hind küll osma ei meelitaks, olgu tehtud mida iganes; ehk vaid siis kui tehasest tulles sõitnud pole. selle hina eest saaks 2 tk neid vana ninaga 9-5 si ja remondiraha jääks kah taskusse.
edit2. Aga kui ta 1:1 vahetama nõus, siis vahetaks masinat nägemata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ivomets, kas on naiivne loota, et kui mõni 9-5 foorumis mainitud margispetsialistide juurde vedada, siis saab tervikliku listi seisukorra kohta, ka mootori mehaanilise seisukorra kohta? Bensupump, nukaandur ja DI, selge see, kui töötavad siis töötavad ja kui ei siis ei. Aga muud? Nende abiga hoolikalt valides võib saada muretu auto või on saab niikuinii vaid fännikas?
Ma ei ole sellest sildist saabi puhul aru saanud, aga tahan saada ja loogilise põhjenduse leida. Mis tähendab fänniauto? Miks ta siis halvem on, kui teised? Ma ei usu, et oluliselt on. Avensise mehe jaoks muidugi utoopia. Loe ükskõik millise margi kohta, kõigil on vigu ju. Minu kogemuse põhjal bemmist ja audist hullemat raibet ei toodeta. Audit olen omanud ja enam ei taha, bemmi - jumal tänatud, mitte. Saabidega on sõidetud ja nad on väga meelejärele nii olemuselt, välimuselt kui salongilt. Meeldib ka see, et ma ei peaks teda liisima. Muid normaalseid autosid alla 6-8k ei leia.
Ma ei ole sellest sildist saabi puhul aru saanud, aga tahan saada ja loogilise põhjenduse leida. Mis tähendab fänniauto? Miks ta siis halvem on, kui teised? Ma ei usu, et oluliselt on. Avensise mehe jaoks muidugi utoopia. Loe ükskõik millise margi kohta, kõigil on vigu ju. Minu kogemuse põhjal bemmist ja audist hullemat raibet ei toodeta. Audit olen omanud ja enam ei taha, bemmi - jumal tänatud, mitte. Saabidega on sõidetud ja nad on väga meelejärele nii olemuselt, välimuselt kui salongilt. Meeldib ka see, et ma ei peaks teda liisima. Muid normaalseid autosid alla 6-8k ei leia.
Minu soe soovitus sulle:
Võta laupäeva õhtul 4-pakk ligi ja istu arvuti taha.
Kuluta paar tundi siin foorumis erinevaid teemasid lugedes ja sa saad pildi palju selgemaks
Võta laupäeva õhtul 4-pakk ligi ja istu arvuti taha.
Kuluta paar tundi siin foorumis erinevaid teemasid lugedes ja sa saad pildi palju selgemaks

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Minu soe soovitus sulle:
Võta laupäeva õhtul 4-pakk ligi ja istu arvuti taha.
Kuluta paar tundi siin foorumis erinevaid teemasid lugedes ja sa saad pildi palju selgemaks
Kui jutt minust, siis ma olen kulutanud küll, periooditi mitu aastat aegajalt, kui tuhin tuleb. Ainult et siin on see viga, et foorumis räägitakse muredest, mitte rõõmudest. Samas öeldakse, et oh issand, see saab on ikka üks kapriisitar ja puhas fännikas (foorumiväliselt, eide jutt). Ma aga ei tea vigade esinemise sagedust ju, seega ei saa järeldusi teha. Kas kõik saabid on alatasa mingilmääral näppimist vajavad või on tegu täiesti normaalse autoga ja tegu on külajutuga. Midagi ikka aegajalt ju juhtub, selge see. Aga peale kettide, DI, turbo (loogiline ju turboka puhul), displei ja mootorisse pikalt sama õliga lastes tekkiva löga ma ei leia, et muresid just ülemäära oleks.
Ära tee lollusi.
Ma just tegin tagasi vahetus - kolvid läinud eriti ovaalseks.
Ja ikkagi kui vedab kolvidega - kütusekulu, kallid osad jne jne.
Kilose pluss - odav ja kindel turbobensiin, mis on mugav automaadiga. Kilose hinna eest ei saa uuemat turbodiisli, mõnedele diisel "haiseb" - mu naine on vastu näiteks.
Ehk siis peale klassikut Saab omab mõtet trolli ja lennuki hübriidina. Utilitaarsus. Mis 9-5-l oma vigadega on väga kahtlane. Ja 9-5 on kitsas seest - tagaistmel kolmekesi lastel näiteks.
Mis võtta asemele, kui raha liigne on?
Kui kiirem automaat turboga - Audi, mõned Subarud
Tahad tõesti kiiresti sõita siis kangiga - Subaru, BMW, Alfa, Audi
Kui aga jatkata aerotrolli teemat, siis uuemad turbodiislid on kõige mõistlikumad - uuem 9-5 Fiati diisliga, sama diisliga Alfa 159 (kus kasuliku kohta pole eriti vähem), BMW - siin on ruumi.
Viimane Saab oli 9000. Uuemad on laibast zombie tegemine ja üldse vectra.
Seega ma ei saa aru milleks võtma Vectrat Saabi maitsega, eriti kui on nii palju muresid.
Jah, 9-5 on natuke mugavam, äkki sõidaks natuke parem kui 9K, poleks ta nii raske jne. Kuid võrreldes BMW, Alfa, Audi, Honda, Toyota, Subaru jne (sõltuvalt mis sinu jaoks on oluline) - 9-5 on ebasee.
auto24 uurides, mina 5K eest võtaks praegu näiteks ///M3 E36 4 ust 320hj 1996 - võrreldes sellega kõik Saabid on tühi metalli raiskamine.
Ma just tegin tagasi vahetus - kolvid läinud eriti ovaalseks.
Ja ikkagi kui vedab kolvidega - kütusekulu, kallid osad jne jne.
Kilose pluss - odav ja kindel turbobensiin, mis on mugav automaadiga. Kilose hinna eest ei saa uuemat turbodiisli, mõnedele diisel "haiseb" - mu naine on vastu näiteks.
Ehk siis peale klassikut Saab omab mõtet trolli ja lennuki hübriidina. Utilitaarsus. Mis 9-5-l oma vigadega on väga kahtlane. Ja 9-5 on kitsas seest - tagaistmel kolmekesi lastel näiteks.
Mis võtta asemele, kui raha liigne on?
Kui kiirem automaat turboga - Audi, mõned Subarud
Tahad tõesti kiiresti sõita siis kangiga - Subaru, BMW, Alfa, Audi
Kui aga jatkata aerotrolli teemat, siis uuemad turbodiislid on kõige mõistlikumad - uuem 9-5 Fiati diisliga, sama diisliga Alfa 159 (kus kasuliku kohta pole eriti vähem), BMW - siin on ruumi.
Viimane Saab oli 9000. Uuemad on laibast zombie tegemine ja üldse vectra.
Seega ma ei saa aru milleks võtma Vectrat Saabi maitsega, eriti kui on nii palju muresid.
Jah, 9-5 on natuke mugavam, äkki sõidaks natuke parem kui 9K, poleks ta nii raske jne. Kuid võrreldes BMW, Alfa, Audi, Honda, Toyota, Subaru jne (sõltuvalt mis sinu jaoks on oluline) - 9-5 on ebasee.
auto24 uurides, mina 5K eest võtaks praegu näiteks ///M3 E36 4 ust 320hj 1996 - võrreldes sellega kõik Saabid on tühi metalli raiskamine.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ehh, kõige lahedam oli seal pikas kirjas see, et alla 6...8 normaalset autot ei leia
:):)
tead, on inimesi, kes sõidaad rontidega ja mõtlevad samamoodi aga, et õiget autot alla 1000...1200 ei leia;;
ja täpselt samamoodi on ka inimesi, kes õiget auto ei leia alla 120.000 euri. ( sadakakskümment tuhat)
et seal veel need odavama otsa masinad pidid mitte päris need olema aga mis teha, vaene aeg.
ega 9-5 midagi viga ei ole aga 2 asja, mis muresid tekitavad on see, et:
1.pikad hooldusvälbad tehasepoolt
2. meie inimese vaesus, ehk vene ajast päris suhtumine: "ne mesai masinu rabotat" ehk ennem ei hoolda, kui päris seisma jääb.
kui neist kahest asjast natuke üle olla, siis on 9-5 päris hea auto.
ma arvan, et kui saabispetsidele anda pisut aega autoga tutvuda, nii garaazis kui ka maanteel, siis siin on iniomesi, kes võivad õelda käsi südamel, et on hea auto. aga seda ei saa 2 tunniga, või 2 päevaga, natukene rohkem on vaja masinaga ühte sulada.
aga neid, kus kohe peale vaadates 5 häda vastu vaatab, neid nagu ei vaataks vaid läheks kohe järgmise juurde edasi. 9-5 valik ju praegu meeletu;
kunagi sai sõbrale otsitud, kui 3 kasutatud autot eestis müügis olid hea, lihtne valik oli

tead, on inimesi, kes sõidaad rontidega ja mõtlevad samamoodi aga, et õiget autot alla 1000...1200 ei leia;;
ja täpselt samamoodi on ka inimesi, kes õiget auto ei leia alla 120.000 euri. ( sadakakskümment tuhat)
et seal veel need odavama otsa masinad pidid mitte päris need olema aga mis teha, vaene aeg.
ega 9-5 midagi viga ei ole aga 2 asja, mis muresid tekitavad on see, et:
1.pikad hooldusvälbad tehasepoolt
2. meie inimese vaesus, ehk vene ajast päris suhtumine: "ne mesai masinu rabotat" ehk ennem ei hoolda, kui päris seisma jääb.
kui neist kahest asjast natuke üle olla, siis on 9-5 päris hea auto.
ma arvan, et kui saabispetsidele anda pisut aega autoga tutvuda, nii garaazis kui ka maanteel, siis siin on iniomesi, kes võivad õelda käsi südamel, et on hea auto. aga seda ei saa 2 tunniga, või 2 päevaga, natukene rohkem on vaja masinaga ühte sulada.
aga neid, kus kohe peale vaadates 5 häda vastu vaatab, neid nagu ei vaataks vaid läheks kohe järgmise juurde edasi. 9-5 valik ju praegu meeletu;
kunagi sai sõbrale otsitud, kui 3 kasutatud autot eestis müügis olid hea, lihtne valik oli

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



6-8 kirjutasin seepärast, et eks igal inimesel ole oma auto maitse ja minu puhul on need üsnagi töökindlad (eriti vist võrreldes 9-5'ga) honda accord ja subaru legacy kuut. Mõlemad automaadid. Ma olen selles mõttes vist keskpärasest eestlasest erinev, et ma lihtsalt EI TAHA maksta rohkem, kuigi saaks. Hoian peast kinni ja vaatan, palju maksavad autod, mis mingitki rahulolu pakuks ja samas oleks piisavalt värsked, et mitte tunkedes elada. Ja kuna ma tahan automaati ja olen siiski mingil määral autopede ja ei taha "focust" osta, siis ongi jama.
Muret tegi saabi puhul just mootor tõesti, see mis kõhus toimub. Kui ei saa ostueelses kontrollis selle sisu seisundit hinnata, vaid tuleb pikemalt autol kätt hoida, siis läheb loto liiga suureks juba. Ei soovi 3 kuu pärast "uut" kasutatud mootorit otsida.
EDIT: Mind paneb igal juhul ovaalne kolb nutma. Ma lihtsalt ei viitsi sellise jamaga tegeleda ja kõik. Auto peab vastupidav olema.
Muret tegi saabi puhul just mootor tõesti, see mis kõhus toimub. Kui ei saa ostueelses kontrollis selle sisu seisundit hinnata, vaid tuleb pikemalt autol kätt hoida, siis läheb loto liiga suureks juba. Ei soovi 3 kuu pärast "uut" kasutatud mootorit otsida.
EDIT: Mind paneb igal juhul ovaalne kolb nutma. Ma lihtsalt ei viitsi sellise jamaga tegeleda ja kõik. Auto peab vastupidav olema.
Muret tegi saabi puhul just mootor tõesti, see mis kõhus toimub. Kui ei saa ostueelses kontrollis selle sisu seisundit hinnata, vaid tuleb pikemalt autol kätt hoida, siis läheb loto liiga suureks juba. Ei soovi 3 kuu pärast "uut" kasutatud mootorit otsida.
Kui mootori hädasid nii hirmsasti kardad, võta 3.0 V6 - kütust võtab küll pisut rohkem kui R4, aga hädasid on selle mootoriga tunduvalt vähem. Seda on Saabijumalad siin korduvalt öelnud, et V6 pidavat 9-5 mootoritest kõige töökindlam olema.
Tänan soovitamast ja olen täitsa kursis, aga v-mootor ei sümpatiseeri eriti saabil, kole janune pealekauba ja neid väga ei liigu ka 21. sajandi omasid 
Aitab keegi öelda, kas 9-3 alates 2003+ turbokad on samad mootorid ja sarnased probleemid või need on murevabamad? Sõbra naine sõidab sellega 3. aastat vist ja ei ole midagi peeti läinud aga nad on autokauged inimesed ja neilt ei ole mul midagi küsida. Sõidan üksi 90% ajast ja auto suuruses pole küsimus.

Aitab keegi öelda, kas 9-3 alates 2003+ turbokad on samad mootorid ja sarnased probleemid või need on murevabamad? Sõbra naine sõidab sellega 3. aastat vist ja ei ole midagi peeti läinud aga nad on autokauged inimesed ja neilt ei ole mul midagi küsida. Sõidan üksi 90% ajast ja auto suuruses pole küsimus.
Aitab keegi öelda, kas 9-3 alates 2003+ turbokad on samad mootorid ja sarnased probleemid või need on murevabamad? Sõbra naine sõidab sellega 3. aastat vist ja ei ole midagi peeti läinud aga nad on autokauged inimesed ja neilt ei ole mul midagi küsida. Sõidan üksi 90% ajast ja auto suuruses pole küsimus.
Minul on 2004 aasta 9-3 ja sõita on selle masinaga väga lahe. Mõtlen, et kui selle "vectra" siin ühe kõva mehe 9000 masinaga samale joonele panen siis ega teagi kumb kumma tagatulesid peab vahtima aga see selleks

Kasutatud auto tahab ikka natukehaaval kohendamist nii et olenemata mudelist, mille valid siis sellega pead ikka arvestama. Kuigi Saabi automargi tulevik on hetkel segane on asja juures ka see hea pool, et kasutatud Saabide hinnad on vist allapoole läinud ja saab auto vähe soodsamalt kätte kui siin mõni aeg tagasi. Igatahes edu sulle Saabi valimisel

Minul on 2004 aasta 9-3 ja sõita on selle masinaga väga lahe. Mõtlen, et kui selle "vectra" siin ühe kõva mehe 9000 masinaga samale joonele panen siis ega teagi kumb kumma tagatulesid peab vahtima aga see selleks
Kasutatud auto tahab ikka natukehaaval kohendamist nii et olenemata mudelist, mille valid siis sellega pead ikka arvestama. Kuigi Saabi automargi tulevik on hetkel segane on asja juures ka see hea pool, et kasutatud Saabide hinnad on vist allapoole läinud ja saab auto vähe soodsamalt kätte kui siin mõni aeg tagasi. Igatahes edu sulle Saabi valimisel
Olen sõitnud üsna uue 9-3 dislaga (mida mina ei ostaks filtri tõttu, kuna mul nii väike läbisõit ka ja ei tasu diisliga jamamist) ja mõned aastad vanema bensukaga ja tip-top. Mind see vectra maine üldse ei häiri. Selge see, et hoolt tahab iga vanem auto, aga mootori kaprem või vahetus pole päris niisama hooldus. Ma just seda põen, et valin kui hästi tahes, aga jookseb kotti ära, kuigi ise hoolitsen nagu viimane pedant. Ketid-DI-turbo-nukaandur on kökimöki. On 9-3'l siis samad bensumootorid põhimõtteliselt kui 9-5'l ?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
9-5 võib olla küll mugavam ja uuem ja puha ... Aga mina kirun küll, et ei soetanud hoopis mõni aasta vanemat aerotonnist. Palju ... palju lõbusam oleks. Praegu on ka lõbus, aga vaevalt, et neid inimesi palju on, kes teise auto raha oma ''uude'' autosse sisse laoks ... ja ikka pole hea 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võin sulle 1999 aasta V6 mootoriga sedaan 9-5 , mille hind 1500 ( kindlasti saab alla ka) kontakti pakkuda. Pealinnas asub.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Olen sõitnud üsna uue 9-3 dislaga (mida mina ei ostaks filtri tõttu, kuna mul nii väike läbisõit ka ja ei tasu diisliga jamamist) ja mõned aastad vanema bensukaga ja tip-top. Mind see vectra maine üldse ei häiri. Selge see, et hoolt tahab iga vanem auto, aga mootori kaprem või vahetus pole päris niisama hooldus. Ma just seda põen, et valin kui hästi tahes, aga jookseb kotti ära, kuigi ise hoolitsen nagu viimane pedant. Ketid-DI-turbo-nukaandur on kökimöki. On 9-3'l siis samad bensumootorid põhimõtteliselt kui 9-5'l ?
Ütlen ausalt, et minu sõidukogemus Saabide osas piirdub ainult selle 9-3 masinaga mis mul on. Seega kuula siin foorumis ka teiste arvamust erinevatest Saabi mudelitest. Minule lihtsalt endale meeldis 9-3 ja kuigi oli ka hirm et mine tea milline masin satub siis peale mõningate pisivigade mis olen korda lasknud teha on masin üpris korralik. Mis puutub mootorisse siis tean, et foorumis on öeldud et Aero mootorid pidid vähe pommikindlamad olema kui teised aga samas oleneb mootori seisukord ka sellest palju on läbisõit ja kas õli vahetused on alati õigel ajal tehdud.
Nüüd tagasi mõeldes ongi vähe naljakas, et mingi aasta tagasi kui veel fordiga ringi vurasin siis tegelikult oli selline aeg, et ei pannud tänavapildis ühtegi Saabi tähele kuigi nad olid olemas. Nüüd on jälle nii et ükski Saab, mis kuskil sõidab ei jää märkamata (ei tea kas Saabi haigus väikselt külge jäänud


Nah, mina pole küll oma 9-5 teemat siia foorumisse teinud (laiskus, eksju), aga siinkohal esitatud väited sunnivad kohe sõna võtma.
9-5 on suur auto. Ja ei ostnud ma (kuigi võimalust oli) 2006 outbacki (sest ta tõbras, ei astunud edasi, istmed olid taburetid ja ruumi polnud. Ahjaa plastmass oli ka veel õudsam seest, kui saabil). Ja kui keski tuleb väitma et 3 seeria M on seest suurem kui 9-5, siis tuleks kasutada ilmselt Ansipi sõnu seemnete ja fooliummütside kohta.
Teiseks, hoolduskulud. Ma ei tea, ma olen sõitnud oma aeroga hooldusest-hoolduseni, miskit erakorralist juhtunud pole. (eelmise talve karterituulutuse vooliku puruksminemine välja arvata, kui treilaga oli tarvis ta audaceri vedada).. ostes oli sõitnud 205tkm, nüüd kolme aastaga 270 tkm ees.
Kütust võtab palju, aga minu sõidustiil ja kesklinnas elamine tingivad selle, kui südalinnast autoga välja saab, kukub kulu ka kolinal. Korraliku hooldusajalooga 9-5te(eriti kui ta on aero), ma küll osta ei kardaks.. Pealegi nende hinnad on läinud vägagi mõistlikuks.
Mis puutub saabi pankrotti ja hindade langust, on tegemist praegu asjatu ootusega.. Enne pankroti uudist oli mul Aadolfimaalt välja vaadatud üks 2011 9-5, hinna suurusjärguga 23k euri.. peale pankrotiuudist frits maksis mulle ettemaksu tagasi ja tunnistas, et talle pakuti sama auto eesti 26.5k.. sama teema toimus ka enamike mobile.de´s müügil olevate uuepoolsete 9-5ga.. ehk nende hinnad tõusid.
9-5 on suur auto. Ja ei ostnud ma (kuigi võimalust oli) 2006 outbacki (sest ta tõbras, ei astunud edasi, istmed olid taburetid ja ruumi polnud. Ahjaa plastmass oli ka veel õudsam seest, kui saabil). Ja kui keski tuleb väitma et 3 seeria M on seest suurem kui 9-5, siis tuleks kasutada ilmselt Ansipi sõnu seemnete ja fooliummütside kohta.
Teiseks, hoolduskulud. Ma ei tea, ma olen sõitnud oma aeroga hooldusest-hoolduseni, miskit erakorralist juhtunud pole. (eelmise talve karterituulutuse vooliku puruksminemine välja arvata, kui treilaga oli tarvis ta audaceri vedada).. ostes oli sõitnud 205tkm, nüüd kolme aastaga 270 tkm ees.
Kütust võtab palju, aga minu sõidustiil ja kesklinnas elamine tingivad selle, kui südalinnast autoga välja saab, kukub kulu ka kolinal. Korraliku hooldusajalooga 9-5te(eriti kui ta on aero), ma küll osta ei kardaks.. Pealegi nende hinnad on läinud vägagi mõistlikuks.
Mis puutub saabi pankrotti ja hindade langust, on tegemist praegu asjatu ootusega.. Enne pankroti uudist oli mul Aadolfimaalt välja vaadatud üks 2011 9-5, hinna suurusjärguga 23k euri.. peale pankrotiuudist frits maksis mulle ettemaksu tagasi ja tunnistas, et talle pakuti sama auto eesti 26.5k.. sama teema toimus ka enamike mobile.de´s müügil olevate uuepoolsete 9-5ga.. ehk nende hinnad tõusid.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mnjaaa. Pva jutust oli jumet.
Aga et kas tonnine või 9-5? Mu abikaasa arvamus: Tonnisega ei jää talvel kunagi kinni ja on kuradima kindla teel püsimisega - ei mingit hirmu loodusnähtuste ees! 9-5-ga on jällegi mugavust rohkem (järgmine põlvkond ikkagi). Tonnise puhul on itaallaslikult rool, pedaalid ja iste natuke vales kohas. Tonnise automaatkast toimib õli ja vedruloogikal, 9-5 oma temperatuurist sõltumatult elektriloogikal (tonnise kast, kui ta korras on, on kindlasti väga mugav). Aero tonnise istmed on oliliselt mugavamad kui 9-5 aero omad! 9-5 aero istmed võtavad õige kehajärgi kuju alles peale 5 aastat muljumist. Ma ootan väga milline saab olema meie tonnisest Trionicu/Iisaku poolt tehtud Aero Saab 9000 CD (sedaan).
Aga et kas tonnine või 9-5? Mu abikaasa arvamus: Tonnisega ei jää talvel kunagi kinni ja on kuradima kindla teel püsimisega - ei mingit hirmu loodusnähtuste ees! 9-5-ga on jällegi mugavust rohkem (järgmine põlvkond ikkagi). Tonnise puhul on itaallaslikult rool, pedaalid ja iste natuke vales kohas. Tonnise automaatkast toimib õli ja vedruloogikal, 9-5 oma temperatuurist sõltumatult elektriloogikal (tonnise kast, kui ta korras on, on kindlasti väga mugav). Aero tonnise istmed on oliliselt mugavamad kui 9-5 aero omad! 9-5 aero istmed võtavad õige kehajärgi kuju alles peale 5 aastat muljumist. Ma ootan väga milline saab olema meie tonnisest Trionicu/Iisaku poolt tehtud Aero Saab 9000 CD (sedaan).