niisiis mure. klassik 900S 93 lpt
nimelt auto käivitub kenasti, hakkan sõitma ja umbes 5-10 minuti pärast hakkab nagu mingi elektri jama, raadio lülitub välja, tuled vaikselt kustuvad ja lõpuks sureb auto poole sõidu pealt lambist välja.
olen avastanud, et kui auto käivitan, ning tühikäigul korralikult kohapeal gaasi annan mõned korrad, /nii 3000-4000 pöördeni/ muutuvad armatuuri tuled eredamaks, ning seda väljasuremist ei juhtu. Milles asi võiks olla? saan ju selle trikiga sõita küll, aga ega see õige asi pole.
Aku ei tohiks läbi olla, suhteliselt uus alles!
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Võibolla viga selles, et genekas ei toimi nii nagu peab?
Kunagi oli Audi 80 masinal selline jama, et kui pimedas lasin tuled garaazi ukse peale ja gaasi surusin läksid heledaks samas kui vähem surusin läksid tuhmiks. Põhjus oli selles, et geneka rihm oli vana ja libises. Lihtsalt suurematel pööretel tiris rihm libisemiset hoolimata genekat kiiremini ringi ja tuled läksid heledamaks.
Võimalik, et Saabil hoopis mingi teine viga ja siin teadjamad kindlasti ütlevad ära aga lihtsalt kirjutasin oma arvamuse ka välja.
Kunagi oli Audi 80 masinal selline jama, et kui pimedas lasin tuled garaazi ukse peale ja gaasi surusin läksid heledaks samas kui vähem surusin läksid tuhmiks. Põhjus oli selles, et geneka rihm oli vana ja libises. Lihtsalt suurematel pööretel tiris rihm libisemiset hoolimata genekat kiiremini ringi ja tuled läksid heledamaks.
Võimalik, et Saabil hoopis mingi teine viga ja siin teadjamad kindlasti ütlevad ära aga lihtsalt kirjutasin oma arvamuse ka välja.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka genekas ei lae. ehk ei lähe kohe laadima.
pane tester aku klemmide peale ja vaata mis näitab. laeb siis kui üle 14 V.
pane tester aku klemmide peale ja vaata mis näitab. laeb siis kui üle 14 V.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



niisiis ivometsa soovitustel mõõtsin ära.
külmalt seistes näitab miski 11v, käivitasin ja mõõtsin, endiselt 11. istusin rooli ja andsin pöördeid, siis läks 14v peale. Ehk siis ei hakka kohe laadima, milles kühvel? genekas läbi? rihm ei tundunud libisevat.
külmalt seistes näitab miski 11v, käivitasin ja mõõtsin, endiselt 11. istusin rooli ja andsin pöördeid, siis läks 14v peale. Ehk siis ei hakka kohe laadima, milles kühvel? genekas läbi? rihm ei tundunud libisevat.
Klassiku puhul suht tavaline.Harjad välja ja harjade all olevad klemmid puhtaks.Korralik mass.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kuidas laadimise kontroll-lambiga on?
paned süüte sisse põleb, käivitad- põleb? annad pöördeid-kustub?
on ette tulnud klassikuid, kus lamp tõepoolest kohe käivitades ei kustu, vaid tahab korra pöörete tõusu nii 2500 kanti; siis kuskub ja hakkab laadima.
ja see saabu variant, et genekal peab korralik mass olema on kah õige. mõnel lausa eraldi juhe geneka massi jaoks olemas. see peab terve olema.
paned süüte sisse põleb, käivitad- põleb? annad pöördeid-kustub?
on ette tulnud klassikuid, kus lamp tõepoolest kohe käivitades ei kustu, vaid tahab korra pöörete tõusu nii 2500 kanti; siis kuskub ja hakkab laadima.
ja see saabu variant, et genekal peab korralik mass olema on kah õige. mõnel lausa eraldi juhe geneka massi jaoks olemas. see peab terve olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kontroll lamp toimib nagu peab, kui süüde sisse põleb, käivitan kustub ära! uurisin ja näppisin siis veel seal geneka juures, mingi pistik kukkus igaljuhul mingilt juhtmelt tagant ära kui sõrmega pihta läksin, panin uue, ja isoleerisin ära. Praegu tundub et nüüd kõik toimib, juu see siis oligi see eraldi massi juhe?!