1. leht 1-st
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 13, 2012 22:47
Postitas fagott
niisiis mure. klassik 900S 93 lpt
nimelt auto käivitub kenasti, hakkan sõitma ja umbes 5-10 minuti pärast hakkab nagu mingi elektri jama, raadio lülitub välja, tuled vaikselt kustuvad ja lõpuks sureb auto poole sõidu pealt lambist välja.
olen avastanud, et kui auto käivitan, ning tühikäigul korralikult kohapeal gaasi annan mõned korrad, /nii 3000-4000 pöördeni/ muutuvad armatuuri tuled eredamaks, ning seda väljasuremist ei juhtu. Milles asi võiks olla? saan ju selle trikiga sõita küll, aga ega see õige asi pole.
Aku ei tohiks läbi olla, suhteliselt uus alles!
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 13, 2012 23:00
Postitas KT100
Pärast seisma jäämist käivitub jälle? Aku tühjaks ei lähe?
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 13, 2012 23:12
Postitas margusmaa
Võibolla viga selles, et genekas ei toimi nii nagu peab?
Kunagi oli Audi 80 masinal selline jama, et kui pimedas lasin tuled garaazi ukse peale ja gaasi surusin läksid heledaks samas kui vähem surusin läksid tuhmiks. Põhjus oli selles, et geneka rihm oli vana ja libises. Lihtsalt suurematel pööretel tiris rihm libisemiset hoolimata genekat kiiremini ringi ja tuled läksid heledamaks.
Võimalik, et Saabil hoopis mingi teine viga ja siin teadjamad kindlasti ütlevad ära aga lihtsalt kirjutasin oma arvamuse ka välja.
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 13, 2012 23:20
Postitas fagott
to KT100 - sureb lambist välja, kohe süüdet andes ei käivitu, käitub nagu oleks aku tühi, kui ootan mingi 5-10 minti siis jälle käivitub! ma ei teagi, kuidagi see aku siis kogub ennast vahepeal

:freak:
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 13, 2012 23:26
Postitas ivomets
ikka genekas ei lae. ehk ei lähe kohe laadima.
pane tester aku klemmide peale ja vaata mis näitab. laeb siis kui üle 14 V.
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: P Mär 18, 2012 17:13
Postitas fagott
niisiis ivometsa soovitustel mõõtsin ära.
külmalt seistes näitab miski 11v, käivitasin ja mõõtsin, endiselt 11. istusin rooli ja andsin pöördeid, siis läks 14v peale. Ehk siis ei hakka kohe laadima, milles kühvel? genekas läbi? rihm ei tundunud libisevat.
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: P Mär 18, 2012 20:25
Postitas farmacoma
Pingeregulaator on äkki läbi? Mõõda pinget ja mängi gaasiga, kas pinge muutub?
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: E Mär 19, 2012 9:23
Postitas saabu
Klassiku puhul suht tavaline.Harjad välja ja harjade all olevad klemmid puhtaks.Korralik mass.
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: T Mär 20, 2012 7:49
Postitas ivomets
aga kuidas laadimise kontroll-lambiga on?
paned süüte sisse põleb, käivitad- põleb? annad pöördeid-kustub?
on ette tulnud klassikuid, kus lamp tõepoolest kohe käivitades ei kustu, vaid tahab korra pöörete tõusu nii 2500 kanti; siis kuskub ja hakkab laadima.
ja see saabu variant, et genekal peab korralik mass olema on kah õige. mõnel lausa eraldi juhe geneka massi jaoks olemas. see peab terve olema.
klassik sureb 10 minutit pärast käivitumist välja
Postitatud: K Apr 04, 2012 0:02
Postitas fagott
kontroll lamp toimib nagu peab, kui süüde sisse põleb, käivitan kustub ära! uurisin ja näppisin siis veel seal geneka juures, mingi pistik kukkus igaljuhul mingilt juhtmelt tagant ära kui sõrmega pihta läksin, panin uue, ja isoleerisin ära. Praegu tundub et nüüd kõik toimib, juu see siis oligi see eraldi massi juhe?!