Tere!
Mure siis selline, et minu saab 9-5, 2002a, 2,0t veepump andis otsad. Küsimus, et kui raske on sellel autol veepumpa vahetada?
Saab 9-5 veepump
See on väga lihtne.
Keerad kõik poldid lahti, mis teda kinni hoiavad ja ongi käes.
Uue tagasipanek vastupidises järjekorras ja ongi vahetatud.
See kui "raske" on seda vahetada, see on suhteline erinevate inimeste jaoks.
Kui pöidlad läbi peopesa pole kasvanud, saad sellega hakkama aga soovitan ikka remonditöökotta pöörduda.
Keerad kõik poldid lahti, mis teda kinni hoiavad ja ongi käes.
Uue tagasipanek vastupidises järjekorras ja ongi vahetatud.
See kui "raske" on seda vahetada, see on suhteline erinevate inimeste jaoks.
Kui pöidlad läbi peopesa pole kasvanud, saad sellega hakkama aga soovitan ikka remonditöökotta pöörduda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pole küll värskelt meeles aga ise sain hakkama kunagi ; tuleb soonrihm lõdvaks lasta, siis paari poldiga ta ära vist vaid käiski.
aga soonrihma lõdvestades/pingutades tuleb õige riistaga seda teha, seal murdumisoht!!
aga soonrihma lõdvestades/pingutades tuleb õige riistaga seda teha, seal murdumisoht!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



päris hea abisõnum peaks mainima!See on väga lihtne.
Keerad kõik poldid lahti, mis teda kinni hoiavad ja ongi käes.
Uue tagasipanek vastupidises järjekorras ja ongi vahetatud.
See kui "raske" on seda vahetada, see on suhteline erinevate inimeste jaoks.
Kui pöidlad läbi peopesa pole kasvanud, saad sellega hakkama aga soovitan ikka remonditöökotta pöörduda.
Hea et keegigi midagi jagab.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Jahutusvedelik välja (kraan radika all juhipoolses otsas),see mootori kinnitus mis padjale toetud eest ära, rihm lõdvaks ja rullikult maha, sisselaske kummi lõdvik ja turbosse minev toru eest ära(pane midagi turbo ette et sinna sodi ei pudeneks), roolivõimu pump ning kronsa ka oleks eest hea ära võtta ning roolivõimu pump ohutult eemale tõsta (vist oli vaja lahti lasta roolivõimu pealevool), voolikud/torud veepumbal lahti lasta (taga olevat toru mis läheb risti väljalaske kollekroti alt tuleb lasta ka lahti mootori tagumisest otsast ning võibolla ka sealt kuhu ta mootoris jõuab (termostaadi alla kuhugi), veepumba poldid lahti, välja tõmmata oma pesast kus ta istub, pump lahti võtta ning tagumine osa eemaldada mis istutada otsa uuele pumbale(loomulikult puhastada vana pind ning asendada tihend), vahetada tihendid, kontrollida kõik liited ja voolikud korralikult, vajadusel puhastada mis vaja. tihendid soovitavalt natuke märjaks teha (võib kasutad vastavat silikon määret kui juhtub olema, ehk mõni oskab öelda kas võib kastuada ka silikon õli O-ringide määrimiseks?) mis lähevad taha torule ning see osa mis läheb mootorisse (suur ots). Edasine on juba kokkuladumine.
See suur ots mis mootirisse läheb ei taha väga sinna minna, tuleb rahulikult proovida, et mitte valesti panna ning leppida pärast lekkiva tihendiga või uuesti tegema. Sama kehtib ka selle toruga pumba taga osas.
Vahetuse käigus on üksiti mõistlik vahetda ka vedelik ja termostaat.
Tööd ei ole 100% järjekorras ning võibolla on mõneti liiga palju lahti võtmist või jäi midagi ära kuid enamus on kirjas. Sammuti ei pretendeeri õigetele töövõtetele selle jutuga. Kõik on teostatav kui on tahtmist, aega ja päris kobakäpp ei ole
See suur ots mis mootirisse läheb ei taha väga sinna minna, tuleb rahulikult proovida, et mitte valesti panna ning leppida pärast lekkiva tihendiga või uuesti tegema. Sama kehtib ka selle toruga pumba taga osas.
Vahetuse käigus on üksiti mõistlik vahetda ka vedelik ja termostaat.
Tööd ei ole 100% järjekorras ning võibolla on mõneti liiga palju lahti võtmist või jäi midagi ära kuid enamus on kirjas. Sammuti ei pretendeeri õigetele töövõtetele selle jutuga. Kõik on teostatav kui on tahtmist, aega ja päris kobakäpp ei ole
