http://www.blocket.se/view/6492069.htm? ... c=1&city=0
millex seal 2.3 pea on? parem sissepritse panna?
on see mingi tark upgrade vqi "kolhoos"?
900 OG Turbo 2.3 peaga??
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
pva, võta kätte selline koht nagu http://www.900aero.com See on classicute kiireks tegemisele pühendunud inimeste tekitatud koht. Loe hoolega ja jäta meelde..
2.3 pea ja 2.1 sisselase pannakse selleks, et neil on voolavus parem ja sealt on võimalik rohkem välja pigistada. Üldiselt jätaks ma need 2 asja tegemata kui järgnevat pole tehtud..
See on siis puhtalt minu arvamus.
Üldiselt peetakse classicu kõige paremateks "bang for buck" lahendusteks korralik IC - front mounted, 3" väljalase ja turbo tagant selle lollaka malmpõlve eemaldamine (aku tuleb taha viia selleks). Peale seda mõningane APC näppimine ja üsna korralik peotäis hobuseid on juurde tekkinud. Kui sellest juba väheks jääb, vat siis on mõte minna pea vahetuse ja sisselaske vahetuse kallale.
just my 0.02$

2.3 pea ja 2.1 sisselase pannakse selleks, et neil on voolavus parem ja sealt on võimalik rohkem välja pigistada. Üldiselt jätaks ma need 2 asja tegemata kui järgnevat pole tehtud..

Üldiselt peetakse classicu kõige paremateks "bang for buck" lahendusteks korralik IC - front mounted, 3" väljalase ja turbo tagant selle lollaka malmpõlve eemaldamine (aku tuleb taha viia selleks). Peale seda mõningane APC näppimine ja üsna korralik peotäis hobuseid on juurde tekkinud. Kui sellest juba väheks jääb, vat siis on mõte minna pea vahetuse ja sisselaske vahetuse kallale.
just my 0.02$
inimene on juba kqik ara teinud? et siis rahalises mqttes paistab olema kasulik ost?
aga kaua niimodi keerutud autod elavad?
ja mis kytesekulu minimaalne on niimodi keerutud autol? maximaalsega selge kqik
...pagn, ma just tahtsin migreerida saabile suht rahuliku ja odava sqidu parast
))))
aga kaua niimodi keerutud autod elavad?
ja mis kytesekulu minimaalne on niimodi keerutud autol? maximaalsega selge kqik

...pagn, ma just tahtsin migreerida saabile suht rahuliku ja odava sqidu parast

Svenska tõlkis seal kuulutuses oleva teksti maakeelde:
terv, teager
vastremonditud mootor, 240mm sidur, spetsiaal(?)turbo, vahetatud chip, nahksisu, abs, 3'' summuti + sport-katalüsaator, 16'' suve- ja 15'' talverattad, pagassi kolitud aku, ülevaatus ilma ühegi märkuseta, reguleeritav bensurõhk, "the big wing", aero spoilerid
terv, teager
Algselt postitas: pva
inimene on juba kqik ara teinud? et siis rahalises mqttes paistab olema kasulik ost?
aga kaua niimodi keerutud autod elavad?
ja mis kytesekulu minimaalne on niimodi keerutud autol? maximaalsega selge kqik
...pagn, ma just tahtsin migreerida saabile suht rahuliku ja odava sqidu parast))))
No selle autoga küll odavalt kulgeda ei anna. Vaevalt et rahulikultki. Kui mõtted on pensukulu juures, siis pole seda autot mõtet osta.
noo kuluga sqltub... ikkagi turbo annab suuremat valikut kui suur mootor - kas tahad rahulikult ja odavalt vqi kiiresti. turbo max rqhk veel kui keeruda...
vqi ma eksin?
aga vist jah, ma myysin ///M mitte sellex et uus rahaauk osta
vqi ma eksin?
aga vist jah, ma myysin ///M mitte sellex et uus rahaauk osta

Aga kui stiilset ja massist selgesti eristuvat - nii välimuse, kui sõiduomaduste poolest - masinat tahad, on seda mõtet küll hoolega kaaluda.
Bensukulu aga sõltub paljuski rooli ja juhiistme vahelisest tihendist.

Bensukulu aga sõltub paljuski rooli ja juhiistme vahelisest tihendist.


Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt tundub see paras M killer olema..
Seda on korralikult järgi aidatud küll.
Kordan veelkord, et rahuliku sõidu puhul võtab tuunitud auto vaat et vähem kütet kui tuunimata. Vähemalt turbode puhul. Samas on väga raske hoida end selle rahuliku sõidu juures..
a mu umbes-täpselt arvamus pakuks sellele autole linnasõidul kulu miski 13-14, maanteel 9 kanti. Samas, kohe kui kõvemini laksad, lähevad need numbrid ilmselt nii mõnegi liitri jagu üles.

Kordan veelkord, et rahuliku sõidu puhul võtab tuunitud auto vaat et vähem kütet kui tuunimata. Vähemalt turbode puhul. Samas on väga raske hoida end selle rahuliku sõidu juures..

a mu umbes-täpselt arvamus pakuks sellele autole linnasõidul kulu miski 13-14, maanteel 9 kanti. Samas, kohe kui kõvemini laksad, lähevad need numbrid ilmselt nii mõnegi liitri jagu üles.