Tere!
Sai hetkel välja valitud üks Saab, mida plaaniks ka reaalselt üle vaatama minna.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=973504
Tahtsingi nii palju küsida, kas keegi omanud samasugust isendit ja oskab ehk mõne sõnaga seda masinat kiita ja laita. Kas esineb ka eelnevatele mudelitele sarnaselt elektri vigu helisüsteemis? Kuidas on üldse selle 1,9 TDI 110kw töökindlusega, milline on reaalne linna kütte kulu? Kuna tegemist oleks mu elu esimese Saabiga, siis otsisin siit foorumist ka natuke infot, kuid ei leidnudki sellise auto kohta väga palju midagi.
Googedasin ka natuke selle Võru autopood kohta ja leidsin väga erinevaid arvamusi, vbl teab keegi veel midagi rääkida? Kirjas on seal, et rihmad ja õlid vahetatud ja Saksamaalt toodud. Läbisõit 219 000 tundub veel reaalne ja 2-võtit on ka olemas, hooldusraamatut usun alles siis, kui seda ise näha saab ja kuhu maani täidetud on. Mis on selle mootori hooldusvälp rihmavahetusele, kas 90 000km, kas esineb ka mingeid tüüpilisemaid lekkeid sellel mootoril?
Muidu paistab see pill üsna sile, kuid eks koha peal selgub, uuringi natuke tausta, kuna vaja ikkagi Tallinnast sinna sõita.
Tänud!
Rain
Saab 9-3 Vector 1,9 TiD 110kw 2007
Tere. Mul on olnud samalaadne üle poole aasta. Tegu küll 2008a. SC .reaalne küttekulu.... oleneb jalast aga maanteel saan hakkama 5 liitriga(talverehvidega).linnas umbes 8-9l.keskmine on olnud ca 6,5l .Mootor peaks tal olema Fiati oma ja kui solki paaki ei vala ning vahel ikka lõõrid tühjaks ajad siis peaks olema suht vastupidav (siin foorumis ka targemad mehed kes pidevalt nende mootoritega kokku puutuvad ehk ütlevad ka sõna sekka...):wise: Olen sõitnud nüüd juba üle 20000 km. jaei oska ühtegi halba sõna ütelda 

- turuplats
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
Oman sama mootoriga autot miskine 3 kuud ja pole halba miskit ütelda. Suurem hooldus vaja ette võtta.
Cruisiga 90 maanteel on jah 5L ja linnas kuskil 10,2-11L sajale. Mul 110 Hirsch-tud 129kw peale. Universaal ka pealekauba.
Cruisiga 90 maanteel on jah 5L ja linnas kuskil 10,2-11L sajale. Mul 110 Hirsch-tud 129kw peale. Universaal ka pealekauba.
iphonede ja ipadide remont
Asi, mida ma nüüd märkasin piltidel selle auto puhul on, et tulede pesurid täiesti puuduvad, kuigi on xenonid ees, kas ise pandud? Kapott tunduks ka nagu natuke parempoolse esitiivaga eritooni, see võib olla petlik ja näeks kohe ära koha peal.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tavaliselt neid Võru Saabe müüakse päris kaua, enamus on ikka kuskil pihta saanud. Konkreetset masinat pole ise vaatamas käinud.
Tartus on esinduselaadne koht olemas kus saad ostueelse kontrolli teostada, et hilisemaid üllatusi vältida.
Siinsamas foorumis pakutakse sellist masinat: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19452
Tartus on esinduselaadne koht olemas kus saad ostueelse kontrolli teostada, et hilisemaid üllatusi vältida.
Siinsamas foorumis pakutakse sellist masinat: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19452
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kuidas seda ostueelset kontrolli müügiplatsiga läbi rääkides üldse teostada kusagil, pole varasemalt sellist kokkupuudet olnud.
Ega Tartus eriti suuri võimalusi selleks pole. Kinnisilmi autot ostes võid hiljem üllatuse osaliseks saada. Helista homme Võrru ja küsi mis naad arvavad kuid soovid masina Tartus üle vaadata.