1. leht 1-st
Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 12:37
Postitas MATU90
Eelmisel autol oli mul manuaalkäigukast, sissepritsega, st seda et kui käik sees pidurdada oli auto kütusekulu null. Kuidas automaadi puhul on? Kas käigukast pidurdab autot või mitte, ehk siis kui gaasipedaali vabaks lasen kas auto võtab niipalju kütet kui tühikäiguks vajalik on, või ei võta üldse?
Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 12:46
Postitas Homersimpson
Sinu atm kastiga 9-5 võtab kütet ikka ka siis kui vabaga kulged. Peale gaasipedaali vabaks laskmist on hetk kus segu lööb lahjaks aga pmst ikka sama kulu kui tühikäigul.
Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 12:47
Postitas MATU90
Okei, seda tahtsingi teada

Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 13:51
Postitas Trionic
See jutt ei ole õige.
Mootoriga pidurdades suletakse T7 poolt pihustid,kuni mootori pöörded langevad 1250 rpm.ni,misjärel jälle alustatakse pihustamist. Protsess toimib käikudel 2,3,4,5 , sõltumata,kas tegu on man./aut. kastiga.
Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 13:59
Postitas MATU90
See jutt ei ole õige.
Mootoriga pidurdades suletakse T7 poolt pihustid,kuni mootori pöörded langevad 1250 rpm.ni,misjärel jälle alustatakse pihustamist. Protsess toimib käikudel 2,3,4,5 , sõltumata,kas tegu on man./aut. kastiga.
Siis saab kõrtsis mõne õlle rohkem lubada.

Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 17:33
Postitas Homersimpson
See jutt ei ole õige.
Mootoriga pidurdades suletakse T7 poolt pihustid,kuni mootori pöörded langevad 1250 rpm.ni,misjärel jälle alustatakse pihustamist. Protsess toimib käikudel 2,3,4,5 , sõltumata,kas tegu on man./aut. kastiga.
Nojah.. Nii ta vist siis täpselt on, aga otseselt käiguga pidurdamist, ehk et käigukangiga vehmerdamist selle nimel, et ikka pidurdatud saaks ei ole kunagi kasutanud. Pole vaja olnud.
Rahulikult draiviga kulgedes ja vaba hooga allamäge minna lastes on ikka nii, et kütus kulub.

Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 19:03
Postitas kroom
Allamäge sõites vahetab kast käigud üles, ja sellepärast siis kütus ka kulubki, et pöörded kukuvad alla selle piiri, millest juba juttu oli.
Näiteks Tartus suurte languste peal (Riia tn kallak ja Jakobi mägi näituseks), ei tõuse küll pöörded üle selle 1250, vaid kiiruse kasvades lükkab kast käigu üles ja pöörded jälle langevad.
Endal on küll punase DIga masin, mitte T7 ja hetkekulu ka näha pole nii et reaalselt ei oska kütuse kulu või mittekulu väita.
See jutt ei ole õige.
Mootoriga pidurdades suletakse T7 poolt pihustid,kuni mootori pöörded langevad 1250 rpm.ni,misjärel jälle alustatakse pihustamist. Protsess toimib käikudel 2,3,4,5 , sõltumata,kas tegu on man./aut. kastiga.
Nojah.. Nii ta vist siis täpselt on, aga otseselt käiguga pidurdamist, ehk et käigukangiga vehmerdamist selle nimel, et ikka pidurdatud saaks ei ole kunagi kasutanud. Pole vaja olnud.
Rahulikult draiviga kulgedes ja vaba hooga allamäge minna lastes on ikka nii, et kütus kulub.

Automaat käigukasti kohta..
Postitatud: N Apr 12, 2012 20:26
Postitas sebastian
T5 puhul on sama, aga veidi teistel pööretel. Fuel cut in engine break on asja nimi. Kütuse pealevool peatatakse pööretel 1900 ja kui jõuab 1400-ni, läheb uuesti "käima".
Palju see kõik kütet säästab, ei tea, aga endal too option softis juba ammu ära võetud. Ei meeldi, kui mootor loksutab autot siis, kui ise heaks arvab. Manuaalkastiga on ilmselt seda rohkem tunda.
Kulu tõusu pole igatahes märganud.