K: Tonnise pidurite upgrade
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Black Diamon , on paremad kui OEM on soonitud ja puuritud, klotsideks panin Ferodo omad.
Black Diamond-i kettad kõik hea, aga pidurdamisel undavad, see vist tuleb nendest soontest.
http://www.carshop.ee/tuuning/pidurisus ... ad/bd.html
Veel parem http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1340 , aga hind juba ülemõistuse.
Black Diamond-i kettad kõik hea, aga pidurdamisel undavad, see vist tuleb nendest soontest.
http://www.carshop.ee/tuuning/pidurisus ... ad/bd.html
Veel parem http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1340 , aga hind juba ülemõistuse.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kuidas siia teemasse näiteks Zimmermann koos EBC green stuffiga sobiks?
Zimmermann-i kettaid mingi aeg ei olnud pakkuda tonnisele.
Ise kasutanud neid ei ole, aga komentaarid suht halvad netis, et tihti võib sattuda kõver kettas:mad:
__In Boost We Trust__
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minul on ka Black Diamondid kõik 4. Undamine on jah suuremal kiirusel ja tugevama pidurduse puhul. Linnas ei tee seda. See on selline propellerlennuki vhouuuuuuuu....
Algselt olid ka BD klotsid, aga tagumised pudenesid laiali, kui supporteid vahetati, niiet seal on nüüd mingid muud asjad. Ees endiselt BD klotsid. Midagi halba ei oska kosta. Ostetud kah sealt carshopist, täiskomplekti korral tehti paar aastat tagasi päris korralik allahindlus..
EBC teeb ka kettaid, aga kui ma nüüd õieti mäletan, siis oli hinnatase kõrgemal kui BD-l. Kusagilt just hiljuti jäi silma, et Green Stuff klotisd sellistele kuni 200 hp autodele mõeldud on..
Vähe kobedamal autol võiks juba RedStuff olla.
Zimmermannist olen ka väga kõikuvat kvaliteeti kuulnud.
Samas soovitaks ka paremad voolikud ja sünteetilise pidurivedeliku panna (castrol response näiteks). Sest pidurid toimivad hõõrdumisel, mis omakorda toodab ohtralt soojust (ja paremad pidurid jällegi rohkem), mis siis vedeliku hästi keema suudab ajada ja tavaline DOT ei pea sellele valule vastu.


EBC teeb ka kettaid, aga kui ma nüüd õieti mäletan, siis oli hinnatase kõrgemal kui BD-l. Kusagilt just hiljuti jäi silma, et Green Stuff klotisd sellistele kuni 200 hp autodele mõeldud on..

Zimmermannist olen ka väga kõikuvat kvaliteeti kuulnud.
Samas soovitaks ka paremad voolikud ja sünteetilise pidurivedeliku panna (castrol response näiteks). Sest pidurid toimivad hõõrdumisel, mis omakorda toodab ohtralt soojust (ja paremad pidurid jällegi rohkem), mis siis vedeliku hästi keema suudab ajada ja tavaline DOT ei pea sellele valule vastu.
EBC Red Stuffiga võib juhtuda see, et pidureid ei saa tavakasutuses nii soojakski, et selle eelised välja tuleks. Green Stuff on külmalt spetside järgi tõhusam. Maasturil on mul Green Stuff klotsid ja sellist tunnet küll pole, et peaks midagi vingemat otsima. Ühest põdrast on need mind juba päästnud.