Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann
Räägid ehk pikemalt oma autost vaatan et bodykiti juures kasutanud 9/3
jubinaid (karbilaiend) veljed ka 9/3 aero omad , kust auto pärineb kas oli
ostes selline body või oled ise vaeva näinud ja kui ise ehitanud siis kas
kapoti all ka miskit kruttinud ehitanud . Muidu superlahe aparaat
jubinaid (karbilaiend) veljed ka 9/3 aero omad , kust auto pärineb kas oli
ostes selline body või oled ise vaeva näinud ja kui ise ehitanud siis kas
kapoti all ka miskit kruttinud ehitanud . Muidu superlahe aparaat
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
- Asukoht:
- Auto:
Auto tõin oktoobri algul Edele-Rootsis asuvast väikesest imeilusast kohakesest Bullarensist, mida kaardilgi võimatu leida (Norra piirist mõnisada meetrit ja Trollhättanist mitte kaugel).
Palju abi oli Svenska Aerolplan AB-st, kuna need isendid, mis enne netist olid välja vaadatud-prinditud, olid enamus juba kas müüdud või peremees kusagil reisil, nii et kätte ei saanud. Nii siis istusimegi arvutis ja valik ei oldki hetkel väga suur, kuna tahtsin kindlasti kolme ukse ja nahksisuga masinat,mis ei oleks ka valge-beež või erepunane.
Ja rändamine osutus Rootsis väga kalliks tegevuseks. Nii et ei kippunudki kohapeal enam eriti otsima. Svenska ees pean siiani end võlglaseks.
Veljed lasin juba kohapeal 16-tolliste originaalide vastu vahetada, kuna Virumaa auklikud teed ei laseks neil just kaua sirgeteks jääda.
Ja ise midagi tuuninud ei ole. Niisugune ta oligi ja seetõttu ka teiste kuulutuste seast silma torkas. Ainukene asi, mis siiani ei meeldi, on automaatkast. Ja veidi madal põhi, mil on õnnestunud juba mitu korda hoovidesse sisse sõites maad künda.
Müüjateks oli väga tore hauakivitegijate perekond - isa ja kaks poega.
Palju abi oli Svenska Aerolplan AB-st, kuna need isendid, mis enne netist olid välja vaadatud-prinditud, olid enamus juba kas müüdud või peremees kusagil reisil, nii et kätte ei saanud. Nii siis istusimegi arvutis ja valik ei oldki hetkel väga suur, kuna tahtsin kindlasti kolme ukse ja nahksisuga masinat,mis ei oleks ka valge-beež või erepunane.
Ja rändamine osutus Rootsis väga kalliks tegevuseks. Nii et ei kippunudki kohapeal enam eriti otsima. Svenska ees pean siiani end võlglaseks.
Veljed lasin juba kohapeal 16-tolliste originaalide vastu vahetada, kuna Virumaa auklikud teed ei laseks neil just kaua sirgeteks jääda.
Ja ise midagi tuuninud ei ole. Niisugune ta oligi ja seetõttu ka teiste kuulutuste seast silma torkas. Ainukene asi, mis siiani ei meeldi, on automaatkast. Ja veidi madal põhi, mil on õnnestunud juba mitu korda hoovidesse sisse sõites maad künda.
Müüjateks oli väga tore hauakivitegijate perekond - isa ja kaks poega.
Endal ka sportvedru ja suht madal kuid põhja ei ole veel küll kuhugi vastu
saanud , kuigi on ette tulnud sõite igasusugu teedel , närvi ajavad küll need augud jms. kuid elab üle ja kui siledale teele saab on nägu naerul
to sigaelmar :
neid karbilaiendeid võimalik hankida näit elkparts´ist maksid miski 128GBP
esi ja taga pampereid (9/3 aero omi ) liigub blocket ´is kuid harva ja hind
on olnud ka suht rõve , kui ma õigesti mäletan siis ühe esipamperi eest
taheti ca. 10000 eeki vms. NG rahvas peaks kopereeruma ja ostma ühe
bodykiti millest annaks koopiad teha , tuleks kogu prj. maksumus vähe
normaalsem ei tahaks bodykiti alla ka mingi ca. 15kg toppida
saanud , kuigi on ette tulnud sõite igasusugu teedel , närvi ajavad küll need augud jms. kuid elab üle ja kui siledale teele saab on nägu naerul
to sigaelmar :
neid karbilaiendeid võimalik hankida näit elkparts´ist maksid miski 128GBP
esi ja taga pampereid (9/3 aero omi ) liigub blocket ´is kuid harva ja hind
on olnud ka suht rõve , kui ma õigesti mäletan siis ühe esipamperi eest
taheti ca. 10000 eeki vms. NG rahvas peaks kopereeruma ja ostma ühe
bodykiti millest annaks koopiad teha , tuleks kogu prj. maksumus vähe
normaalsem ei tahaks bodykiti alla ka mingi ca. 15kg toppida
Võibolla kuuled hoopis põhjaaluste porilapakate kraapimist?
Need käivad küll tihti vastu maad, muret tunda pole nende pärast tarvis.
Auto on
, saan aru, et automaadiga?
Mis automaadi juures häirib? Enamasti kuuleb siin Saabi automaatide kohta head.
Need käivad küll tihti vastu maad, muret tunda pole nende pärast tarvis.
Auto on

Mis automaadi juures häirib? Enamasti kuuleb siin Saabi automaatide kohta head.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma olen inglise keeles nende kohta kahte väljendit kuulnud, Flight Flaps ja Horror Flaps...Algselt postitas: mddr
Võibolla kuuled hoopis põhjaaluste porilapakate kraapimist?
Need käivad küll tihti vastu maad, muret tunda pole nende pärast tarvis.

-
- Postitusi: 47
- Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
- Asukoht:
- Auto:
ega enam suurt häirigi... aga häiris (ja seda tegelikult siiani) veits aeglane reageerimine (mille vastu aitab kohati küll Sport nupp käigukangil, kui vaja kiirelt rekkast mööduda või muidu linnaliikluses peateele spurtida). kuna teiste automaatidega kogemus puudub siis õiget võrdlusmomenti pole.
ja kollektori sõitsin loomulikult tookord puruks. nyyd lasin paigaldada metallist, ehk peab kauem vastu
ja soovitan summutihädade vastu OÜ Autosummutid professionaalset teenindust elavas järjekorras
Lisatud failid
ja kollektori sõitsin loomulikult tookord puruks. nyyd lasin paigaldada metallist, ehk peab kauem vastu

ja soovitan summutihädade vastu OÜ Autosummutid professionaalset teenindust elavas järjekorras

Lisatud failid