1. leht 1-st

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 14:35
Postitas HTKotermann

Lisatud failid

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 14:55
Postitas Factor
Tugevad komplimendid sellise kena Saabiku soetamise puhul:beer: :thumb:
Ehk saab Talvekokkutulekul omakäega kah katsuda:P

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 14:58
Postitas MadMan
Mul hakkas kohe ila tilkuma. :thumb:

Turbo, automaat, katuseluugi ja bodykitiga... :drive:

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 18:10
Postitas sigaelmar
Kust sa sellise bodykiti said?

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 18:48
Postitas Nastix
Õnnitlused ilusa auto puhul :thumb:

Ega see juhuslikult seesama 900 aero pole, mida vahepeal auto24-s müüdi ?

EDIT: Tundub, et siiski eksisin

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: E Dets 05, 2005 22:04
Postitas Donald
Räägid ehk pikemalt oma autost vaatan et bodykiti juures kasutanud 9/3
jubinaid (karbilaiend) veljed ka 9/3 aero omad , kust auto pärineb kas oli
ostes selline body või oled ise vaeva näinud ja kui ise ehitanud siis kas
kapoti all ka miskit kruttinud ehitanud . Muidu superlahe aparaat

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: T Dets 06, 2005 9:54
Postitas HTKotermann
Auto tõin oktoobri algul Edele-Rootsis asuvast väikesest imeilusast kohakesest Bullarensist, mida kaardilgi võimatu leida (Norra piirist mõnisada meetrit ja Trollhättanist mitte kaugel).
Palju abi oli Svenska Aerolplan AB-st, kuna need isendid, mis enne netist olid välja vaadatud-prinditud, olid enamus juba kas müüdud või peremees kusagil reisil, nii et kätte ei saanud. Nii siis istusimegi arvutis ja valik ei oldki hetkel väga suur, kuna tahtsin kindlasti kolme ukse ja nahksisuga masinat,mis ei oleks ka valge-beež või erepunane.
Ja rändamine osutus Rootsis väga kalliks tegevuseks. Nii et ei kippunudki kohapeal enam eriti otsima. Svenska ees pean siiani end võlglaseks.
Veljed lasin juba kohapeal 16-tolliste originaalide vastu vahetada, kuna Virumaa auklikud teed ei laseks neil just kaua sirgeteks jääda.
Ja ise midagi tuuninud ei ole. Niisugune ta oligi ja seetõttu ka teiste kuulutuste seast silma torkas. Ainukene asi, mis siiani ei meeldi, on automaatkast. Ja veidi madal põhi, mil on õnnestunud juba mitu korda hoovidesse sisse sõites maad künda.
Müüjateks oli väga tore hauakivitegijate perekond - isa ja kaks poega.

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: T Dets 06, 2005 13:47
Postitas Donald
Endal ka sportvedru ja suht madal kuid põhja ei ole veel küll kuhugi vastu
saanud , kuigi on ette tulnud sõite igasusugu teedel , närvi ajavad küll need augud jms. kuid elab üle ja kui siledale teele saab on nägu naerul

to sigaelmar :

neid karbilaiendeid võimalik hankida näit elkparts´ist maksid miski 128GBP
esi ja taga pampereid (9/3 aero omi ) liigub blocket ´is kuid harva ja hind
on olnud ka suht rõve , kui ma õigesti mäletan siis ühe esipamperi eest
taheti ca. 10000 eeki vms. NG rahvas peaks kopereeruma ja ostma ühe
bodykiti millest annaks koopiad teha , tuleks kogu prj. maksumus vähe
normaalsem ei tahaks bodykiti alla ka mingi ca. 15kg toppida

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: T Dets 06, 2005 13:58
Postitas mddr
Võibolla kuuled hoopis põhjaaluste porilapakate kraapimist?
Need käivad küll tihti vastu maad, muret tunda pole nende pärast tarvis.

Auto on :head:, saan aru, et automaadiga?
Mis automaadi juures häirib? Enamasti kuuleb siin Saabi automaatide kohta head.

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: T Dets 06, 2005 16:18
Postitas Cyber
Algselt postitas: mddr
Võibolla kuuled hoopis põhjaaluste porilapakate kraapimist?
Need käivad küll tihti vastu maad, muret tunda pole nende pärast tarvis.
Ma olen inglise keeles nende kohta kahte väljendit kuulnud, Flight Flaps ja Horror Flaps...:)

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: N Sept 20, 2007 0:31
Postitas HTKotermann
ega enam suurt häirigi... aga häiris (ja seda tegelikult siiani) veits aeglane reageerimine (mille vastu aitab kohati küll Sport nupp käigukangil, kui vaja kiirelt rekkast mööduda või muidu linnaliikluses peateele spurtida). kuna teiste automaatidega kogemus puudub siis õiget võrdlusmomenti pole.

ja kollektori sõitsin loomulikult tookord puruks. nyyd lasin paigaldada metallist, ehk peab kauem vastu :eureka:

ja soovitan summutihädade vastu OÜ Autosummutid professionaalset teenindust elavas järjekorras :thumb:

Lisatud failid

Saab 900 2.0T, 1996, HTKotermann

Postitatud: N Sept 20, 2007 11:21
Postitas Executive
Algselt postitas: HTKotermann

ja kollektori sõitsin loomulikult tookord puruks. nyyd lasin paigaldada metallist, ehk peab kauem vastu :eureka:

Millest oli sul siis varem?