Algselt postitas: kotermann
Ainukene asi, mis siiani ei meeldi, on automaatkast
Mina ütleks sellepeale, et inimene kellele ei meeldi automaatkast, on kas väga konservatiivne inimene või hirmus rallifänn

Algselt postitas: kotermann
Ainukene asi, mis siiani ei meeldi, on automaatkast
Algselt postitas: qdwin
Minu jaoks on automaatkasti kasutamine imepisikeseks miinuseks kui kõvemal vajutamisel rataste puksimise vähendamisesks lased veidi gaasi lahti ning ta raip vahetab kohe käigu üles. Mul vaja aga uuesti vajutada aga pöörded on juba maas. Samas võib ju käigukangi D asemel mõnda teise asendisse jätta.
Aga see on kaduvväike miinus selle nimel et ma ei pea mingi ajuvaba kehakultuuriga tegelema. Jõusaal on selleks.
Algselt postitas: part
ma leian et nt kurvilisel kruusal või jäärajal peal funnides on automaatkastil neid pisikesi miinuseid üsna suuresti ja ajuvaba kehakultuur on suht parem valik![]()
Algselt postitas: Executive
1. Miks mingi krdi automaatika peab otsustama millal mul vaja käiku vahetada, ise oskan seda palju parem teha.
2. Viies käik puudub.
3. Trionicu näide - automaat ei kannata võimsaid mootoreid.
4. Piduriklotsid kuuluvad kiiremini.
5. Sõidad nagu trolliga.
6. 0-100 km/h näiteks võtab rohkem aega.
7. Aku sai ootamatult tühjaks - ei saa lükkates käivitada.
8. Võtab rohkem bensu.
9. Maksab ise rohkem.
10. Väga kallis remont.
11. Hea on kui mingi kogemuseta inimene, keda rooli taga lased, siduri asemel lööb täiega vasaku jalaga piduri pedaali ja kõik passangerid ettepoole lendavad, aga kui ta liikudes paneb käigukasti parkingi asendisse!?!
12. Ei tohi pikkad maad bukseerida.
13. mõned räägivad, et saab ühe käega rooli keerata, tese käega naist näppida või kohvi juua. Mina saan nii seda kui teist vabalt ka manuaaliga teha, kogemuse küsimus vist.
14. Ja muidugi automaadi ainuke pluss on vist see, et puuduvad siduriga seotud problad.
ELAGU MANUAAL!
Lahendus oleks TCS on/off lüliti, mis kahjuks vanematel mudelitel puudubAlgselt postitas: Nastix
Siis veel mõtlesin, et samas saan manuaalkastiga talvel rohkem hullata - kuraditki... TCS saadab minu plaanid pikalt
Ühesõnaga ei oska ma praeguse seisuga kumbagi eelistada. Sõidan sellega, mis on ja rahul oleksin mõlemaga.![]()
Algselt postitas: Executive
1. Miks mingi krdi automaatika peab otsustama millal mul vaja käiku vahetada, ise oskan seda palju parem teha.
2. Viies käik puudub.
3. Trionicu näide - automaat ei kannata võimsaid mootoreid.
4. Piduriklotsid kuuluvad kiiremini.
5. Sõidad nagu trolliga.
6. 0-100 km/h näiteks võtab rohkem aega.
7. Aku sai ootamatult tühjaks - ei saa lükkates käivitada.
8. Võtab rohkem bensu.
9. Maksab ise rohkem.
10. Väga kallis remont.
11. Hea on kui mingi kogemuseta inimene, keda rooli taga lased, siduri asemel lööb täiega vasaku jalaga piduri pedaali ja kõik passangerid ettepoole lendavad, aga kui ta liikudes paneb käigukasti parkingi asendisse!?!
12. Ei tohi pikkad maad bukseerida.
13. mõned räägivad, et saab ühe käega rooli keerata, tese käega naist näppida või kohvi juua. Mina saan nii seda kui teist vabalt ka manuaaliga teha, kogemuse küsimus vist.
14. Ja muidugi automaadi ainuke pluss on vist see, et puuduvad siduriga seotud problad.
ELAGU MANUAAL!
Sa väidad mulle, et sul on automaatkastiga auto, mis kiirusel 85 km/h gaasi PÕHJA vajutades teeb ainult 1 lülituse? Siis olen valmis selle demonstratsiooni eest sulle loovutama 4-pack õlut. Tingimusel muidugi, et rohkem, kui 1 lülituse korral saan sama koguse vastuAlgselt postitas: MadMan
Lembit: kickdown lüliti ikka töökorras? Sport reziim valitud?
Algselt postitas: Lembit
Sa väidad mulle, et sul on automaatkastiga auto, mis kiirusel 85 km/h gaasi PÕHJA vajutades teeb ainult 1 lülituse? Siis olen valmis selle demonstratsiooni eest sulle loovutama 4-pack õlut. Tingimusel muidugi, et rohkem, kui 1 lülituse korral saan sama koguse vastu![]()
Algselt postitas: Executive
1. Miks mingi krdi automaatika peab otsustama millal mul vaja käiku vahetada, ise oskan seda palju parem teha.
2. Viies käik puudub.
3. Trionicu näide - automaat ei kannata võimsaid mootoreid.
4. Piduriklotsid kuuluvad kiiremini.
5. Sõidad nagu trolliga.
6. 0-100 km/h näiteks võtab rohkem aega.
7. Aku sai ootamatult tühjaks - ei saa lükkates käivitada.
8. Võtab rohkem bensu.
9. Maksab ise rohkem.
10. Väga kallis remont.
11. Hea on kui mingi kogemuseta inimene, keda rooli taga lased, siduri asemel lööb täiega vasaku jalaga piduri pedaali ja kõik passangerid ettepoole lendavad, aga kui ta liikudes paneb käigukasti parkingi asendisse!?!
12. Ei tohi pikkad maad bukseerida.
13. mõned räägivad, et saab ühe käega rooli keerata, tese käega naist näppida või kohvi juua. Mina saan nii seda kui teist vabalt ka manuaaliga teha, kogemuse küsimus vist.
14. Ja muidugi automaadi ainuke pluss on vist see, et puuduvad siduriga seotud problad.
ELAGU MANUAAL!
Kiirusel 80-85 päris põhja vajutamisel õieti reguleeritud kickdowni trossi puhul rabab 2 käigu sisse, kui tross on liiga pingul siis saab tõesti 1 ka kätte. Ma arvan et see ei ole kasti ja mootori suhtes viisakas.Algselt postitas: Lembit
Sõidad õrna gaasiga 4 käiguga kellegi taga, ootad möödasõiduvõimalust. Näed auku, vajutad suuna vasakule ja gaasi põhja.
Automaatkast vahetab neljandalt kolmandale, võrdleb kiirusi ja vaatab, et vähe vahetasin alla.
Vahetab kolmandalt teisele, võrdleb kiirusi ja vaatab, ooo- saan veel ühe korra vahetada ja vahetab teiselt esimesele.
Kuna esimese käigu maksimaalkiirus on kusagil 95 km/h saabub see hetkega ja järgneb käiguvahetus esimeselt teisele.