Tere!
Kuidas 2000 aasta 9-5-l süüteluku põhja (lüliti) kätte saab? Huvitab info ka atm kastiga auto erisuste kohta.
Süüteluku enda vahetuse materjal on netis liikvel, kuid lüliti kohta infot pole.
Süüteluku põhja vahetus
Siin on kirjeldatud alltoodud lingil isegi piltidega näitlikustatud tegevust luku vea kõrvaldamiseks.
http://saabworld.net/f29/ignition-switc ... 5-a-26395/
Lüliti vahetamiseks väidetavalt lukku ennast puutuma ei pea.
http://saabworld.net/f29/ignition-switc ... 5-a-26395/
Lüliti vahetamiseks väidetavalt lukku ennast puutuma ei pea.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siiski, kui juba luku lahtivõtmiseks läheb, oleks mõtekas ka lukk ise ära pesta, puhastada, määrida.
viimasel ajal on väga tihti mulle kõned tulnud, kus süütelukk kinni jäänud, et võti enam ei keera.
ja seda, et määrida ei tohi, ma küll ei mõista. võib olla vaid ehk sellepärast siis, et kõiksugu õlid kõike enda külge püüavad jätta.
samas lukk põhiehituselt sama sugune nagu 1980 aasta saabil. ja määre pole paha kunagi teinud.
pigem head.
aga eks seda luku pesemist võiks selle piduripuhastus spraiga ja õhuga kordamööda teha ja siis õli kah; aga mitte wd-40, see ei õlita!!! ( kui ei usu, proovige näiteks keeret lõigata kuskile peale ja seda vahele lasta...)
pigem piduriõli. eriti oleks hea vana punane.
viimasel ajal on väga tihti mulle kõned tulnud, kus süütelukk kinni jäänud, et võti enam ei keera.
ja seda, et määrida ei tohi, ma küll ei mõista. võib olla vaid ehk sellepärast siis, et kõiksugu õlid kõike enda külge püüavad jätta.
samas lukk põhiehituselt sama sugune nagu 1980 aasta saabil. ja määre pole paha kunagi teinud.
pigem head.
aga eks seda luku pesemist võiks selle piduripuhastus spraiga ja õhuga kordamööda teha ja siis õli kah; aga mitte wd-40, see ei õlita!!! ( kui ei usu, proovige näiteks keeret lõigata kuskile peale ja seda vahele lasta...)
pigem piduriõli. eriti oleks hea vana punane.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tere!
Kuidas 2000 aasta 9-5-l süüteluku põhja (lüliti) kätte saab? Huvitab info ka atm kastiga auto erisuste kohta.
Süüteluku enda vahetuse materjal on netis liikvel, kuid lüliti kohta infot pole.
Kõik eelnev ei puuduta kontaktplaadi vahetust kahjuks.
Aga pole midagi keerulist aut. kasti puhul. Kruvid põrandakonsooli küljest ära,samuti keerad põranda küljest lahti 4 polti,mis kangimehanismi/süütelukku kinni hoiavad.Keerad selle kolaka külili ja saadki kontaktplaadile ligi.
Manuaali puhul on asi komplitseeritum,kuna jäik kuliss ei lase "kolakat" keerata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989