Tere.
Sai soetatud 9-3 1.9d 2006 110kw.
Sõitnud olen kolm kuud.
Avastasin,et pole kunagi mootorituld näinud.??
Süüdet sisse lülitades armatuuris motorituli põlema ei hakka.
Kas mitte ei peaks süütega põlema hakkama??
Paar päeva on maanteel sõites turbo ka ära kadunud,aga veast mitte mõhkugi. Ei ühtgi teadet.
Kas on võimalik,et mootorituli on lihtsalt välja võetud?
Ettetänades: KAREL
mootorituli???
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma eile esimese soojaga lugesin, et üle tüki aja natuke huumorit, et inimesel mure, et midagi pole viga autol. Aga no diagonaalis lugemine annab ikka imelikke tulemusi.
Süüte sisse keeramisel peab see tuli põlema hakkama, kui ei hakka, siis peaks kõigepealt pirni kontrollima, äkki keegi keeras selle sealt lihtsalt välja, et viga varjata.
Süüte sisse keeramisel peab see tuli põlema hakkama, kui ei hakka, siis peaks kõigepealt pirni kontrollima, äkki keegi keeras selle sealt lihtsalt välja, et viga varjata.
Sai siis armatuur lahti võetud ja näidikutplokk üle kontrollitud.Kogu valgustus muide on ledid.
Selgus, et signaal ei jõua plokini.
Kas kellegil on äkki elektriskeemi, et kus kohast see signaal alguse saab?? Kontrolliks ahela üle.
Selgus, et signaal ei jõua plokini.
Kas kellegil on äkki elektriskeemi, et kus kohast see signaal alguse saab?? Kontrolliks ahela üle.
Äkki siit leiad midagi, ma kunagi uurisin:Sai siis armatuur lahti võetud ja näidikutplokk üle kontrollitud.Kogu valgustus muide on ledid.
Selgus, et signaal ei jõua plokini.
Kas kellegil on äkki elektriskeemi, et kus kohast see signaal alguse saab?? Kontrolliks ahela üle.
http://saabworld.net/f146/bus-diagnosti ... 6-a-25524/
Tervist.
Sain siis tule tagasi särama. Viga oli ajust tulevast kaabli soones, mis oli katkestuses. Miinus ei jõudnud ajust armatuuri.(Ei jõua ära imestada milline idioot paneb aju logari taha)
Ajust tuleb mootoritule signaal välja klemmist 48 või 49 juba meelest läinud. Pruun soon valge triibuga. Jookseb ajust aku alla mingisse vahepistikusse, sealt armatuuri.Huvitav on see, et armatuuri jõuab ta klemmi nr 1 valge soonena..
Loodan, et jutt on arusaadav.
Kui kellegil veel selline mure, siis aitan meeleldi.
Tänan kõiki abi eest.
Sain siis tule tagasi särama. Viga oli ajust tulevast kaabli soones, mis oli katkestuses. Miinus ei jõudnud ajust armatuuri.(Ei jõua ära imestada milline idioot paneb aju logari taha)
Ajust tuleb mootoritule signaal välja klemmist 48 või 49 juba meelest läinud. Pruun soon valge triibuga. Jookseb ajust aku alla mingisse vahepistikusse, sealt armatuuri.Huvitav on see, et armatuuri jõuab ta klemmi nr 1 valge soonena..
Loodan, et jutt on arusaadav.
Kui kellegil veel selline mure, siis aitan meeleldi.
Tänan kõiki abi eest.
Turbo kadumise probleemile leitsid abi? Üks võimalus mis minul nii tegi oli sisselaske kolektoris asuvate klappide probleem - mis oli tingitud neid juhtiva varda pudenemisest (muidugi varrast eraldi vahetada ei saa ja vaja osta uus sisselaske kolektor! hind ca.350eur ja vahetus suht suur töö)
Aga kui sellega mure võin aidata - mul rohtu selle mure vastu, ilma kolektori vahetuseta!
Aga kui sellega mure võin aidata - mul rohtu selle mure vastu, ilma kolektori vahetuseta!

