Saab 9000 või Audi S4/S6

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Ellu
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 16, 2012 20:57
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!
Pöördun siis teie poole järgmise murega:
Soov osta omale Saab hinnaklassis kuni 2000€ ja soovitatavalt turbo mootoriga, siis mis on sellise auto tüüp vead? Positiivsed/negatiivsed vastuse.
On oodatud kõik arvamus ja kas tasub eelistada Saabi või Audit?
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#2

Kōigepealt pead endale selgeks tegema ,kas sa soovid esiveolist autot vōi neljaveolist autot osta.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#3

Mis minu arvates on oluline, on see ülalpidamiskulud. Audi veermik koosneb hunnikust hoobadest esisillas, mis ei ole meie teede jaoks. Emotsionaalse koha pealt ei istu mulle see sakslaste punane salongi valgustus.
Kuna ma audi roolis sõitnud pole siis muid asju ma ei oska kommenteerida.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Ükski esiveoline ei saa quattrole vastu. Talv tulemas ja rõngastega masinat saad remontida igas töökoja laadses ettevõttes. Pead ise prioriteedid paika panema.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#5

Kas S4/S6 on üks konkreetne mudel või on neil mingi vahe? Ma siiani arvasin, et S4 on Anelja äkilisem versioon.
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#6

Ainuke viis veenduda, et saab on ÜLIM on muu "kräpp" järgi proovida :D:cool:
Everyday Regular SAAB guy!
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#7

võta audi
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#8

Tundub, et kellegi hääles on kibestumise nooti :D
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#9

S-i ülalpidamiskulud on kallimad, küttekulu kindlasti kõrgem näiteks, alla 10/100le pole minu silm ühtegi näinud. Avaruse ja sillaosade koha pealt vaidleks vastu, Ellu hinnamäär on 2000 eurot umbes, selle eest saab c4 kerega audi S4/S6 mis ei ole sugugi seest väiksem kui 9000 ja sillaosa neil - praktiliselt pommikindel (just C4 kerega). 2k euri eest korralikku Essi saada on üsna naiivne loota, samas korraliku tonnise saab selle raha eest küll. Seega soovitaks tonnine osta, neid siin foorumis liigub ja vigadest saad ka lugeda siitsamast. Kui ise autot otsiks praegu, ostaks kasutaja TGB oma:

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=17726
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

Saab-i juhi koht on mugavam ja mulle meeldib rohkem. Talvel S on palju parem lumisel teel(4x4) kui tonnine. 2k eest on raske leida head S-i. Vedrustus on Audil keerulisem ja kallim, laguneb Eesti teedel ja pidevalt nõuab investeeringuid.
Mõlemad on suht vanad autot ja risk osta väsinud on mõlemal!
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#11

Kas S4/S6 on üks konkreetne mudel või on neil mingi vahe? Ma siiani arvasin, et S4 on Anelja äkilisem versioon.


Vanem S4/S6 on uuema kerega audi 100/vanema kerega a6 (st esimese seeria a6) äkilisem mudel, uuemad mudelid on vastavuses sinu arvamusega - st et S4 on A4 sportlikum verisoon ja S6 A6 oma.
Kogenud Aeronaut. :drive:
denczik
Postitusi: 468
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#12

tonnisega on nii hea reisida, suur ja avar ning nõustun D116 arvamusega, et tonnise juhikoht on väga mugav. ma tegelt ei saa aru miks seda audi aa neljaga üldse võrreldakse :). huvitava dilemma teema algatajal.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#13

siin ei võrrelda a4, selle hinnaskaala S4 on sama kerega kui tolle aja 100
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#14

Olles kunagi pidanud 4.2 mootoriga S6te, ja olles pidanud hunnikut saabe, et saa ma üldse aru, mida võrreldakse.
Esiteks. 2k euri eest EI OLE võimalik osta korras S4(6)te.
Teiseks 2k euri eest ON VÕIMALIK osta korralik tonnine.
Kolmandaks , ükski audi S seeria ei ole inimesele, kes limiteerib oma autoostu kulud 2k euroga. (1x rihmavahetus näiteks on 1.5k euri, v8 mootori puhul võiks uurida näiteks starteri vahetuseks kuluvat aega).

Järeldus , 2 k euri eest surnud / surevat S osta pole mõtet, kui just ei taha omada nelivedu (mille difrid ilmselt on 2k eurot maksval autol suremas/surnud)...
Küll on 2k euro eest võimalik hankida saab.
A kui selline küsimus juba tekkis, siis ikka. Tuleb audit soovitada. Nelivedu ja puha
(iroonia)
Ellu
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 16, 2012 20:57
Asukoht:
Auto:

#15

egas vist ennem teada saagi kui olen mõlemad ära proovinud aga ise olen ka vaadand neid müügikuulutusi ja saab on ikka rohkem müügis kui S seeria audisid(selles hinnaklassis milles mina otsin).

Miks võrdlen Saab 9000 Audi S4/S6-ga? Sellepärast et mõlemad on arvatavasti äkilise minekuga ja mõlemad on suured autod, kuhu mahub vähemasti toidukott.

samas võib ju välja tuua ka 7 seeria BMW, mis arvamusi siis selle poole pealt tuleb?

Aga mis oleks veel 9000 kõrval selline normaalne saab, mis jääb sellesse hinnaklassi või on need uuemad läbi aetud ja kehvakesed?
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#16

Uuemad saabid ei ole kehvakesed aga (2k hinna juures!) kui maksta moodsama joonega plekkide eest rohkem, siis on tehnika selle võrra rohkem kulunud. See ei sõltu margist ega mudelist.

7. seeria bmw on pisut praktilisem, kui 8. seeria aga 8. on äkilisem. Said kõvasti targemaks? :) Need 3 asja - suur auto, äkilise minekuga auto ja 2k eelarve - ei klapi hästi kokku.

Kui sa hakkad suure pereautoga adrenaliini taga ajama, siis peab ka vastav eelarve olema. Toidukott mahub Smarti ostukärusse hästi ära. Kõik on suhteline. Üks Felicia omanik, kes ilmselt polnud varem Saabi NG-kupeed lähedalt näinud, imestas, et "teil nii suur auto ja ainult 2 ust"
Ellu
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 16, 2012 20:57
Asukoht:
Auto:

#17

bumps
Postitusi: 53
Liitunud: E Dets 13, 2010 16:57
Asukoht:
Auto:

#18

7-st üleval ka jõuaksid pidada? Ega see kõige odavam lõbu pole, eriti teades, et nii odavalt tulnud, siis kõige paremas korras kindlasti pole.
Ellu
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 16, 2012 20:57
Asukoht:
Auto:

#19

olen kursis sellega, sõpradel nii mõnigi selline olnud.

selle tulebki vaadata korralik, seepärast jällegi läheb asi saabi poole sest 2500€ saab korraliku saabi, seitsmest peab käima vaatama ja uurima ning võib sattuda ikka käestlastu masina peale.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#20

Vihjaks ka omalt poolt, et kui vajaksin endale teist autot, võtaksin kiiremas korras ka ise ühendust TGB-ga. Loe natuke ta autoteemat, mis ulatub aastate taha ja sa saad aru, mis mees ikka sinna masinasse on pannud. Mulle ei mahu pähe, kuidas ta on nõus sellest nii odavalt loobuma.

Ütlen sulle veel üht, mis on mul paari aastaga selgeks saanud. Kui sa tahad Saabi osta, siis osta inimeselt, kes on foorumi tihe külaline ja/või auto kohta lausa logi pidanud siin. Sest mõtle, kui inimene hoolib oma autost ja tegemistest nii palju, et ta viitsib iga kord foorumisse ja neist kribada, siis kujuta ette, millise hoolega ta oma auto eest hoolitseb. Saabi pisikut ei ole olemas, see on tegelikult seni kaardistamata haigus, mis võtab rajalt maha hulga muidu terveid mehi ning ka väiksema hulga naisi.



Täpselt!!:wise:
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#21

Neist kõigist mis sa siin "silma jäänute" alla oled postitanud, ma võtaks siiski TGB tonnise, tead mille saad ja ajalugu pikalt teada. Mul jääb tunne et sa tegelt ei tea ka mis autot tahad üldse - 7mene, tonnine, s-seeria? Väga erinevate masinatega tegu siiski..
Kogenud Aeronaut. :drive:
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#22

Neist kõigist mis sa siin "silma jäänute" alla oled postitanud, ma võtaks siiski TGB tonnise, tead mille saad ja ajalugu pikalt teada. Mul jääb tunne et sa tegelt ei tea ka mis autot tahad üldse - 7mene, tonnine, s-seeria? Väga erinevate masinatega tegu siiski..
Võttes klubi masina, saad kindlasti siit palju abi ka...kui juba siia küsima tulid, ju siis on saabihuvi olemas. Samas teisalt, tundub, et soovid mingit 0-100 püssi, siis pole mõtet esiveolisi ikkagi vaadata. Tee endale selgeks, kas sulle meeldib lihtsalt võimsus ja mugavus või ka omanäolisus ja see, et saad ühendada ökonoomsuse võimsusega. Mulle näiteks meeldib Saabide puhul enim just armatuuri disain, paigutus ja ka keredisain, turbod on tänapäeval juba paljudel teistel autodelgi, seega pole see enam määrav.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#23

Naca erinevad autod, et neid võrrelda, aga SAABI ülalpidamine (kui masin on norm korras) on madalam, kui Audi puhul, samuti disain Saabil minu meeles on ka parem, mugavus enam-vähem samal tasemel, ikka SAAB
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#24

Tonnine istub talvisel teel ja ka kruusateel ikka sigahästi...
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#25

Ära solvu, aga lähtudes su profiilis olevast sünniaastast oletan, et see saab olema su esimene auto. Siit ka mõistetav hinnapiir. Antud kontekstis julgen soovitada, et S Audi unusta kohe ära. Nagu öeldi, siis korralikku leida raske ja nende hoolduseks peab ikka palju-palju rahalisi vahendeid olema.

Ka turbo Saab pole esimeseks autoks just ideaalne. Ning ka selle hooldus pole just odavaim.

Minu arvamus (oma kogemuste põhjal) on, et esimene auto võiks olla tagavedu. Aitab mõista talvel paremini põhjust/tagajärge, õpid gaasiga ringi käima, käiguga pidurdamist ja muidugi ka kinni jäänud auto välja kaevamist.:headbang:

Ka võiks esimene auto olla suhteliselt primitiivne ja lihtne. Saad käed ise õliseks teha ja paljud asjad lihtsalt lahendada.

Soovitan kaaluda Opel Omegat või näiteks 5 seeria BMW-d.

Aega on sende turbode ja S audidega. Sul veel pikk elu ees. Esialgu omanda turvalised sõiduvõtted ja kogemused. Turvalisusele aitab loomulikult kaasa audi nelivedu, kuid siis jääb palju muud omandamata.

Edu ja ohutud kilomeetreid.

PS! Osta auto 1500.- eest ja investeeri üle jäänud 500.- naastrehvidesse.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Vasta