Tere!
Pöördun siis teie poole järgmise murega:
Soov osta omale Saab hinnaklassis kuni 2000€ ja soovitatavalt turbo mootoriga, siis mis on sellise auto tüüp vead? Positiivsed/negatiivsed vastuse.
On oodatud kõik arvamus ja kas tasub eelistada Saabi või Audit?
Saab 9000 või Audi S4/S6
Mis minu arvates on oluline, on see ülalpidamiskulud. Audi veermik koosneb hunnikust hoobadest esisillas, mis ei ole meie teede jaoks. Emotsionaalse koha pealt ei istu mulle see sakslaste punane salongi valgustus.
Kuna ma audi roolis sõitnud pole siis muid asju ma ei oska kommenteerida.
Kuna ma audi roolis sõitnud pole siis muid asju ma ei oska kommenteerida.
Kas S4/S6 on üks konkreetne mudel või on neil mingi vahe? Ma siiani arvasin, et S4 on Anelja äkilisem versioon.
S-i ülalpidamiskulud on kallimad, küttekulu kindlasti kõrgem näiteks, alla 10/100le pole minu silm ühtegi näinud. Avaruse ja sillaosade koha pealt vaidleks vastu, Ellu hinnamäär on 2000 eurot umbes, selle eest saab c4 kerega audi S4/S6 mis ei ole sugugi seest väiksem kui 9000 ja sillaosa neil - praktiliselt pommikindel (just C4 kerega). 2k euri eest korralikku Essi saada on üsna naiivne loota, samas korraliku tonnise saab selle raha eest küll. Seega soovitaks tonnine osta, neid siin foorumis liigub ja vigadest saad ka lugeda siitsamast. Kui ise autot otsiks praegu, ostaks kasutaja TGB oma:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=17726
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=17726
Kogenud Aeronaut. 

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Saab-i juhi koht on mugavam ja mulle meeldib rohkem. Talvel S on palju parem lumisel teel(4x4) kui tonnine. 2k eest on raske leida head S-i. Vedrustus on Audil keerulisem ja kallim, laguneb Eesti teedel ja pidevalt nõuab investeeringuid.
Mõlemad on suht vanad autot ja risk osta väsinud on mõlemal!
Mõlemad on suht vanad autot ja risk osta väsinud on mõlemal!
__In Boost We Trust__
Kas S4/S6 on üks konkreetne mudel või on neil mingi vahe? Ma siiani arvasin, et S4 on Anelja äkilisem versioon.
Vanem S4/S6 on uuema kerega audi 100/vanema kerega a6 (st esimese seeria a6) äkilisem mudel, uuemad mudelid on vastavuses sinu arvamusega - st et S4 on A4 sportlikum verisoon ja S6 A6 oma.
Kogenud Aeronaut. 

tonnisega on nii hea reisida, suur ja avar ning nõustun D116 arvamusega, et tonnise juhikoht on väga mugav. ma tegelt ei saa aru miks seda audi aa neljaga üldse võrreldakse
. huvitava dilemma teema algatajal.

Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Olles kunagi pidanud 4.2 mootoriga S6te, ja olles pidanud hunnikut saabe, et saa ma üldse aru, mida võrreldakse.
Esiteks. 2k euri eest EI OLE võimalik osta korras S4(6)te.
Teiseks 2k euri eest ON VÕIMALIK osta korralik tonnine.
Kolmandaks , ükski audi S seeria ei ole inimesele, kes limiteerib oma autoostu kulud 2k euroga. (1x rihmavahetus näiteks on 1.5k euri, v8 mootori puhul võiks uurida näiteks starteri vahetuseks kuluvat aega).
Järeldus , 2 k euri eest surnud / surevat S osta pole mõtet, kui just ei taha omada nelivedu (mille difrid ilmselt on 2k eurot maksval autol suremas/surnud)...
Küll on 2k euro eest võimalik hankida saab.
A kui selline küsimus juba tekkis, siis ikka. Tuleb audit soovitada. Nelivedu ja puha
(iroonia)
Esiteks. 2k euri eest EI OLE võimalik osta korras S4(6)te.
Teiseks 2k euri eest ON VÕIMALIK osta korralik tonnine.
Kolmandaks , ükski audi S seeria ei ole inimesele, kes limiteerib oma autoostu kulud 2k euroga. (1x rihmavahetus näiteks on 1.5k euri, v8 mootori puhul võiks uurida näiteks starteri vahetuseks kuluvat aega).
Järeldus , 2 k euri eest surnud / surevat S osta pole mõtet, kui just ei taha omada nelivedu (mille difrid ilmselt on 2k eurot maksval autol suremas/surnud)...
Küll on 2k euro eest võimalik hankida saab.
A kui selline küsimus juba tekkis, siis ikka. Tuleb audit soovitada. Nelivedu ja puha
(iroonia)
egas vist ennem teada saagi kui olen mõlemad ära proovinud aga ise olen ka vaadand neid müügikuulutusi ja saab on ikka rohkem müügis kui S seeria audisid(selles hinnaklassis milles mina otsin).
Miks võrdlen Saab 9000 Audi S4/S6-ga? Sellepärast et mõlemad on arvatavasti äkilise minekuga ja mõlemad on suured autod, kuhu mahub vähemasti toidukott.
samas võib ju välja tuua ka 7 seeria BMW, mis arvamusi siis selle poole pealt tuleb?
Aga mis oleks veel 9000 kõrval selline normaalne saab, mis jääb sellesse hinnaklassi või on need uuemad läbi aetud ja kehvakesed?
Miks võrdlen Saab 9000 Audi S4/S6-ga? Sellepärast et mõlemad on arvatavasti äkilise minekuga ja mõlemad on suured autod, kuhu mahub vähemasti toidukott.
samas võib ju välja tuua ka 7 seeria BMW, mis arvamusi siis selle poole pealt tuleb?
Aga mis oleks veel 9000 kõrval selline normaalne saab, mis jääb sellesse hinnaklassi või on need uuemad läbi aetud ja kehvakesed?
Uuemad saabid ei ole kehvakesed aga (2k hinna juures!) kui maksta moodsama joonega plekkide eest rohkem, siis on tehnika selle võrra rohkem kulunud. See ei sõltu margist ega mudelist.
7. seeria bmw on pisut praktilisem, kui 8. seeria aga 8. on äkilisem. Said kõvasti targemaks?
Need 3 asja - suur auto, äkilise minekuga auto ja 2k eelarve - ei klapi hästi kokku.
Kui sa hakkad suure pereautoga adrenaliini taga ajama, siis peab ka vastav eelarve olema. Toidukott mahub Smarti ostukärusse hästi ära. Kõik on suhteline. Üks Felicia omanik, kes ilmselt polnud varem Saabi NG-kupeed lähedalt näinud, imestas, et "teil nii suur auto ja ainult 2 ust"
7. seeria bmw on pisut praktilisem, kui 8. seeria aga 8. on äkilisem. Said kõvasti targemaks?

Kui sa hakkad suure pereautoga adrenaliini taga ajama, siis peab ka vastav eelarve olema. Toidukott mahub Smarti ostukärusse hästi ära. Kõik on suhteline. Üks Felicia omanik, kes ilmselt polnud varem Saabi NG-kupeed lähedalt näinud, imestas, et "teil nii suur auto ja ainult 2 ust"
Kuid kui hoolsalt valida siis võib ka selle 2000€ eest saada korralikku masina. Panen siis välja igast margist mis endal silma jäänud
http://auto.motors24.ee/vehicles/340096 ... =price.ASC
http://www.auto24.ee/used/983029
http://www.auto24.ee/used/962034
http://www.auto24.ee/used/1050895
http://www.auto24.ee/used/1070949
http://www.auto24.ee/used/928454
http://www.auto24.ee/used/913445
http://auto.motors24.ee/vehicles/340096 ... =price.ASC
http://www.auto24.ee/used/983029
http://www.auto24.ee/used/962034
http://www.auto24.ee/used/1050895
http://www.auto24.ee/used/1070949
http://www.auto24.ee/used/928454
http://www.auto24.ee/used/913445
olen kursis sellega, sõpradel nii mõnigi selline olnud.
selle tulebki vaadata korralik, seepärast jällegi läheb asi saabi poole sest 2500€ saab korraliku saabi, seitsmest peab käima vaatama ja uurima ning võib sattuda ikka käestlastu masina peale.
selle tulebki vaadata korralik, seepärast jällegi läheb asi saabi poole sest 2500€ saab korraliku saabi, seitsmest peab käima vaatama ja uurima ning võib sattuda ikka käestlastu masina peale.
Vihjaks ka omalt poolt, et kui vajaksin endale teist autot, võtaksin kiiremas korras ka ise ühendust TGB-ga. Loe natuke ta autoteemat, mis ulatub aastate taha ja sa saad aru, mis mees ikka sinna masinasse on pannud. Mulle ei mahu pähe, kuidas ta on nõus sellest nii odavalt loobuma.
Ütlen sulle veel üht, mis on mul paari aastaga selgeks saanud. Kui sa tahad Saabi osta, siis osta inimeselt, kes on foorumi tihe külaline ja/või auto kohta lausa logi pidanud siin. Sest mõtle, kui inimene hoolib oma autost ja tegemistest nii palju, et ta viitsib iga kord foorumisse ja neist kribada, siis kujuta ette, millise hoolega ta oma auto eest hoolitseb. Saabi pisikut ei ole olemas, see on tegelikult seni kaardistamata haigus, mis võtab rajalt maha hulga muidu terveid mehi ning ka väiksema hulga naisi.
Täpselt!!:wise:
Kogenud Aeronaut. 

Neist kõigist mis sa siin "silma jäänute" alla oled postitanud, ma võtaks siiski TGB tonnise, tead mille saad ja ajalugu pikalt teada. Mul jääb tunne et sa tegelt ei tea ka mis autot tahad üldse - 7mene, tonnine, s-seeria? Väga erinevate masinatega tegu siiski..
Kogenud Aeronaut. 

Võttes klubi masina, saad kindlasti siit palju abi ka...kui juba siia küsima tulid, ju siis on saabihuvi olemas. Samas teisalt, tundub, et soovid mingit 0-100 püssi, siis pole mõtet esiveolisi ikkagi vaadata. Tee endale selgeks, kas sulle meeldib lihtsalt võimsus ja mugavus või ka omanäolisus ja see, et saad ühendada ökonoomsuse võimsusega. Mulle näiteks meeldib Saabide puhul enim just armatuuri disain, paigutus ja ka keredisain, turbod on tänapäeval juba paljudel teistel autodelgi, seega pole see enam määrav.Neist kõigist mis sa siin "silma jäänute" alla oled postitanud, ma võtaks siiski TGB tonnise, tead mille saad ja ajalugu pikalt teada. Mul jääb tunne et sa tegelt ei tea ka mis autot tahad üldse - 7mene, tonnine, s-seeria? Väga erinevate masinatega tegu siiski..
Ära solvu, aga lähtudes su profiilis olevast sünniaastast oletan, et see saab olema su esimene auto. Siit ka mõistetav hinnapiir. Antud kontekstis julgen soovitada, et S Audi unusta kohe ära. Nagu öeldi, siis korralikku leida raske ja nende hoolduseks peab ikka palju-palju rahalisi vahendeid olema.
Ka turbo Saab pole esimeseks autoks just ideaalne. Ning ka selle hooldus pole just odavaim.
Minu arvamus (oma kogemuste põhjal) on, et esimene auto võiks olla tagavedu. Aitab mõista talvel paremini põhjust/tagajärge, õpid gaasiga ringi käima, käiguga pidurdamist ja muidugi ka kinni jäänud auto välja kaevamist.
Ka võiks esimene auto olla suhteliselt primitiivne ja lihtne. Saad käed ise õliseks teha ja paljud asjad lihtsalt lahendada.
Soovitan kaaluda Opel Omegat või näiteks 5 seeria BMW-d.
Aega on sende turbode ja S audidega. Sul veel pikk elu ees. Esialgu omanda turvalised sõiduvõtted ja kogemused. Turvalisusele aitab loomulikult kaasa audi nelivedu, kuid siis jääb palju muud omandamata.
Edu ja ohutud kilomeetreid.
PS! Osta auto 1500.- eest ja investeeri üle jäänud 500.- naastrehvidesse.
Ka turbo Saab pole esimeseks autoks just ideaalne. Ning ka selle hooldus pole just odavaim.
Minu arvamus (oma kogemuste põhjal) on, et esimene auto võiks olla tagavedu. Aitab mõista talvel paremini põhjust/tagajärge, õpid gaasiga ringi käima, käiguga pidurdamist ja muidugi ka kinni jäänud auto välja kaevamist.

Ka võiks esimene auto olla suhteliselt primitiivne ja lihtne. Saad käed ise õliseks teha ja paljud asjad lihtsalt lahendada.
Soovitan kaaluda Opel Omegat või näiteks 5 seeria BMW-d.
Aega on sende turbode ja S audidega. Sul veel pikk elu ees. Esialgu omanda turvalised sõiduvõtted ja kogemused. Turvalisusele aitab loomulikult kaasa audi nelivedu, kuid siis jääb palju muud omandamata.
Edu ja ohutud kilomeetreid.
PS! Osta auto 1500.- eest ja investeeri üle jäänud 500.- naastrehvidesse.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee