9-5 ujub
Probleem siis juhitavuses, auto ujub rööbastes ja tuntavalt ka näiteks maanteel, teeharja ületades... Sai käidud just silda loputamas, üv punktis kuid muud ei leitud kui natuke logisevad esimesed stabikapuksid... Tagumised suvekad on lõpuni kulunud, aga äärte söömist pole nagu näha.. Vahetada kogu tagumise silla puksid ja stendi? Või saab teatud puksidega hakkama?
Vabandan aga asi ikka nii et ääred läinud, ei tea kuidas esimesel vaatusel ei näinud... Suvel sai sõidetud suuremate laadungitega, on vist silla paigast vajutanud ikkagi. Nv saan autoalla siis näeb juba täpsemalt mis puksidega ja muu kraamiga toimub.
Mis mõõdus rehvid all on?mõlemas oli viimati vaadates 2 at sees, ja tundub et silla reguleerimise jaoks on vaja ka mingeid peili vms komplekte, inglise keel pole kõige tugevam...?
Igatahes kui rehvirõhud on madalad siis ei ole midagi head sealt lootagi...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
17" 225/45 ees täpselt sama.. ega ma täpselt ei teagi mis rühk seal olema peab, see mis kunagi sisse lasti see jäi... peab furgoonil rõhk suurem olema taga?
2 kindlasti vähe...Löö vähemalt 2,3 sisse ja proovi siis.
No kui sild kontrollitud ja mingeid suuremaid jamasid ei paistnud olevat siis nagu siin eelpool juba mainiti,alusta rehvidest.Rehvirõhk 2,0 või 2,5 ei ole küll juhitavusel nii määrav,et auto hakkaks häirivalt ujuma.Endal on olnud konkreetsed juhused kui rehvi vahetusega muutub auto juhitavus.Peltnäha korralik rehv ühel juhul juhib autot stabiilselt ,teisel juhul mitte.Üks on ka selge,et mida laiem rehv seda paremini ebatasasused(eriti pikirööpad) rooli edasi kanduvad.
Näiteks 215 laiuse rehvi kasutamine 225 asemel annab juba tuntava tulemuse premuse suunas.
Näiteks 215 laiuse rehvi kasutamine 225 asemel annab juba tuntava tulemuse premuse suunas.
Panen kirja omad kogemused eri rehvidest:
Michelin - Nii Pilot kui Premacy seeria mõlemad kakkusid vagudes vähe ning loigust läbi sõites masinat eriti maha ei pidurdanud
Continental - SportContact3 kakkus vagudes nagu segane ning loikudes sõites oli tunne nagu auto oleks vastu seina sõitnud
Suvaline hiinakas - mingi n3000 oli mudel ja see oli ikka õudus kuubis nii vagudes, loikudes kui vihmaga
Michelin - Nii Pilot kui Premacy seeria mõlemad kakkusid vagudes vähe ning loigust läbi sõites masinat eriti maha ei pidurdanud
Continental - SportContact3 kakkus vagudes nagu segane ning loikudes sõites oli tunne nagu auto oleks vastu seina sõitnud
Suvaline hiinakas - mingi n3000 oli mudel ja see oli ikka õudus kuubis nii vagudes, loikudes kui vihmaga
No selle rehvijutu peale ma ütlen seda, et tõesti on nahkkang ees all, terve suvi sai sõidetud ja ei saanud suurt mdiagi aru, nüüd aga maanteel rööpa harjalt sujuvalt põhja poole liikudes, teeb rool ikka korraliku jõnksu- st keerab ennast umbes 10-15 kraadi vms, uuesti rööpa harja poole.
Targutan siin tühja jah, sest autoalla pole lihtsalt saanud veel.
Targutan siin tühja jah, sest autoalla pole lihtsalt saanud veel.
Continental - SportContact3 kakkus vagudes nagu segane ning loikudes sõites oli tunne nagu auto oleks vastu seina sõitnud
Minu Saabil all 225 laiad SportContact2 -d ja arvaks et ühed parimad rehvid
Aga väga hästi mõjub juhitavusele kõvasulam rehvid.
ehk siis pärast liigset kulumist sai proovitud ka SportContact 2 SSR ehk siis täis kõvasulam rehvid ja vähe sellest, et jube oli sõita Tallinna siledatel tänavatel, muutus ka pisikeste pikkivagudega maanteedel rooli tugev kinnihoidmine tavaliseks
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Kindlasti on vahe kulunud ja kulumatta rehvil... Ostsin täna mingisugused continentalid, taha nende kulunud asemele ja asi paranes tuntavalt. Sillastend ees nüüd. Kes tark aga ütleb kust ma saan need tagumise silla kalde reguleerimise peilid?
Vahetasin kõik puksid tagasillas ja stendis sain täitsa reaalsed arvud, pmst läks niihästi et stendi poleks vaja olnudki
. Targematele küsimus selline, talvekad on mul ka täitsa kandilised, peal on ainult pöörlemissuund, sise väliskülge minuarust eristatud pole, kas kulunud serva võib väljapoole tõsta? Või peaks ikkagi uued kohe ostma?

Vähemalt minu arvates, kui ikka tuntavalt kulunud ühest servast, siis on paras prügikastikaup. Aga muidu ei ole rehvil vahet, kummas autoküljes ta on (kui ei ole öeldud teisiti). Peaasi, et pöörlemissuund õige on.
Kulunud on päris huvitavalt, mitte terve äär vaid seestpoolt esimeses reas üle ühe mustri ruudu, vahe on mustriruutudel umbes 1-2 mm... rehvi ennast alles 7-8 mm... jama oleks ühe talve sõitnud rehve ära visata
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kulunud on päris huvitavalt, mitte terve äär vaid seestpoolt esimeses reas üle ühe mustri ruudu, vahe on mustriruutudel umbes 1-2 mm... rehvi ennast alles 7-8 mm... jama oleks ühe talve sõitnud rehve ära visata
siin võib olla tegu kas.
1. viletsa, praagi rehviga või
2. väga, väga ära sillageomeetriaga.
ja sellest see ujumine.
ja tõenäoliselt sellest rehvist ka mõnus undamine, nagu laager oleks läbi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kui kaaskodanikud viitsiksid süveneda, jääks pooled klahvid kulutamata. Pmst on see teema ammendatud, tuntav ujumine oli tingitud kulunud suvekatest. talvekatega tekkis vibra ja hakkasin harutama tagasilda, silikoonid jumala pilpad omadega, seega olid sillakalded paigast ära ja siis sõigi rehvi ja hakkas ujuma. Seega jah, vale sillageomeetria. Ja rehvid hakkavad juba vaiksemaks jääma, vibra on ka kadunud, vb ei peagi ümber keerama.