Päev jäi lühikeseks, et autost sotti saada:
sai maha võetud poolik mootor ja kast kah. siis saaled ja vänt kontrollitud. kuna tas. võlli saaled olis päris ära lõppenud ja võlli isegi sisse söönud, siis seepärast võtsin kõik saaled lahti ja uurisin.
vänt ise vähe sõitnud- kulumisjälgi pa pole. kuid 1 ja 3 sil. kepsusaaled olid kahjustada saanud puuduliku õlituse tõttu.
kogu masin sai puhtaks pestud, eriti kapotialune. sealt sai pange jagu kõiksugu möga ja veel kotitäie kuuseokkaid. aga raud sealt alt kõik hea!
kast pagan ei tahtnud tagumisest padjast eralduda. tuli koormavööga esistange küljest sikutada.
siis sai veel kõik matid, polstrid välja võetud ja auto sai natukene kuivemaks.
taas näen auto käljes selliseid asju, mida siiani pole näinud. näiteks tagumine põrandapapp on auguga, kust turvavöö kinnituskohad välja tulevad. teistel kõikidel see papp puruks olnud. aga ma arvan, et seda pole kunagi sealt välja võetudki.
õhtupimeduses sai veel juhiistme põhi, mis oli aukuvajunud, välja vahetatud. ma arvan, et see roheline sisu on puhtana päris kena
Homme peaks moto kokku panema ja kasti ja moto peale kah.
muidugi ei tea kas see õnnestub, sest rattad vist ringi ei käi, masinat ei saa kraana alla sõita. enam ei viitsi motot sülest peale panna. siduri asju vist ei olnud autoga kaasas. aga neid leiab ikka.
ja veel, ei leidnud vända pealt märki. 1,5 või 1,7. eks tuleb kepsusid mõõta. ah, ju ta 1,5 on. kes siis 1,7 veel tegi.
ülevaatuspaber ikka kah!
