Tere!
Jäi silma selline auto http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1070192 .
Kas keegi on käinud äkki vaatamas võioskab miskit selle kohta rääkida?
Kuna Saabidega kokkupuude puudub, siis kas sellist üldse tasub vaadata ( kas selline mootor on hea)?
Igasugune info teretulnud!
Ette Tänades,
Rainer
Ostuabi: Mida arvate 9-3 TID 85kW
Pildi pealt paistab päris kobe 
Eks pead müüjaga kaubale saama ja mõnda Saabiteenindusse diagnostikasse vedama. Eks vana auto puhul tuleb ikka osa juurde maksta, saad hinnapakkumise. Mootor on Saabil paras Opeli traktor, ehk madalatel pööretel pläriseb. Kütusekulu võib 6l/100 arvestada.
Muidu vana 9-3 on päris pommikindel (vaata foorumit, eriti keegi muresid ei tõstata

Eks pead müüjaga kaubale saama ja mõnda Saabiteenindusse diagnostikasse vedama. Eks vana auto puhul tuleb ikka osa juurde maksta, saad hinnapakkumise. Mootor on Saabil paras Opeli traktor, ehk madalatel pööretel pläriseb. Kütusekulu võib 6l/100 arvestada.
Muidu vana 9-3 on päris pommikindel (vaata foorumit, eriti keegi muresid ei tõstata

Ohjah, miks sa siitsamast foorumist Ivometsa poolt pakutavat ei vaata?
Teada ajalooga ja päriselt ka korras auto.
12 aastat vana auto, mis toodud saksast, on tõenäoliselt sõitnud 12x30 000, ehk siis 360tkm.
Minul vana diisel OGga oli umbes 360tkm läbisõidu kulud (hooldused), suurusjärku 6000 eurot.
Ehk mitte väga palju.
1x pump(1200), 1x sidur(450), 1x pihustid(500), 1x generaator ja turbo (omavahel seotud, turbo õlileke põletas geneka läbi) (1200 kokku vist). Auto siiamaani sugulase käes, sõidab igapäevaselt ja ei kurda(400+ tkm läbisõit praeguseks).
Hädaldada võib vist müra ja idiootse teljevahe üle (otsib teed). Libedaga jäätunud rööbastes võib kehvade rehvidega üllatusi oodata (ma ei saanud kunagi aru, mil tal tagumine ots alt ära jookseb), samas kasutasin autot ka mittesihipäraselt (demo- ja koolitussõidud jäärajal).
Minu jaoks oli ta väga hea mahutavusega, piisavalt mugav ja töökindel traktor.
Teada ajalooga ja päriselt ka korras auto.
12 aastat vana auto, mis toodud saksast, on tõenäoliselt sõitnud 12x30 000, ehk siis 360tkm.
Minul vana diisel OGga oli umbes 360tkm läbisõidu kulud (hooldused), suurusjärku 6000 eurot.
Ehk mitte väga palju.
1x pump(1200), 1x sidur(450), 1x pihustid(500), 1x generaator ja turbo (omavahel seotud, turbo õlileke põletas geneka läbi) (1200 kokku vist). Auto siiamaani sugulase käes, sõidab igapäevaselt ja ei kurda(400+ tkm läbisõit praeguseks).
Hädaldada võib vist müra ja idiootse teljevahe üle (otsib teed). Libedaga jäätunud rööbastes võib kehvade rehvidega üllatusi oodata (ma ei saanud kunagi aru, mil tal tagumine ots alt ära jookseb), samas kasutasin autot ka mittesihipäraselt (demo- ja koolitussõidud jäärajal).
Minu jaoks oli ta väga hea mahutavusega, piisavalt mugav ja töökindel traktor.
Kui 9-3OG-st räägid, siis 900NG-l vist üsna sama veermik? Mul kogu aeg korralikud naastud all olnud, olen üsna julgelt sõitnud ja mäletan vaid ühtainust korda, kus tõesti paksus soolalumepudrus korra libisema läks maanteekiirusel (sekundiks olin reisija rollis). Aga kõvaks tambitud lumel läheb alati nagu kleebitud....Hädaldada võib vist müra ja idiootse teljevahe üle (otsib teed). Libedaga jäätunud rööbastes võib kehvade rehvidega üllatusi oodata (ma ei saanud kunagi aru, mil tal tagumine ots alt ära jookseb), samas kasutasin autot ka mittesihipäraselt (demo- ja koolitussõidud jäärajal).
OGst jah - piikidega sõites oli see häda, et ta teljevahe ei ühtinud enamlevinud teljevahedega - ja rööpas teel jooksis üks ratas rööpas ja teine seal serva peal - sealt tuli suurem osa spinne ja hangeotsa sõite. Kehv tihend ka, loomulikult.
kui siin foorumis müügiteemasid vaatad, siis seda müüb kasutaja daags. Saada U2U ja küsi lähemalt ning minge kuhugi diagnostikasse, kuigi ega kasutatud auto puhul ei anna keegi sulle 100% garantiid, et homme midagi ootamatult ära ei sure..
Ohjah, miks sa siitsamast foorumist Ivometsa poolt pakutavat ei vaata?
Teada ajalooga ja päriselt ka korras auto.
Paluks siiski enne autoga mitte tutvumist auto ajaloo ja seisukorra yle otsuseid teha. Auto on ostetud saksast eraisiku k2est ja s6itsin sellega omal jalal Eestisse. Vaevalt, et Saksas eraisik n2gi vaeva kerimisega, samuti pole seda mina teinud + autol on t2iesti usaldusv22rne hooldusraamat.
V6rreldes nii m6negi teise OG ga turul saab kaasa ikkagi p2ris hea varustuse ( toimivad raadio m2lud, 6 ne originaal CD box, joogitopsihoidja, parkabi ja pysikiiruse).
Muidugi tasub alati meelde tuletada seda, et tegemist on kasutatud autoga.
Võimsust pole kunagi piisavalt