Tere,
Plaanis soetada elu esimene Saab.Oskab keegi antud mudel kohta midagi öelda? Head ja vead siis?
Ise olen kuulnud et turbo pidi olema nõrk koht?
Kas ehk veel miskit mida peaks teadma?
Kuidas üldse ülalpidamise kulud on?http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1102926
Saab 9-5 ostuabi
Mina võin oma kogemuste põhjal järgmist rääkida:
Endal sama auto, ainult et manuaalkastiga ja ilma gaasiseadmeta. 6 kuud olen sõitnud, vatti on kõvasti saanud, ja minu silmis väga väga hästi vastu pidanud. Sillas pole midagi remontima pidanud, õli ainult valanud juurde paar korda (karterituulutuse voolik oli katki, sealt pritsis välja lihtsalt) ja muidugi bensiini - ma pole ilmselt esimene Saabiomanik, kes ringiga koju sõidab
. Kütusekulu: 100ga sõites kuskil keskeltläbi 7,2 maanteel (püsikiirushoidjaga enamasti), linnas sõltuvalt palju tallad (hoiatan ette et isegi see 125kw on päris ergas ja naeratus on näol ja päris kiirelt tekib vajadus millegi võimsama järgi
). Lisasid on palju (enamasti kliima, korralik heli süsteem, nahksisu ja püsikas - mida sa hing veel ihaldad), igatahes etem ost kui 5nda seeria BMW või A6 (mille sillaosa on teadagi kui "hea" ja sama võimsusega bensukad rüüpavad kõvasti rohkem). Enne ostu vii kindlasti kontrolli. Muud midagi hetkel ei meenu, kui tuult tiibadesse.
Ülevaatus saab selle kuuga läbi muide, praeguse seisuga uut peal pole!
Endal sama auto, ainult et manuaalkastiga ja ilma gaasiseadmeta. 6 kuud olen sõitnud, vatti on kõvasti saanud, ja minu silmis väga väga hästi vastu pidanud. Sillas pole midagi remontima pidanud, õli ainult valanud juurde paar korda (karterituulutuse voolik oli katki, sealt pritsis välja lihtsalt) ja muidugi bensiini - ma pole ilmselt esimene Saabiomanik, kes ringiga koju sõidab


Ülevaatus saab selle kuuga läbi muide, praeguse seisuga uut peal pole!

Kogenud Aeronaut. 

Ise viisakalt kasutad teda, st et külma mootoriga kohe tapma ei kuku ja talvel lased soojaks mootori ilusti tiksuda ja pärast sõitu natu jahtuda, siis ei tohiks midagi hullu olla
Eks mingi aeg tahab ikka vahetust, iga asi mis kasutad ju kulub:).

Kogenud Aeronaut. 

kui viitsid sirvida teemasi, mis räägivad esimese otsa masinatest, siis näed et probleeme ikka on. Minu arvamus on, et natuke raha juurde, aasta uuemaks ja saad korralikuma masina. Ka kütusekulu osas ei tasu 9-5 est säästumasinat otsida.... st võimekam mootor võtab ka natuke rohkem kütet ja ega SAAB mingi erand ei ole. Tee omale selgeks, et vahel on vaja kopsakamad arved tasuda, otsi korralik eksemplar ja naudi sõitu - sest seda naudingut pakub 9-5 suure kuhjaga!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-5 ( 2,0 ja 2,3 mootorid) puhul võivad mitmed väikesed probleemid viia selleni, et pead ostma uue mootori, turbiini ja katalüsaatori kõik korraga.
Sõita pole paha.
aga kogu raha eest, mis sul on ära autot osta. jäta 500 koheseks remondiks. siis teed asjad ära mida iisak ütleb ja siis sõidad tükk aega nägu naerul.
ja muidugi ennem ostu näidata kellegile saabispetsile, muidu pärast eijõua sa ennast ära kiruda, mis jama kaela said.
kahjuks nii on.
Sõita pole paha.
aga kogu raha eest, mis sul on ära autot osta. jäta 500 koheseks remondiks. siis teed asjad ära mida iisak ütleb ja siis sõidad tükk aega nägu naerul.
ja muidugi ennem ostu näidata kellegile saabispetsile, muidu pärast eijõua sa ennast ära kiruda, mis jama kaela said.
kahjuks nii on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mujal neid ju nagu polegi, aga siit teemast leiad Saabiremontijate andmed.Tänud veelkord kõigile kes nõu andsid !:) Keegi veel oskab pealinna kandis head saabispetsi kah soovitada,oleks päev juba peaaegu kordaläinud
Mina võin oma kogemuste põhjal järgmist rääkida:
igatahes etem ost kui 5nda seeria BMW või A6 (mille sillaosa on teadagi kui "hea" ja sama võimsusega bensukad rüüpavad kõvasti rohkem).
Mitte , et mu märkus teema algatajat aitaks, aga ülal olev lõik ei ole päris tõene. Seda saab kirjutada juhul kui pole Audit omanud ning on meeles 10 aastat vanad hirmulood. Audi A4, A6 1996-2003 terve esisilla komplekt (12 osa) maksab 180.- ning kestab pealinna tänavatel 100 000km. Kas see on kallis ja vähe kestev?
9-5LPT, sinu teine soovitus oli ka natuke kahesti mõistetav Ütlesid: "talvel lased soojaks mootori ilusti tiksuda". Külma ilmaga ei ole soovitatav lasta kohapeal mootoril soojaks tiksuda, soojenemine kestab nii väga kaua ja kulutab mootorit oluliselt rohkem. Enamus autode juhendis isegi kirjas, et sõitu alustada kohe. Aga võimalik, et selle tiksumise all sa pidasid silmas, et rahulikult sõita alguses...
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Mina võin oma kogemuste põhjal järgmist rääkida:
igatahes etem ost kui 5nda seeria BMW või A6 (mille sillaosa on teadagi kui "hea" ja sama võimsusega bensukad rüüpavad kõvasti rohkem).
Mitte , et mu märkus teema algatajat aitaks, aga ülal olev lõik ei ole päris tõene. Seda saab kirjutada juhul kui pole Audit omanud ning on meeles 10 aastat vanad hirmulood. Audi A4, A6 1996-2003 terve esisilla komplekt (12 osa) maksab 180.- ning kestab pealinna tänavatel 100 000km. Kas see on kallis ja vähe kestev?
10 aastat vanad hirmulood? Otsi mulle üks remondimees kes kiidab seda sillaosa 97-03 väljalaskel - tõesti, pole selle aastakäigu oma ühtegi omanud, kuid olen omanud mitut vanema kerega A6 (C4 kerega siis), mille sillaosa on pommikindel, lisaks tean mitmeid väga õnnetuid nende omanikke (Ei välista võimalust et sul ta tõesto 100000 km vastu peab, aga see on minu kuuldud/nähtud põhjal pigem haruldus). Kütusekulu koha pealt - 2,4 V6 mis on võimsuselt umbes sama, kindlasti janusem, samaväärne 2.8ga, ainult et uimasem (2.5 (diisel) hitleri kättemaksust pole vist üldse vaidlema mõtet hakata, kui diisleid võrrelda (mitte et 3.0 saabil ka maailma parim oleks, aga siiski)). Ja maanteesõidul 100 km/h võrdluses kütusekulu koha pealt, kui tood mulle väljavõtte kuskilt audi tehasemanuaalist et see on reaalselt ökonoomsem, siis usun!:facts:
9-5LPT, sinu teine soovitus oli ka natuke kahesti mõistetav Ütlesid: "talvel lased soojaks mootori ilusti tiksuda". Külma ilmaga ei ole soovitatav lasta kohapeal mootoril soojaks tiksuda, soojenemine kestab nii väga kaua ja kulutab mootorit oluliselt rohkem. Enamus autode juhendis isegi kirjas, et sõitu alustada kohe. Aga võimalik, et selle tiksumise all sa pidasid silmas, et rahulikult sõita alguses...
Tiksumise koha pealt, minu silmis ka mõistlikum rahulikult sõitu alustada, soojeneb kiiremini ju. Aga olen kuulnud ka jutte et just turbokatel on soovituslik natukene käia enne kohapeal - on see tõsi või ei, seda ütlevad juba targemad mehed!:poke:
Kogenud Aeronaut. 

Tiksumise koha pealt, minu silmis ka mõistlikum rahulikult sõitu alustada, soojeneb kiiremini ju. Aga olen kuulnud ka jutte et just turbokatel on soovituslik natukene käia enne kohapeal - on see tõsi või ei, seda ütlevad juba targemad mehed!:poke:
Turbokaid tuleb lasta pärast natuke tiksuda, eriti kui eelnevalt on harrastatud "sportlikku" sõidustiili.
Mina võin oma kogemuste põhjal järgmist rääkida:
igatahes etem ost kui 5nda seeria BMW või A6 (mille sillaosa on teadagi kui "hea" ja sama võimsusega bensukad rüüpavad kõvasti rohkem).
Ostsin hiljuti endale vägagi korraliku 9-5, millega olen väga rahul, kuid olles enne Saabi omanud kolme erinevate mootoritega 5nda seeria BMW-d, siis ei saa küll öelda et 9-5 etem oleks. Mõlemad on umbes sama kallid ülal pidada.
Üks hea video mida siinkohal veel üle vaadata(mitte et Saab halb auto oleks:)) : http://www.youtube.com/watch?v=YCpjyC6h9J4
"Etem ost" võib tähendada näiteks seda, et saabi hinna-kvaliteedi suhe on parem. Mina ka 9-5-ga täitsa rahul (5 aastat juba) aga need kettide jm tüüpvigade teemad on ikkagi pisut nagu kirves pea kohal
. bmw 3,0 TD mootori kohta olen seni vaid kiidusõnu kuulnud.

Kiidan veel.Olles pikalt bmw 3.0 d sõitnud ja nüid siis Fiati 1,9 ga,et kütusekulu pmst sama,aga 3.o 6se rea moto töösujuvus ja pöördemoment ikka hoopis teisest dimensjoonist on.Ma ei tea kas mul lihtsalt vedas,aga probleeme bmw l kah praktiliselt polnud...Õli kulu oli vaid suurem.Mootorisse läks korraga pea 7l õli:)