1. leht 1-st
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 18:07
Postitas defen
tere
oleks siis selline küsimus.
milline võiks olla 2.3turbo 162kw hirsch troll turborõhk.
endal sai eile kell külge pandud.
Korraks näitas 0.9bari.
ja 0.7bari jäi hoidma.
kas see on norm või peaks rohkem olema.
ning kui palju oleks turvaline sellest motost välja võtta.
ilma suuremate kulutusteta, midagi ära lõhkumata.
ning kas keegi oskab õelda , kas hirschi mehed on vahetanud pihustid suuremate vastu. ( võrreldes lpt omadega)
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 18:42
Postitas Jupats
Kõik oleneb sellest, mis pööretel sa rõhku jälgisid. Kuna 9-5 mootorijuhtimine on üles ehitatud sisseimetava õhu kubatuurile, siis turborõhku ei tasu alati usaldada. 0,7bar Mitsu turboga peaks kõrgetel pööretel 162kW ära tekitama küll. Garrett turboga jääb sellest küll pisut väheks.
Pihustid on tõenäoliselt sul pruunid, mis on ka Aerol, seega vahetatud tõenäoliselt pole (kui just 97-99 aastakäik pole)
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 18:53
Postitas defen
Auto on aastast 1998.
Jälgisin pööretel kuni 5800 äkki ja seda 2 ja 3 käiguga.
turbo peaks olema hirschil äkki mingi garret t28 kui ei eksi.
Lpt oli vist t25
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 18:59
Postitas Jupats
Kahtlen, et 162kW saavutamiseks t28 peale pannakse, veidi overkill oleks. Originaalis on LPT-l Garrett T17 ja FPT ning Aero puhul Mitsu TD04.
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 19:04
Postitas defen
FTP-?
ega pole sinna veel täpsemalt piilunud
aga kui on garret t17 siis on seda 0.7bari vähe.
kui täpselt aru sain?
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 19:26
Postitas AndresV
FTP-?
FTP=FPT muidugi

Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 19:52
Postitas Jupats
Just... parandasin ka segatust tekitanud vea.
Kuhu sa kella muidu ühendasid?
Hirschi turborõhk
Postitatud: T Okt 30, 2012 22:36
Postitas defen
kella ühendasin by-passi mineva vaakumvooliku vahele kolmikuga
Hirschi turborõhk
Postitatud: K Okt 31, 2012 8:31
Postitas D116
Need kellad võivad ka petta.
Vaata ise mis turbo on sul, 98aasta autol kindlasti seda juba vahetatti. Kui ise ei tea kuidas väljanäeb mitsu/garrett, näita kes teab neid.
Hirschi turborõhk
Postitatud: K Nov 07, 2012 18:17
Postitas defen
mure murtud
üks rõhulõdvik oli praoga.
nüüd viskas ilusasti 1.1 kellale.