tere
oleks siis selline küsimus.
milline võiks olla 2.3turbo 162kw hirsch troll turborõhk.
endal sai eile kell külge pandud.
Korraks näitas 0.9bari.
ja 0.7bari jäi hoidma.
kas see on norm või peaks rohkem olema.
ning kui palju oleks turvaline sellest motost välja võtta.
ilma suuremate kulutusteta, midagi ära lõhkumata.
ning kas keegi oskab õelda , kas hirschi mehed on vahetanud pihustid suuremate vastu. ( võrreldes lpt omadega)
Hirschi turborõhk
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kõik oleneb sellest, mis pööretel sa rõhku jälgisid. Kuna 9-5 mootorijuhtimine on üles ehitatud sisseimetava õhu kubatuurile, siis turborõhku ei tasu alati usaldada. 0,7bar Mitsu turboga peaks kõrgetel pööretel 162kW ära tekitama küll. Garrett turboga jääb sellest küll pisut väheks.
Pihustid on tõenäoliselt sul pruunid, mis on ka Aerol, seega vahetatud tõenäoliselt pole (kui just 97-99 aastakäik pole)
Pihustid on tõenäoliselt sul pruunid, mis on ka Aerol, seega vahetatud tõenäoliselt pole (kui just 97-99 aastakäik pole)
FTP-?
FTP=FPT muidugi

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Need kellad võivad ka petta.
Vaata ise mis turbo on sul, 98aasta autol kindlasti seda juba vahetatti. Kui ise ei tea kuidas väljanäeb mitsu/garrett, näita kes teab neid.
Vaata ise mis turbo on sul, 98aasta autol kindlasti seda juba vahetatti. Kui ise ei tea kuidas väljanäeb mitsu/garrett, näita kes teab neid.
__In Boost We Trust__