Hirschi turborõhk

Vasta
defen
Postitusi: 9
Liitunud: T Okt 30, 2012 17:56
Asukoht:
Auto:

#1

tere

oleks siis selline küsimus.
milline võiks olla 2.3turbo 162kw hirsch troll turborõhk.

endal sai eile kell külge pandud.
Korraks näitas 0.9bari.
ja 0.7bari jäi hoidma.
kas see on norm või peaks rohkem olema.

ning kui palju oleks turvaline sellest motost välja võtta.
ilma suuremate kulutusteta, midagi ära lõhkumata.

ning kas keegi oskab õelda , kas hirschi mehed on vahetanud pihustid suuremate vastu. ( võrreldes lpt omadega)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Kõik oleneb sellest, mis pööretel sa rõhku jälgisid. Kuna 9-5 mootorijuhtimine on üles ehitatud sisseimetava õhu kubatuurile, siis turborõhku ei tasu alati usaldada. 0,7bar Mitsu turboga peaks kõrgetel pööretel 162kW ära tekitama küll. Garrett turboga jääb sellest küll pisut väheks.

Pihustid on tõenäoliselt sul pruunid, mis on ka Aerol, seega vahetatud tõenäoliselt pole (kui just 97-99 aastakäik pole)
defen
Postitusi: 9
Liitunud: T Okt 30, 2012 17:56
Asukoht:
Auto:

#3

Auto on aastast 1998.
Jälgisin pööretel kuni 5800 äkki ja seda 2 ja 3 käiguga.
turbo peaks olema hirschil äkki mingi garret t28 kui ei eksi.
Lpt oli vist t25
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Kahtlen, et 162kW saavutamiseks t28 peale pannakse, veidi overkill oleks. Originaalis on LPT-l Garrett T17 ja FPT ning Aero puhul Mitsu TD04.
defen
Postitusi: 9
Liitunud: T Okt 30, 2012 17:56
Asukoht:
Auto:

#5

FTP-?

ega pole sinna veel täpsemalt piilunud
aga kui on garret t17 siis on seda 0.7bari vähe.
kui täpselt aru sain?
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

FTP-?

FTP=FPT muidugi :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

Just... parandasin ka segatust tekitanud vea.

Kuhu sa kella muidu ühendasid?
defen
Postitusi: 9
Liitunud: T Okt 30, 2012 17:56
Asukoht:
Auto:

#8

kella ühendasin by-passi mineva vaakumvooliku vahele kolmikuga
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Need kellad võivad ka petta.
Vaata ise mis turbo on sul, 98aasta autol kindlasti seda juba vahetatti. Kui ise ei tea kuidas väljanäeb mitsu/garrett, näita kes teab neid.
__In Boost We Trust__
defen
Postitusi: 9
Liitunud: T Okt 30, 2012 17:56
Asukoht:
Auto:

#10

mure murtud
üks rõhulõdvik oli praoga.
nüüd viskas ilusasti 1.1 kellale.
Vasta