Kas ilma konksuta autole saab hõlpsalt teise auto küljest konksu panna? Romulast näiteks?
Mul seal taga praegu mingi väike vedamise haak konksu asemel.
Kaitsmeplokis on käruvalgustuse kaitse olemas. Kas juhtmed on juba kuhugi maani tehases ka paigaldatud või peab alates kaitsmekarbist ise vedama?
Tagumise stange all, kus praegu see vadamise haak on, on kere küljes selline plaat, millel palju auke, millegi paigalduseks. Kas konksu kerepoolne ühendus käibki sinna või on veel vaja mingisugune raam vms. kuskile lisaks kinnitada?
Tegu on 1999.a. 9-5 vaguniga, kui see peaks rolli mängima...
kärukonksu paigaldamine ilma konksuta 9-5'le?
Nagu keegi kunagi ütles: "Ära hinda inimest küsimuse sisu järgi...";)
Küsin ikka pigem selleks, et keegi on kindlasti selle läbi teinud ja igal tööl on omad komplikatsioonid, mida ette juba hea teada.
Nagu ma aru saan, siis konksu enda paigaldus keeruline pole. Aga juhtmestiku? Jookseb kuskilt ette tehtud august, läbi kumikatte, pagassi ja siis kaitsmekarbi poole?
Küsin ikka pigem selleks, et keegi on kindlasti selle läbi teinud ja igal tööl on omad komplikatsioonid, mida ette juba hea teada.
Nagu ma aru saan, siis konksu enda paigaldus keeruline pole. Aga juhtmestiku? Jookseb kuskilt ette tehtud august, läbi kumikatte, pagassi ja siis kaitsmekarbi poole?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Tehasepoolne haagisele mõeldud vahepistik on pagassis täiesti olemas (ka läbiviigu koht kärupistikule).Mingit käruvalgustuse kaitst EI OLE.
Nimetet kaitse on haagissuvila taolisele "kuudile" mõeldud pidev +12V ja ei ole kasutuses kärpistikus (või on ühendet,kuid käru seda ei vaja).
Odavamad konksud on liktsalt paigaldatatvad.Täiskomplektse Bosali puhul lisandub kõiksuguseid tugevdusraame.
Nimetet kaitse on haagissuvila taolisele "kuudile" mõeldud pidev +12V ja ei ole kasutuses kärpistikus (või on ühendet,kuid käru seda ei vaja).
Odavamad konksud on liktsalt paigaldatatvad.Täiskomplektse Bosali puhul lisandub kõiksuguseid tugevdusraame.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Odavamad konksud on liktsalt paigaldatatvad.Täiskomplektse Bosali puhul lisandub kõiksuguseid tugevdusraame.
Täiskomplektne Bosal on see, mida tehase poolt paigaldati?
Mind huvitaks pigem mõne teise 9-5 pealt saadud konks, et ühilduvusprobleeme ei tekiks.
Aga on need odavamad konksud siis üldse kasutavad ka või ei soovitaks neid üldse vaadata?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Vahet pole,kui kahetonnist haagist ei vea.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui tõesti mingeid meeletuid tonne vedama ei hakka, siis kõige lihtsam konks on niisugune.
Kinnitub 3-me poldiga stange tala külge (avad ja nn. muttrid on stangel juba tehasest olemas), ja alumine riba läheb selle tagavara vanni raamikülge 4-ja poldiga.
Paigaldus ca 1h. Pagassist külje postrid eemale painutada, veelparem päris välja võtta, on mugavam tegutseda, 4-polti, mis hoiavad stanget lahti, logarijuurest 2 kruvi (mõlemalt poolt) ja stange käes juba ongi. konks külge ja stange tagasi, need 4-polt tagavararatta vannikülge ja valmis!.
Elektripistiku juhe pista ka enne august läbi, siis ei pea pärast urgitsema stange vahelt. Ja Autopoolsed otsad, kuhu ühendada on kohe seal samas tagavara ratta vannis. Ainult ühandamise vaev, eks ise pead vaatama, millega sa neid ühendad, kas nende nn. lõikavate klambritega, mis on enamasti kaasas koos käru pistikuga või muude vahenditega.
Siin Saabi poolse pistiku pinout ja juhtme värvid koos kirjeldusega.
Pistiku poolne skeem on pistikuga kaasas. Pistik osta ikka uus, saad korraliku asja, maksis Raunexsis 11€ komplekt, koos juhtmetega, kummiluti ja poltidega.
Lisatud failid Haagise-konksu-staff2.pdf (63.9 KB)
Kinnitub 3-me poldiga stange tala külge (avad ja nn. muttrid on stangel juba tehasest olemas), ja alumine riba läheb selle tagavara vanni raamikülge 4-ja poldiga.
Paigaldus ca 1h. Pagassist külje postrid eemale painutada, veelparem päris välja võtta, on mugavam tegutseda, 4-polti, mis hoiavad stanget lahti, logarijuurest 2 kruvi (mõlemalt poolt) ja stange käes juba ongi. konks külge ja stange tagasi, need 4-polt tagavararatta vannikülge ja valmis!.
Elektripistiku juhe pista ka enne august läbi, siis ei pea pärast urgitsema stange vahelt. Ja Autopoolsed otsad, kuhu ühendada on kohe seal samas tagavara ratta vannis. Ainult ühandamise vaev, eks ise pead vaatama, millega sa neid ühendad, kas nende nn. lõikavate klambritega, mis on enamasti kaasas koos käru pistikuga või muude vahenditega.
Siin Saabi poolse pistiku pinout ja juhtme värvid koos kirjeldusega.
Pistiku poolne skeem on pistikuga kaasas. Pistik osta ikka uus, saad korraliku asja, maksis Raunexsis 11€ komplekt, koos juhtmetega, kummiluti ja poltidega.
Lisatud failid Haagise-konksu-staff2.pdf (63.9 KB)
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab


