Panen siia oma mure ülesse ehk on kellegil analoogseid kogemusi või häid mõtteid kust viga otsida.
Mure ise sihuke et umbes 10 kraadise külmaga ei taha kohe üldse käima minna hommikul kui on ööläbi seisnud, isegi ei luba mitte starter ketrab mootorit nagu vurr aga ei kõssugi.
Kui on paar korda kedratud starteriga ja siis nii 5-10 minutit lasta seista ja siis uuesti proovida siis käivitub aga pöörded kõiguvad jubedalt 500 - 1500 umbes pea aegu välja surres ja sumpsist tuleb jubedalt toore haisu käima minnes aga seda ainult seniks kui pöörded normaliseeruvad kuskil 1000 nde peal.
Samas kui käima jääb siis minuti või paari pärast muutub täiesti stabiilseks ja kõik justkui toimiks jälle.
Käivitusraskused külmaga
Sul ilmselt vesi kuskil vahel. Täpsemalt oskab ehk mõni targem mees öelda.
Natuke OT:
Endal oli ka viimasel ajal käivitamisega probleeme. Tahtis suht kaua ketramist enne kui käivitus. Üleeile tegin akule ennetava laadimise. Aku polnudki väga tühi, arvan nii umbes 80% täis. Pärast laadimist läheb auto oluliselt paremini käima.
Natuke OT:
Endal oli ka viimasel ajal käivitamisega probleeme. Tahtis suht kaua ketramist enne kui käivitus. Üleeile tegin akule ennetava laadimise. Aku polnudki väga tühi, arvan nii umbes 80% täis. Pärast laadimist läheb auto oluliselt paremini käima.
Jälle vana jutt-vahetage kõik vaakumvoolikud ära,kui nad enam elastsed ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trionic nüüd tuleb hiid lolle küsimusi rodus: 1.kus need vaakum voolikud asuvad?
2.mis moodi tuvastada nende elastsust käega katsudes?kas paindub või mitte?
3. kunagi ma mäletan et sa mainisid seda kuid mis voolikud need olid mida sioovitasid sinna panna ja mis kestavad?
2.mis moodi tuvastada nende elastsust käega katsudes?kas paindub või mitte?
3. kunagi ma mäletan et sa mainisid seda kuid mis voolikud need olid mida sioovitasid sinna panna ja mis kestavad?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Gates oli vist tootja ja ... eee... pidurivoolik tegelikult..? Tegelt kütusevoolik
Miinustemperatuuri puhul avastasin et üks mitmetest vaakumvoolikutest suisa loksus stutsi otsas. Soojalt oli kõik kombes.
Kütusevoolikute häda,ebapiisav elastsus.VAG ja MB kasutavad lausa klambreid.
Kütusevoolikute häda,ebapiisav elastsus.VAG ja MB kasutavad lausa klambreid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989