Käivitusraskused külmaga

Tonnised ja nende mured
Vasta
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#1

Panen siia oma mure ülesse ehk on kellegil analoogseid kogemusi või häid mõtteid kust viga otsida.

Mure ise sihuke et umbes 10 kraadise külmaga ei taha kohe üldse käima minna hommikul kui on ööläbi seisnud, isegi ei luba mitte starter ketrab mootorit nagu vurr aga ei kõssugi.
Kui on paar korda kedratud starteriga ja siis nii 5-10 minutit lasta seista ja siis uuesti proovida siis käivitub aga pöörded kõiguvad jubedalt 500 - 1500 umbes pea aegu välja surres ja sumpsist tuleb jubedalt toore haisu käima minnes aga seda ainult seniks kui pöörded normaliseeruvad kuskil 1000 nde peal.
Samas kui käima jääb siis minuti või paari pärast muutub täiesti stabiilseks ja kõik justkui toimiks jälle.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Sul ilmselt vesi kuskil vahel. Täpsemalt oskab ehk mõni targem mees öelda.

Natuke OT:
Endal oli ka viimasel ajal käivitamisega probleeme. Tahtis suht kaua ketramist enne kui käivitus. Üleeile tegin akule ennetava laadimise. Aku polnudki väga tühi, arvan nii umbes 80% täis. Pärast laadimist läheb auto oluliselt paremini käima.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#3

Mul toimus selline pöörete kõikumine siis, kui liigset õhku pääses katkiste voolikute vahelt süsteemi.
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#4

Nojah kuid kui minutikese töötanud mootor siis enam ei kõigu pöörded, et kas mõrad soojusega võivad kinni paisuda?:eureka:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Jälle vana jutt-vahetage kõik vaakumvoolikud ära,kui nad enam elastsed ei ole.
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#6

Trionic nüüd tuleb hiid lolle küsimusi rodus: 1.kus need vaakum voolikud asuvad?
2.mis moodi tuvastada nende elastsust käega katsudes?kas paindub või mitte?
3. kunagi ma mäletan et sa mainisid seda kuid mis voolikud need olid mida sioovitasid sinna panna ja mis kestavad?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Gates oli vist tootja ja ... eee... pidurivoolik tegelikult..? Tegelt kütusevoolik
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Miinustemperatuuri puhul avastasin et üks mitmetest vaakumvoolikutest suisa loksus stutsi otsas. Soojalt oli kõik kombes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Miinustemperatuuri puhul avastasin et üks mitmetest vaakumvoolikutest suisa loksus stutsi otsas. Soojalt oli kõik kombes.

Kütusevoolikute häda,ebapiisav elastsus.VAG ja MB kasutavad lausa klambreid.
Vasta