Tere!
Kas 1,9 diisel 110kw (Saab 9-3 SS -07a. autom.) mootori rihmavahetus välbad on: 90 000, 180 000, 270 000 km või ikkagi 120 000, 240 000, 360 000 km?
Nimelt hooldusraamatus viimane märge 204 000 ja mõne tuhande km pärast tiksub 240 000 km ette, et peab vist rihmavahetuse peale mõtlema hakkama.
Rihm tuleb vahetada kindlasti ikka koos veepumbaga?
Palju see vahetus koos tööga umbkaudu maksma läheb? Mis on juppide raha ja palju töö raha?
Tänud!
Saab 9-3 SS -07 1,9 TiD 110kw rihmavahetus
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Rihmavahetus on 160k km tehasestandardi järgi:) Soovitav ikkagi 120k km kuskil nii öeldi mulle selle mootori kohta.
Soovitav ikka koos veepumbaga.
Saabide remondikohad leiad foorumis.
Soovitav ikka koos veepumbaga.
Saabide remondikohad leiad foorumis.
__In Boost We Trust__
Kõik oleneb ka varuosadest mida kasutada! Minu auto ei jõudnud 240000km-ni kuna veepump andis otsad 210000km pealt!
Õnneks jäi mootor terveks ja pääsesin korra kuumaks läinud mootoriga - mille peale Saabiantist soovitati auto mitte enam käivitada ning remonti viies selguski, et veepump laiali!
Tagajärjed pidid päris kulukad olema kui oleks rihma maha visanud (see oht pidi olema reaalne veepumba purunemisel)!
Seega ei soovita viimast võtta!
Õnneks jäi mootor terveks ja pääsesin korra kuumaks läinud mootoriga - mille peale Saabiantist soovitati auto mitte enam käivitada ning remonti viies selguski, et veepump laiali!
Tagajärjed pidid päris kulukad olema kui oleks rihma maha visanud (see oht pidi olema reaalne veepumba purunemisel)!
Seega ei soovita viimast võtta!