1. leht 1-st
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 19:49
Postitas Yeah
Peale õlivahetust ei kao armatuuris õlituli ära ja mootor hakkas ka klõbisema..ei julgegi enam käivitada. Küsikski teadjamate käest nõu ja abi.
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 20:16
Postitas Cyber
Kes vahetas?? Ise?? Või mõni õlivahetuskoda? Äkki ei keeranud filtrit korralikult peale?
Kui mingi vahetaja tegi siis võid neid süüdistada kah...

Samas oleks see juba seal pidanud välja tulema.
PS parandasin pisut pealkirja arusaadavamaks...
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 20:22
Postitas Yeah
Ise vahetasin.. ennemgi ise vahetanud
Õlifilter oli ilusti kinni, kuid nyyd kontrollimise käigus oli see täitsa kuiv..tundub et õlipump on omadega õhtal..

(huvitav palju selle remont võiks kokku minna?)
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 20:27
Postitas ivomets
oi plääd!
äkki filtri klapp kinni kuivanud ja ei lase õli läbi??
provi veel vana viltriga. a pöördesse motot ä lase!!!!!!
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 21:11
Postitas sigaelmar
kontrolli jah enne vana filtriga, on ennegi juhuseid olnud!
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 21:47
Postitas tarmiit
Alati olen peale värske õli ja uue filtri paigaldamist eemaldanud kõrgepinge juhtme,siis starteriga modrat seniks ringi ajanud,kui õlituli kustub. Juhe tagasi külge ja käima. Modra kohe laulab käes,aga huvitav teada,mida siis kui pole süütepooli ja jagajat? Ons võimalik lihtsalt kedrata nii,et kohe pöördesse ei lähe?
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: R Dets 30, 2005 21:52
Postitas Cyber
Vahel kallatakse ka uus filter enne paikakeeramist õli täis. Eks ta oleneb pisut filtri asendist, kas saab seda teha ilma, et pärast poolt mootoriruumi täis tilgutaks.
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: P Jaan 01, 2006 22:16
Postitas qdwin
Üks huvitav koht on veel - õli rõhu reduktsiooniklapp.
Isegi kui õli on nende paljude aastate vältel korralikult vahetatud, ikka kipub vana saast tahkuma. Minu omal jäi see saadana klapp alumisse asendisse kinni, tulemuseks ole pidev maksimumsurve (vist oma 3x kõrgem lubatust), järgi andis nagu ikka kõige nõrgem lüli ahelas, vastremonditud turbo õlirõngad.
Teine võimalus on et klapp jääb ülemisse asendisse kinni. Siis ei jõua vaatamata õlipumba ponnistustele ka mitte midagi mootorisse. Klapp on tehtud alumiiniumist aga õnneks on pind anodeeritud. See vist päästabki need šveitsi/saksa üliharvade õlivahetustega mootorid kiirest surmast. Pikapeale tekkiv pigikiht on kahjuks küll nii tugev et suudab klapi pinna väga jäledalt ära kratsida.
Korpuse pind peab olema samuti puhas. Nii korpuse kui kolvi puhastamiseks sobib kõige paremini karukeel ja määrdeks tavaline õli. See kooslus saab pigist väga mõnusasti jagu. Jagu ei saa aga liivapaber, ilmselt muidugi saaks aga klapp asub väga haiges kohas otse alusraami taga. Ruumi on ainult veidi-veidi.
Kinnikiilunud klapi saab välja tõmmata poole võrra lühemaks lõigatud keermepulgaga (M10 või oli hoopis M12).
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 10:28
Postitas part
eks ta vast klapp ole, kas pumba v filtri oma, mis muud. proovi nt esialgu vana filtriga, keera küünlad kah välja siis akul lõbusam motot kränkida. noja kui siis ka ei kustu , on vist vaja minna pumbaklapi manu?
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 10:56
Postitas suur
Algselt postitas: part
keera küünlad kah välja siis akul lõbusam motot kränkida. noja kui siis ka ei kustu , on vist vaja minna pumbaklapi manu?
Mida teeb tonnise aju kui ilma küünaldeta starterit anda? Nii huvi pärast uurin.
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 11:12
Postitas iisak
mitte midagi ei tee,kassett peab kindlasti lahti ühendatud olema.
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 11:25
Postitas suur
Algselt postitas: iisak
mitte midagi ei tee,kassett peab kindlasti lahti ühendatud olema.
Vot vot. Sinna tahtsingi jõuda. Arvasin (ei teadnud), et kassetiga võib mingi kamm tekkida.
Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 11:28
Postitas part
õige küll, ei tulnudki selle peale et on potensiaalne ajukahjustuse oht . tonn on ju juba kõrgem klass jah - "fly by wire"

Õlituli ei kustu enam
Postitatud: E Jaan 02, 2006 15:15
Postitas Trionic
Isegi kui pump on peetis,ei tohiks pikalt käiata,kassett ei kannata,kui põlemist ei toimu