Läbi eilse lumetormi sai ta Rootsimaalt Malmöst toodud ühe vanade autodega tegeleja käest.
Autoga koju sõidetud siis pea 700 Km (150Km Rootsis ja laevaga üle Klaipedasse, sealt siis üle Leedu, Läti (Valmiera), Lilli läbi paarikümne sendise lume (alates Valmierast)) koju.
Kuna masinal olid all küll korralikud, kuid siiski suverehvid, siis enne Valmierat ühes peretöökojas läksid alla kasutatud talverehvid.
Need rehvid nüüd müügiks, kuna ei plaani talvel sõita.
Ja see töökoda, sellist ikka Eestis ei näe, pere töökoda, kus kahekümnendates peretütar tuli arvuti tagant kummide juurde, kindad kätte ja tegutsema

Väga hea auto sain, ei lootnudki nii head. Auto originaalvärviga, ilma roosteta ja originaalmootoriga, vaid kõik neli tiiba on vahetatud. Suur hunnik pabereid, ka auto rootsi keelne kasutusjuhend ja esmase registreerimise tunnistus.
Auto ajalugu olemas esimesed aastad ja siis alates 2000.a. ülevaatuslehtedena. Kusjuures algusaastate aastane läbisõit pole suur ja 2000.a. jätkub 59K km juurest. Mine tea, äkki polegi spidomeeter veel ringi peale teinud

Algusaastatel läbinud ka mingi "Tectyl" roostetõrje programmi vm.
Autol sees originaalraadio koht, aga ostu hetkel olnud Blaupunkt-i raadio asemel on Philips-i raadio.
Autole on alla pandud 2" summutitoru + mingi eriline lõpusummuti, kõik roostevaba. Ja häält teeb mehiselt, isegi pikal sõidul võiks pisut vaiksem olla. Läheb masinaga resonantsi pisut üle 90 sõites.
Kojusõit päris probleemideta polnud. Just seal kummiboksi juures Lätis kadus masinast kogu vool. 1 tund jamamist ja leidsin mingi lahenduse, hea et kummiboks lähedal oli + kasutusjuhendis olev elektriskeem. Lihtsalt needitud klemm ei andnud ühendust ja nii ta seal soojenes niikaua, kui kaitsmekarbi maha põletas.
Ja Läti toll pidas kinni, nõudis kõiki dokumente näha. Kindlustusega oli miski segadus, rootslane ütles, et olemasolev kehtib vaid Rootsis, kuid kas oli asi pigem rohelise kaardi väljatrükis? Igatahes mingi prinditud rootsikeelne mitte midagi ütlev paber mul oli, kuid ma ei leidnud seda kuidagi üles. Õnneks tolli mees tüdines, nähes mind paberihunnikus otsimas.
Õnneks on selle masina juures pisut ka nokitsemist, nagu mõned iludetailid tuleb hankida/panna, taga suunatuled mõradega, ühel suisa pilud sees (vesi tuleb sisse), klaasipesu ja tulepesur vm. ei tööta, kell on pesas, kuid ühendamata ja mõistagi tuleb ju ka mootor üle käia + kõik elektrilised kontaktid üle vaadata ja kaitsmekarp ära parandada.
Peaaegu oleksin unustanud, tänud "Ivometsale" nõuannete, oma 96 proovisõitude jne. eest.
Ilusaid pilte hetkel pole, talv ju jne.
Lisatud failid