1. leht 1-st

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: P Dets 23, 2012 18:59
Postitas iiv6l
1.
Airbagi tuli põleb, diagnost ütleb Veakood B1332 Driver side front airbag igniter circuit Resistance too high ja B1610 Airbag conttrol unit Component incorrectly programmed. Airbagil endal on takistus 4.4 Ohm.
2.
Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: P Dets 23, 2012 19:48
Postitas Cyber
Tume nagu must? Rikas segu. Kas keegi su auto ajude kallal on käinud ja ehk miskit ümber kirjutanud? Sellest võib ka tõrkumine tingitud olla.
Airbagi asju ilmselt ilma tech2 abita ei lahenda.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: P Dets 23, 2012 19:56
Postitas Viki
must toss- rikas segu, mõni õhuleke näiteks.
kõigi patjade takistus peab olema 2,5 kuni 3 oomi. 4,4 ilmselgelt liiga palju- kuskil juhtmetes-pistikutes kehv ühendus. reeglina istme all.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: T Dets 25, 2012 10:05
Postitas warum
5000-6000 tuhande juures hakkab tõrkuma, siis peaks juba piirajas olema, aga võib ka muid vigu olla sellistel pööretel.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: K Jaan 09, 2013 1:48
Postitas iiv6l
Tere jälle,

Saanud nüüd autoga 1500km läbitud. Kardan ise ka, et seda aju on seal näpitud, astumine tundub liiga mehine 125kw kohta. Autole on juhi uksepostile paigaldatud kaks lisakella, üks voltmeeter, teine näitab turbo rõhku. Kapoti all on ka mingisugune filtriga vidin millesse tuleb turbo juurest voolik vms, vidinal on peal mingine keeratav asi ka. Vidin Vidina küljes oleval filtril selline logo:
Pilt Orig makki oleks ka vaja, keegi tahtis mu lasteunistusest JVC endale narkorahaks saada, seoses sellega vaja ka parempoolset tagumist kolmnurga klaasi.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: K Jaan 09, 2013 2:36
Postitas sebastian
Turbost tulev keeratava asjaga vidin kõlab kuidagi kahtlaselt. Seda eriti veel 9-5 küljes.
Kui sa nende kodulehelt http://www.racelandus.com/ sarnast vidinat ei leia, saad ehk mõne pildi teha? Pakun, et see võib olla mingi blow-off valve,
mis 9-5 peal samuti pole soovitav nähtus - kui pole just asja tundva spetsialisti poolt paigaldatud.
Turborõhu kell viitaks tõesti millelegi enamale, kui originaalsettingutes aju. Vaevalt, et keegi selle 125kW pärast sinna istutas.

Voltmeeter...ajab natuke muigama. Ilmselt oli eelmine omanik kutselt elektroonik. Aga noh, eks igal omad eelistused, mis kella "vabasse auku" toppida :cool:

Katkumine 5000+ pöörde juures võiks tähendada ka viletsat kütusepumpa. Sel juhul peaks taga istujad kurtma, et miski kusagil istumise all kahtlaselt uriseb.
Järeleaidatud masinatel on ka kütusetarve mõnevõrra suurem, pöörete tõustes see veelgi suureneb.
Kui pump veel 98 aastast pärit, siis pole haruldane, et see lõpuks otsi andmas - ei jõua silindritesse piisavalt ette anda, kuigi kilovatid küsivad.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: K Jaan 09, 2013 7:34
Postitas Jupats
Kui seal blow-off valve vahel, siis oletatavast tuuningust pole otseselt miskit kasu. Pedaali põrandasse surudes tekib korraks jah natuke ägedam tõmme, kuid seejärel avastatakse leke (blow-off) ja piiratakse ka jõud. See võib ka rikka segu tekitajaks olla.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 0:48
Postitas iiv6l
Niisiis, täna suri auto ära, surkisin parasjagu augus kus makk peaks olema ja auto suri välja ning enam käima ei läinud. Tegin kapoti lahti ja mootori paremalt poolt tuli mingi tossu/kärsakat. Hiljem käiates korraks lubas ja podises kuid käima ei jäänud, nüüd seisab. Juhtmete käppimisega seotud??

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 0:54
Postitas yllar
DI ?

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 1:53
Postitas iiv6l
DI ?
Pole saabi terminoloogiaga kursis ja kahe tähelisi ei saa otsida ka.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 2:12
Postitas veldur
Otsi: Saab Direct Ignition.
Sulle läheb musta värvi.
Enne kui ostma tormad, laena kellegi käest.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 3:29
Postitas iiv6l
Otsi: Saab Direct Ignition.
Sulle läheb musta värvi.
Enne kui ostma tormad, laena kellegi käest.

Tänud,
Võimalik, et ongi see kassett läbi, lugesin Soome foorumist, et kellegil oli ka töristanud ja pläristanud seal ja siis andis se DI saba lõpuks. Viimased paar päeva töristas ja poos hinge ka kinni kiirendades aeg-ajalt, varem oli seda kolmandaga ja kõrgel pöördel. Või on hoopis nukkvõlli andur? Kas kuskil on võimalusi proovida antud vidinaid, pole tutvusringkonnas eriti Saabe. DI probleem vist tõenäolisem, oli kärsakat seal kaane juures näha, väntvõlli andur ei aja vist tossu?

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: N Jaan 10, 2013 7:53
Postitas Trionic
Nukkvõlli andur füüsilisel kujul puudub, on arvutuslik väärtus ja "asub" DI kassetis.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: R Jaan 11, 2013 1:02
Postitas iiv6l
Nüüdseks auto juba sõidab, oligi DI kassett läbi. Tänud Trionic:ule kelle abiga viga selgus. Nüüd on see töristamine ka kadunud kõrgemal pöördel, oli selle DI viga ilmselt. Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.

Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Postitatud: R Jaan 11, 2013 7:33
Postitas Trionic
Tech-2 on abiks.