K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#1

Lugu siis ongi selline, et sain foorumlaselt nöu, kuidas saada plokikaane tihend pidama. Esialgu tundub, et nöu oli hea, kuid ölituli pöleb nüüd. Diagnoss ei näidanud ühtegi viga. Mainitud tuluke aga kustub möneks ajaks kiirendamisel,- tundub, et just siis, kui turbsi abi on vaja, sest kohapeal gaasi andes ei muutu essugi.
Kas vöib kotermann peituda hoopis tihendiliimis, mida kasutasin nukvöllikandja ja plokikaanevahelise tihendi kallal.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Jumal sa näed ja ei mürista:wall::wall::wall::wall::wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#3

kas keegi kostaks jumala eest palun
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#4

Selle teema peaks liigitama näidetesse, "kuidas ei tohi autoga teha"
Kui õlituli põleb siis tähendab see seda üldjuhul seda, et mootoris ei ole õlirõhku. Sellises seisus mootorit ei tohiks käimagi panna, rääkimata siis sellega kiirendamisest.
Diagnostika aparaat ei näitagi sel puhul midagi.
Mis asi on nukvöllikandja?
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#5

Selle teema peaks liigitama näidetesse, "kuidas ei tohi autoga teha"
Kui õlituli põleb siis tähendab see seda üldjuhul seda, et mootoris ei ole õlirõhku. Sellises seisus mootorit ei tohiks käimagi panna, rääkimata siis sellega kiirendamisest.
Diagnostika aparaat ei näitagi sel puhul midagi.
Mis asi on nukvöllikandja?


Baromeeter näitas 3,7 ja öli käis ringi.
Küsiks siia otsa veel, et kas sellel masinal see tuli reageerib ka liiga körgele ölitasemele.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7674
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

ma ei saa pealkirjast aru, et mida tahetakse: nagu Õhtulehel, et kõik pealkirjad on vormistatud nagu küsimused, mis ilma küsimärkideta ja arusaamatud, et kas on küsimus või ei ole?

aga normaalne ju ongi kui õlirõhu hoiatustuli kustub.
mu isa zigullil oli kah sooja mootoriga nii, et õlirõhutuli jäi põlema. ja isegi tark raamat" sõiduautod" ütleb, et see on täiesti normaalne.
aga pärast tegime mootori kap-remondi ja siis enam ei põlenud.
aga see polnud sellest vaid oli hoopis sellest et mootori läbisõit oli suur ja tollel ajal olid viletsad õlid....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#7

kuram, baromeetriga toimetades ei pööranudki sellele tähelepanu, kuid kui vötsin anduri juhtme lahti siis see tuli kustus,- vöi se andur töötabki niipidi?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2344
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik

#8

Baromeetriga mõõdetakse õhu rõhku!!!
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#9

Baromeetriga mõõdetakse õhu rõhku!!!

Millegipärast möödetokse ka öliröhku barides
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

SI süsteemis on kõik rõhud bar`des, või kg/cm. Õlirõhku mõõdetakse manomeetriga.
Pead mõõtma õigest punktist,nt. turbo pealevoolu torust sobiva adapteri abil.

Õlirõhu tuli süttib sinu mootoritüübi puhul rõhul 0,3bar. Tühikäigul peab olema TÖÖSOOJA mootori õlirõhk VÄHEMALT 1,5bar. Pööretel vähemalt 3bar. Reduktsioonklapp rakendub 6,3 bar. juures.

Kui antud probleemi puhul pole tegemist harvaesineva anduriprobleemiga, oled oma kiirendamiste jms. trikkidega korraldanud kolvigrupile fataalse hävingu.
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#11

Tänud küll köikidele vastajatele, kuid kuhu sai kaduda röhk ja miks läks pekki andur, peale kaaneavamist on minu jaoks möistatus. Ja kuna turbsi ölitusest, kus on köige parem ligipääs, möötsin 3,7psi mitte bar-i,- eksisin vähe kellaga.
Ka pisut segadust tekitavad jutud, et aku oli pikalt maas. Samas raadio näitab jahh 1jan ja 50 kraadi. Aga ölituli ei tohiks olla see teema. Vöi ma eksin?
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#12

Löpuks sain ka Ivometsa jutust aru. Ta nimelt ei pannud tähele, et gaasi andes tühikäigult ei muutunud ju essugi, kuid kiirendamisel isegi madalatel pööretel kustus ölituli viivuks. Ja zigullindusega on ikkagi siin suured vahed sees.


Nonii, nüüd on köik timmis. Süüdi olid plokikaanid, kes hakkavad kurja tegema just peale mootori lammutamist ja nad on veel eriti prisked, kui eelmine remondimees on silikoniga hoogu läinud ja need vöivad sattuda ikka suht vöimatutesse kohtadesse.
Ühesönaga :head:
Tänud vastuste eest. Lähen nüüd käsi pesema ja minu mäletamistmööda peaks külmikus möni bock olema:drink:
Vasta