1. leht 1-st
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 22:45
Postitas zupa9000cd
Lugu siis ongi selline, et sain foorumlaselt nöu, kuidas saada plokikaane tihend pidama. Esialgu tundub, et nöu oli hea, kuid ölituli pöleb nüüd. Diagnoss ei näidanud ühtegi viga. Mainitud tuluke aga kustub möneks ajaks kiirendamisel,- tundub, et just siis, kui turbsi abi on vaja, sest kohapeal gaasi andes ei muutu essugi.
Kas vöib kotermann peituda hoopis tihendiliimis, mida kasutasin nukvöllikandja ja plokikaanevahelise tihendi kallal.
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 23:13
Postitas iisak
Jumal sa näed ja ei mürista:wall::wall::wall::wall::wall:
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 23:20
Postitas zupa9000cd
kas keegi kostaks jumala eest palun
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 23:38
Postitas yksheikki
Selle teema peaks liigitama näidetesse, "kuidas ei tohi autoga teha"
Kui õlituli põleb siis tähendab see seda üldjuhul seda, et mootoris ei ole õlirõhku. Sellises seisus mootorit ei tohiks käimagi panna, rääkimata siis sellega kiirendamisest.
Diagnostika aparaat ei näitagi sel puhul midagi.
Mis asi on nukvöllikandja?
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 23:52
Postitas zupa9000cd
Selle teema peaks liigitama näidetesse, "kuidas ei tohi autoga teha"
Kui õlituli põleb siis tähendab see seda üldjuhul seda, et mootoris ei ole õlirõhku. Sellises seisus mootorit ei tohiks käimagi panna, rääkimata siis sellega kiirendamisest.
Diagnostika aparaat ei näitagi sel puhul midagi.
Mis asi on nukvöllikandja?
Baromeeter näitas 3,7 ja öli käis ringi.
Küsiks siia otsa veel, et kas sellel masinal see tuli reageerib ka liiga körgele ölitasemele.
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: N Jaan 03, 2013 23:56
Postitas ivomets
ma ei saa pealkirjast aru, et mida tahetakse: nagu Õhtulehel, et kõik pealkirjad on vormistatud nagu küsimused, mis ilma küsimärkideta ja arusaamatud, et kas on küsimus või ei ole?
aga normaalne ju ongi kui õlirõhu hoiatustuli kustub.
mu isa zigullil oli kah sooja mootoriga nii, et õlirõhutuli jäi põlema. ja isegi tark raamat" sõiduautod" ütleb, et see on täiesti normaalne.
aga pärast tegime mootori kap-remondi ja siis enam ei põlenud.
aga see polnud sellest vaid oli hoopis sellest et mootori läbisõit oli suur ja tollel ajal olid viletsad õlid....
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: R Jaan 04, 2013 0:06
Postitas zupa9000cd
kuram, baromeetriga toimetades ei pööranudki sellele tähelepanu, kuid kui vötsin anduri juhtme lahti siis see tuli kustus,- vöi se andur töötabki niipidi?
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: R Jaan 04, 2013 0:31
Postitas qdwin
Baromeetriga mõõdetakse õhu rõhku!!!
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: R Jaan 04, 2013 0:42
Postitas zupa9000cd
Baromeetriga mõõdetakse õhu rõhku!!!
Millegipärast möödetokse ka öliröhku barides
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: R Jaan 04, 2013 7:45
Postitas Trionic
SI süsteemis on kõik rõhud bar`des, või kg/cm. Õlirõhku mõõdetakse manomeetriga.
Pead mõõtma õigest punktist,nt. turbo pealevoolu torust sobiva adapteri abil.
Õlirõhu tuli süttib sinu mootoritüübi puhul rõhul 0,3bar. Tühikäigul peab olema TÖÖSOOJA mootori õlirõhk VÄHEMALT 1,5bar. Pööretel vähemalt 3bar. Reduktsioonklapp rakendub 6,3 bar. juures.
Kui antud probleemi puhul pole tegemist harvaesineva anduriprobleemiga, oled oma kiirendamiste jms. trikkidega korraldanud kolvigrupile fataalse hävingu.
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: R Jaan 04, 2013 13:19
Postitas zupa9000cd
Tänud küll köikidele vastajatele, kuid kuhu sai kaduda röhk ja miks läks pekki andur, peale kaaneavamist on minu jaoks möistatus. Ja kuna turbsi ölitusest, kus on köige parem ligipääs, möötsin 3,7psi mitte bar-i,- eksisin vähe kellaga.
Ka pisut segadust tekitavad jutud, et aku oli pikalt maas. Samas raadio näitab jahh 1jan ja 50 kraadi. Aga ölituli ei tohiks olla see teema. Vöi ma eksin?
K: 9-5 3,0td öliröhutuli helendab, kuid kiirendamisel kustub ????
Postitatud: L Jaan 05, 2013 3:46
Postitas zupa9000cd
Löpuks sain ka Ivometsa jutust aru. Ta nimelt ei pannud tähele, et gaasi andes tühikäigult ei muutunud ju essugi, kuid kiirendamisel isegi madalatel pööretel kustus ölituli viivuks. Ja zigullindusega on ikkagi siin suured vahed sees.
Nonii, nüüd on köik timmis. Süüdi olid plokikaanid, kes hakkavad kurja tegema just peale mootori lammutamist ja nad on veel eriti prisked, kui eelmine remondimees on silikoniga hoogu läinud ja need vöivad sattuda ikka suht vöimatutesse kohtadesse.
Ühesönaga

Tänud vastuste eest. Lähen nüüd käsi pesema ja minu mäletamistmööda peaks külmikus möni bock olema:drink: