1. leht 1-st

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: N Jaan 17, 2013 11:06
Postitas ivomets
kas sa ka selle paaki mineva vooliku pimedaks tegid kui, sa ta klapi küljest lahti võtsid?

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: N Jaan 17, 2013 12:51
Postitas anton_t
Sa mõtled seda musta junni(see, millel on juhtmed+mingi voolik, mis jookseb auto kõhu alla ning koht, kuhu see punasega ümbritsetud voolik sobiks), mis pmst amordikannu küljes ripub musta kummijublakaga? kui jah...siis ma selle tänasel vaatlusel juhuslikult avastasin....ja pole seda pimedaks teinud...

Kas kütuselati rõhuklapi vaakumvooliku võib niisama välja tõmmata ja ära vahetada?

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: L Jaan 19, 2013 17:50
Postitas anton_t
Nii jällegi....tegemist 2.0 96kW motronic mootoriga...

Ühesõnaga vaakumid on vahetatud... tühikäigul mootor puterdab, justkui üks silinder jätaks vahele. Tuuritades läheb pöördesse küll...siis peale mõningast sellist lonkamist probleem kaob ja kõik on ok. Ja samas järgmine päev panen käima ja kõik on algusest peale ok. Et siis selline vahelduv nähtus. samuti loobib check enginit põlema nii kuis juhtub....lonkab->check engine põlema->käib normaalselt jälle....check engine kustub, siis enam ei lonka....samas võib hakata jälle lonkama. Mõnipäev käib viisakalt ning kõik on korras. samas mida nüüd olen näinud, et viskab Check engine põlema temperatuuri tõustes....samas kustub aeg-ajalt kui temp on korras...kas vigane temp andur võib ka seda põhjustada?

Kas keegi hea inimene saab anda prooviks teist õhulugejat? ning samuti võite pakkuda, mis võib veel viga põhjustada? küttefilter?

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: L Jaan 19, 2013 18:02
Postitas ivomets
no näed, oled pildi ära võtnud, oleks punaseks teinud.
nn." kraburaatorist" tuleb sul see lühike voolik , paremalt poolt kraburaatori alt. . kui sa selle lahti võtsid,siis see kraburaatorisse minev ots tuleb pimedaks teha, et ta lisaõhku ei saa.

2.
see, et puterdab vahepeal äkki hoopis küünalde suure sädevahe viga? või hoopis valed ja vanad küünlad? või ükskord oli nii, et küünla isolatsioon oli katki ja säde lõi üle, isegi suured spetsid tahtsid rootorite ja küünlajuhtmete vahetust. , plekikate küünalde pealt maha, siiis näha ja uurida, kas lööb sädet kuskile üle. jne...

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: L Jaan 19, 2013 19:53
Postitas anton_t
kurat küünlad on vahetatud....said sisse need krdi iriiduimid...diagnostika tehnik arvas ka, et tegemist äkki küünalde veaga, et ei jõua ära põletada, aga kõikide dokumentide järgi sobivad just iriidiumküünlad sellesse mootorisse....

Ühesõnaga, uued vaakumid, see punane läks sinna amrodikannu küljes olevasse musta junni. Sai vahetatud ka kütuserõhuklapi vaakum.

Pilt

ilmselt kõige tõenäolisemalt peaks minema otsima õhulugejat ja/või siis uut kütusefiltrit...

samamoodi on uued...rootor, kaan ja sädejuhtmed...

K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Postitatud: P Jaan 20, 2013 20:11
Postitas anton_t
Küsimus, kus 9-3-l on karterituulutus? lähemal throttlebody uurimisel selgus, et sisselaskes on natuke õli. Ehk on karterituulutus umbes...ja kas ilmselt oleks mõistlik throttlebody ära puhastada??

Ühesõna sümptomid samad nagu eelmises postituses..

igasugune abi on teretulnud....