1. leht 1-st
ABS moodulist
Postitatud: L Jaan 26, 2013 13:53
Postitas valvex
Hakkas siis eelmise aasta lõpus pihta, et need TCS OFF, ABS, BRAKE, ja KOLMNURK läksid põlema ja spido ning cruise ctrl ei töötanud. Vahel sõidu ajal suvalisel hetkel tuled kustusid ära. jäi põlema ainult CHECK ENGINE. Lõpuks vahetasin mooduli tervenisti välja(k.a. hüdraulika osa) Natuke lekkis piduriõli selle käigus. Nüüd on nii, et spido ja cruise ctrl töötavad. TECH2 vigu ei näidanud - tuled kustusid korraks ära. tulid tagasi ja kustusid ära. Kui töökoja juurest sõitma hakkasin läksid uuesti põlema.
Kas tuleks ABS moodul ECU-ga "laulatada", nagu kuskilt välismaa foorumist lugesin. Moodulil, mille vahetasin oli igatahes sama seerianumber vahetatavaga. Või on viga kuskil juhtmetes. Spido ja cruise töötavad, seega ei tohiks viga olla ABS moodulis.
ABS moodulist
Postitatud: L Jaan 26, 2013 15:43
Postitas iisak
Kas ostsid uue või kasutatud mooduli?
Kui kasutatu siis ei ole välistatud, et ka see on vigane...
ABS moodulist
Postitatud: L Jaan 26, 2013 18:26
Postitas valvex
Kasutatud oli aga korras ja sõitnud autolt maha võetud. probleeme polevat sel olnud st moodul oli töökorras. mäletan, et kui peale sain uuesti, ja proovisin mis sõidu ajal teeb, siis korraks kustusid tuled ära(alguses kohe). Nüüd aga aina põlevad. Teadupärast pidavat ABS-moodul/aju pidevalt suhtlema ECU-ga omavahel. Samas, kui TECH2 vigu ei näita ja spido töötab nüüd siis võiks ju viga otsida mujalt. Vaataks konnektorid üle. Kas asi võib olla softi kokku sobimatuses. Või ei olene sellest midagi?
ABS moodulist
Postitatud: L Jaan 26, 2013 22:00
Postitas Trionic
Oleneb,kui tootekoodid on erinevad.
Sellise veaga abs moodulist enesest on mõtetu veakoode otsida. Kasti ja mootori ecu`dest saab adekvaatsemat infot.
Sa pole ka avaldanud täpseid autoandmeid. Juhtmeprobleeme esineb 9-5`l haruharva.
ABS moodulist
Postitatud: P Jaan 27, 2013 17:51
Postitas valvex
Saab 9-5 aero 2000 lõpuga on tegu.
tootekoodid on samad: ...451 lõpuga. Äkki nihutasin kaitsmete bloki nihutamisega midagi paigast, kui paremat juurdepääsu taotlesin vahetamise ajal. Veel võiks mainida, et talverehvid on vanadel viggeni 16` velgedel, ehk siis negatiivne offset - velg asub suportile tunduvalt, isegi väga lähedal. Samas see abs,- kiiruse andurite tööd ei tohiks segada, sest need teises kohas.
Ka veel selline iseärasus, et vana jukerdava mooduliga oli selline asi, et kui aku toide ca 15 ära võtta, oli hiljem sõitma asudes alguses justkui kõik korras. tuled ei põlenud ja esimese 5 km järel tulid tagasi..siis võis sõita tükk aega ringi ja suvalisel hetkel kustusid tuled ära. Mainitud olgu, et spido ka ei töötanud.
Nüüd spido ja cruise töötavad kogu aeg. aga tulesid näidikute blokis miski ära ei võta. Peaks vist põhjalikuma diagnosti laskma teha.
ABS moodulist
Postitatud: E Jaan 28, 2013 8:01
Postitas Trionic
Viga on ju lihtne Tech`i abil tuvastada.
ABS moodulist
Postitatud: T Jaan 29, 2013 21:12
Postitas valvex
tech2 ei näidanud üldse mingeid vigu. võibolla on vahetamise käigus lekkinud piduriõlist. pedaal võtab igatahes nüüd veidi kaugemalt, kui enne.
ABS moodulist
Postitatud: K Jaan 30, 2013 9:07
Postitas Trionic
Ei usu ma seda juttu ja mainin uuesti- tuleb uurida kasti ja mootori ecu`st seda abs`i
ABS moodulist
Postitatud: K Mär 13, 2013 11:50
Postitas laht
Uuendan veidi teemat. Kui moodul tuleb remondist, kas peaks peale paigaldust teenindusest läbi hüppama, et moodul uuesti autoga laulatada, või on lihtsalt plug-in and play?
Teine küsimus: mis põhjusel ABS moodulid surevad? Kui keegi viitsib kirjutada, siis mis seal sees katki läheb ning mis selle põhjustab? Kas on mingi võimalus, et kusagil mujal pidurisüsteemis on viga, mis tapab ka mooduli?
ABS moodulist
Postitatud: K Mär 13, 2013 14:17
Postitas Trionic
Ilma ESP`ta moodulitega remondijärgseid probleeme pole esinenud ja tech`i pole elustamiseks vaja. Kui juba põlevad CE ja kastituled,tasuks need kustutada (muidu läheb jupp aega isekustumiseks).
Sisse kärssavad,või lähevad jootekohtadest lahti (vibratsioon) juuspeentest kuldtraatidest väljaviigud protsessori ja pistikuklemmide,samuti korpuses asuva releemooduli vahel. Traadid asendatakse parema materjaliga.
ESP`ga on probleeme rohkem. Igal teisel juhul kärssab prose ise,lisaks traatidele.
ABS moodulist
Postitatud: K Mär 13, 2013 16:13
Postitas laht
Hetkel on minul vähemalt olukord, kus on ESP-ga versioon remondis. Kui nüüd kätte saan, võin kohe taha ühendada, ilma, et peaks kartma uuesti läbi põlemist? Kuid kui nt CE põlema jääb, peaksin tulema ja TECH2-ga ta laskma paika ajada?
ABS moodulist
Postitatud: K Mär 13, 2013 17:36
Postitas Trionic
CE ja kastitule,samuti ESP oma saab iga suvalise OBD autoscanneriga kustutada.Tech pole ilmtingimata primaarne.
Saabide puhul pole täheldanud,et auto pool ABS ecu tapaks. BMW ja VAG masinatel olid sellised hädad.
ABS moodulist
Postitatud: K Mär 13, 2013 19:53
Postitas laht
Tänan sind info ja seletuste eest, Trionic

ABS moodulist
Postitatud: E Mär 18, 2013 21:17
Postitas laht
Kuna vast paljud ei olegi näinud seda probleemset ABSi moodulit seestpoolt, lisan ka siia pildid, mis seal sees peale töö lõpetamist toimub.
Nimelt:
Siia lisaks veel targematele küsimuse:
Nimelt seesama kontakti traat, mis on läbi kärssanud, on ühendatud moodulipoolse pistiku alumises rea, vasakult kaheksanda klemmiga. Joonis:

(Vabandage mu suurepärast kunstioskust)
Kas selline läbi kärssamine on seotud mingisuguse elektriprobleemiga moodulis (et näiteks sinna kaheksandale klemmile tuleb autost vale vool peale [lühis?] ja kärsatab moodulis rajad läbi?)
Põhjus, miks ma küsin on see, et elektrik hoiatas mind paigaldamisel uuesti läbi kärssamise eest...
ABS moodulist
Postitatud: T Mär 19, 2013 12:23
Postitas Trionic
OEM traatide ristlõiked on ebapiisavad. Seetõttu neid välja vahetatakse.
ABS moodulist
Postitatud: T Mai 14, 2013 14:07
Postitas richard
küsin siin teemas, mitte oma auto teemas kunaenamasti ilmselt tarkpead kõiki teemasidläbi ei kammi.
sain inffi et uus abs moodul maksab tonni ringi ja parandus miski 200. Samas kui mingilt teiselt masinalt mis varuosadeks läheb kasutatud moodul võtta, kas püsikiiruse hoidja jms kõik korralikult tööle hakkab? olen lugenud et asja peab teiseltmasinalt võttes tiba paaritama?
kuidas siis tegelikult on jamis rahakotile mõistlik oleks? kuidas mõjubüldse masinaleselle vigase mooduliga liiklemine?
tänud kui keegi vastata oskab!
ABS moodulist
Postitatud: K Mai 15, 2013 8:09
Postitas Trionic
Pead leidma TÄPSELT sama koodiga mooduli. Läheb ka progemata käima, kuid kasulik oleks siiski sellele selgeks teha auto varustus.
ESP puhul võib see juba kriisisituatsioonis tähtsust omada.
Vigase mooduliga sõitmine midagi enamat ei kahjuta.
ABS moodulist
Postitatud: K Mai 15, 2013 8:27
Postitas richard
Pead leidma TÄPSELT sama koodiga mooduli. Läheb ka progemata käima, kuid kasulik oleks siiski sellele selgeks teha auto varustus.
ESP puhul võib see juba kriisisituatsioonis tähtsust omada.
Vigase mooduliga sõitmine midagi enamat ei kahjuta.
Tänud! ESP-d ei ole, kõgigest TCS.
Pakuti 200 eest vana taastamist ja pakuti ka 100 eest. Mõlemal juhul pean ise maha kakkuma. Vaatan, et kuna suht levinud viga on netis isegi suht lollile õpetusi, et kuidas seda asja maha kruvida. Kas oskab keegi veel õpetussõnu jagada? Ilmselt kui sama koodiga asja ei leia siis tuleb seda teed minna.
Ja tootekood oleks nähtaval siis täpsemalt kus? Eeldab ka enne lahti kakkumist nagunii?
ABS moodulist
Postitatud: K Mai 15, 2013 17:04
Postitas Trionic
Kui ecu sealt abs mooduli küljest eraladada ( kuue torx kruviga), siis ecu tagaküljel olevad "kellukesetaolised" solenoidide mähised tasuks "toestada". Näiteks õhuke poroloonileheke + teip. On väga õrnade väljaviikudega (kui vabalt tilbendavad).