1. leht 1-st

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 2:32
Postitas WagaBond7
Tere

Plaan vaadata saab 9-5, aga ei tea, mis mootoriga...
Lugesin erinevaid negatiivseid kommentaare.
Kas keegi teab, mis mootoriga, aastakäiguga 9-5 oleks parim ?

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 7:55
Postitas Trionic
Mida uuem,sada parem ja Mitsu.turboga võiks olla(Aero,või siis hiljem installeeritud).

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 10:16
Postitas ivomets
mida lihtsam seda vähem hirmutekitavaid arveid hiljem.

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 10:49
Postitas qdwin
Aerode hinnad tunduvad olevat Rootsis pea samad mis meil ja neid on üsna palju saadaval.

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 11:26
Postitas WagaBond7
Olen üsna võhik neil aero teemadel. Mis aastakäik ja hinnaklass ?

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 11:34
Postitas teager
Selline lihtne otsing Auto24'st
Sama otsing Blocket'ist

terv, teager

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 11:43
Postitas WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 18:40
Postitas vulkanus
diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 18:50
Postitas ivomets
mul kindlustus 17.12 kuni 16.06 läks 461 kr; 110 kw

Saab 9-5

Postitatud: L Jaan 14, 2006 19:23
Postitas WagaBond7
Täname pakkumast, aga ma otsin automaadi ja nahksisuga. :drive:

Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 15, 2006 19:25
Postitas NO FEAR
et siis 9-5 on mõtekas osta vaid aero? või siis V6-se mootoriga?

Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 15, 2006 20:12
Postitas tripp
Algselt postitas: NO FEAR
et siis 9-5 on mõtekas osta vaid aero? või siis V6-se mootoriga?

Võib osta ka mitteAero ja sellele mitsu turbo peale aretada, nagu mul endal mingil hetkel plaanis :)

Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 15, 2006 20:27
Postitas ivomets
ei ole tavalisel 110kwsel ka mitte miskit viga.
sõidurõõm mõnusam kui 9000-el ja tykk maad kaasaegsem.;)

mida kurat te nende meeletute kw-dega teete? ja veel igapäevaselt?:poke:
tavaliselt keskklassi masinal 60...85 ja sõidurõõmu kui palju.

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 16, 2006 0:35
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)

Võimsus ei tähenda küttekulu.

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 16, 2006 8:42
Postitas suur
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)

Võimsus ei tähenda küttekulu.
WagaBond pidas vast kindlustuskulusid ökonoomsuse all silmas.

Siinse foorumi diiselsaabi omanikud on oma valikuga küll ülimalt rahul. Vähemalt nende postitustest paistab niimoodi välja.
Kuna ise olen ka viimasel ajal diislipede (ei ole küll omanud ega sõitnud), siis soovitan küll saabi diislit.

Bensu- ja turbomootoriga 9-5'l peab mitsu vurr vahel olema. Garrett ei kesta neil kaua. Foorumis ka põhjused kirjas.

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 16, 2006 21:01
Postitas WagaBond7
Kas mitsu vurr on aerodel ainult ?

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 16, 2006 21:06
Postitas Madis
peaks olema jah

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 16, 2006 23:01
Postitas Tan
Algselt postitas: vulkanus
diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.

Topicu looja vist automaagilist kasti tahtis, vat sellega on vurrtraktorsaabidel küll natu kehvasti algusaastatel. :wall:
OG 9-3 2.2 TiD ainult käsikast, sama jama 9-5 Isuzu 3.0 TiD-ga.. Alles 2.2 TiD 9-5 peal sai automaagia juurde ja see Fiati (?) 1.9 NG 9-3 peal.

Muidu pole TiD sugugi nii hull, mul ta esimene diisel bensukate järel, tõsi ka esimene SAAB, niiet ei oska öelda, on ta siis "õige" või mitte :poke:

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 30, 2006 20:34
Postitas indrekm
Kui otsustad Aero kasuks võid talvisel ajal arvestda kütuse kuluks ca 17-18 liitrit linnas, maanteel 10-11 (see kehtib automaadi kohta)

Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 30, 2006 21:02
Postitas krss
Meie käes mõnikord olev 9-5 on 2.0 turboga, ja minu arvates madalatel pööretel täiesti olematu momendiga (aegajalt sõidan ka 94a 2.0T 9000 ja see on madalamatel pööretel igal juhul võimekam masin). Arvestades uue 9-5 hinda on auto ka seest natukene liiga lärmakas (enamus mürast on siiski kummimüra, mis tuleb tagant). Juhitavus oleks nagu ivake parem eelmisest, ja loomulikult nina (aga mitte tagumiku!) väline disain on kõva samm edasi, bensukulu on samuti väga eeskujulik nii suure auto kohta. Jutt käib siis päris uuest autost (vaata pilti).

Saab 9-5

Postitatud: T Jaan 31, 2006 0:26
Postitas smargus
Algselt postitas: WagaBond7
Kas mitsu vurr on aerodel ainult ?

Mitsu vurr on ka nendel nö. deforseeritud Saab 9-5, millel teh.andmetel 220hp. Seal lihtsalt mängitakse ajuga, millel on piltlikult öeldes aju vähem koolitatud.
Tegu on siiski uuemate 9-5 mudelitega, alates 2004 kui ma ei eksi, pakuvad sellist varianti.

Saab 9-5

Postitatud: T Jaan 31, 2006 10:40
Postitas Trionic
Kui ostad näiteks 150-200 kilose 9-5,siis 10-12 kilo uuele vurrile kulutada ja tulevasi suuri probleeme vältida-mina ei mõtleks üldsegi.

Saab 9-5

Postitatud: T Jaan 31, 2006 13:22
Postitas Antisepticz