Tere
Plaan vaadata saab 9-5, aga ei tea, mis mootoriga...
Lugesin erinevaid negatiivseid kommentaare.
Kas keegi teab, mis mootoriga, aastakäiguga 9-5 oleks parim ?
Saab 9-5
Mida uuem,sada parem ja Mitsu.turboga võiks olla(Aero,või siis hiljem installeeritud).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.
Algselt postitas: NO FEAR
et siis 9-5 on mõtekas osta vaid aero? või siis V6-se mootoriga?
Võib osta ka mitteAero ja sellele mitsu turbo peale aretada, nagu mul endal mingil hetkel plaanis

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei ole tavalisel 110kwsel ka mitte miskit viga.
sõidurõõm mõnusam kui 9000-el ja tykk maad kaasaegsem.
mida kurat te nende meeletute kw-dega teete? ja veel igapäevaselt?:poke:
tavaliselt keskklassi masinal 60...85 ja sõidurõõmu kui palju.
sõidurõõm mõnusam kui 9000-el ja tykk maad kaasaegsem.

mida kurat te nende meeletute kw-dega teete? ja veel igapäevaselt?:poke:
tavaliselt keskklassi masinal 60...85 ja sõidurõõmu kui palju.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



WagaBond pidas vast kindlustuskulusid ökonoomsuse all silmas.Algselt postitas: sigaelmarAlgselt postitas: WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav![]()
Võimsus ei tähenda küttekulu.
Siinse foorumi diiselsaabi omanikud on oma valikuga küll ülimalt rahul. Vähemalt nende postitustest paistab niimoodi välja.
Kuna ise olen ka viimasel ajal diislipede (ei ole küll omanud ega sõitnud), siis soovitan küll saabi diislit.
Bensu- ja turbomootoriga 9-5'l peab mitsu vurr vahel olema. Garrett ei kesta neil kaua. Foorumis ka põhjused kirjas.
Algselt postitas: vulkanus
diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.
Topicu looja vist automaagilist kasti tahtis, vat sellega on vurrtraktorsaabidel küll natu kehvasti algusaastatel.

OG 9-3 2.2 TiD ainult käsikast, sama jama 9-5 Isuzu 3.0 TiD-ga.. Alles 2.2 TiD 9-5 peal sai automaagia juurde ja see Fiati (?) 1.9 NG 9-3 peal.
Muidu pole TiD sugugi nii hull, mul ta esimene diisel bensukate järel, tõsi ka esimene SAAB, niiet ei oska öelda, on ta siis "õige" või mitte

Meie käes mõnikord olev 9-5 on 2.0 turboga, ja minu arvates madalatel pööretel täiesti olematu momendiga (aegajalt sõidan ka 94a 2.0T 9000 ja see on madalamatel pööretel igal juhul võimekam masin). Arvestades uue 9-5 hinda on auto ka seest natukene liiga lärmakas (enamus mürast on siiski kummimüra, mis tuleb tagant). Juhitavus oleks nagu ivake parem eelmisest, ja loomulikult nina (aga mitte tagumiku!) väline disain on kõva samm edasi, bensukulu on samuti väga eeskujulik nii suure auto kohta. Jutt käib siis päris uuest autost (vaata pilti).
Algselt postitas: WagaBond7
Kas mitsu vurr on aerodel ainult ?
Mitsu vurr on ka nendel nö. deforseeritud Saab 9-5, millel teh.andmetel 220hp. Seal lihtsalt mängitakse ajuga, millel on piltlikult öeldes aju vähem koolitatud.
Tegu on siiski uuemate 9-5 mudelitega, alates 2004 kui ma ei eksi, pakuvad sellist varianti.
Kui ostad näiteks 150-200 kilose 9-5,siis 10-12 kilo uuele vurrile kulutada ja tulevasi suuri probleeme vältida-mina ei mõtleks üldsegi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: R Nov 11, 2005 20:37
- Asukoht:
- Auto:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... 1#pid24888 väike reklaam =)