Saab 9-5

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
WagaBond7
Postitusi: 5
Liitunud: L Jaan 14, 2006 2:25
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Plaan vaadata saab 9-5, aga ei tea, mis mootoriga...
Lugesin erinevaid negatiivseid kommentaare.
Kas keegi teab, mis mootoriga, aastakäiguga 9-5 oleks parim ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Mida uuem,sada parem ja Mitsu.turboga võiks olla(Aero,või siis hiljem installeeritud).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

mida lihtsam seda vähem hirmutekitavaid arveid hiljem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Aerode hinnad tunduvad olevat Rootsis pea samad mis meil ja neid on üsna palju saadaval.
WagaBond7
Postitusi: 5
Liitunud: L Jaan 14, 2006 2:25
Asukoht:
Auto:

#5

Olen üsna võhik neil aero teemadel. Mis aastakäik ja hinnaklass ?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Selline lihtne otsing Auto24'st
Sama otsing Blocket'ist

terv, teager
WagaBond7
Postitusi: 5
Liitunud: L Jaan 14, 2006 2:25
Asukoht:
Auto:

#7

Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#8

diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

mul kindlustus 17.12 kuni 16.06 läks 461 kr; 110 kw
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
WagaBond7
Postitusi: 5
Liitunud: L Jaan 14, 2006 2:25
Asukoht:
Auto:

#10

Täname pakkumast, aga ma otsin automaadi ja nahksisuga. :drive:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#11

et siis 9-5 on mõtekas osta vaid aero? või siis V6-se mootoriga?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: NO FEAR
et siis 9-5 on mõtekas osta vaid aero? või siis V6-se mootoriga?

Võib osta ka mitteAero ja sellele mitsu turbo peale aretada, nagu mul endal mingil hetkel plaanis :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

ei ole tavalisel 110kwsel ka mitte miskit viga.
sõidurõõm mõnusam kui 9000-el ja tykk maad kaasaegsem.;)

mida kurat te nende meeletute kw-dega teete? ja veel igapäevaselt?:poke:
tavaliselt keskklassi masinal 60...85 ja sõidurõõmu kui palju.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)

Võimsus ei tähenda küttekulu.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: WagaBond7
Neil kõigil 184KW, ise samas proovin ökonoomsemate poole liikuda, nii 100KW.
Kuidas lood nende 2,2Tid-ga ? 88KW oleks küll kindlustuse jaoks piisav ;)

Võimsus ei tähenda küttekulu.
WagaBond pidas vast kindlustuskulusid ökonoomsuse all silmas.

Siinse foorumi diiselsaabi omanikud on oma valikuga küll ülimalt rahul. Vähemalt nende postitustest paistab niimoodi välja.
Kuna ise olen ka viimasel ajal diislipede (ei ole küll omanud ega sõitnud), siis soovitan küll saabi diislit.

Bensu- ja turbomootoriga 9-5'l peab mitsu vurr vahel olema. Garrett ei kesta neil kaua. Foorumis ka põhjused kirjas.
WagaBond7
Postitusi: 5
Liitunud: L Jaan 14, 2006 2:25
Asukoht:
Auto:

#16

Kas mitsu vurr on aerodel ainult ?
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#17

peaks olema jah
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: vulkanus
diisel saab pole ikka õige saab osta siis juba mõni tene masin ,näit. Bmw td väga positiivne aparaat ei saa arugi et diisliga sõidad.
Saab peaks ikka bensukas olema(sorry see mu enda arvamus) ,aga on ju ka 2 lidrane olemas miks mitte see.

Topicu looja vist automaagilist kasti tahtis, vat sellega on vurrtraktorsaabidel küll natu kehvasti algusaastatel. :wall:
OG 9-3 2.2 TiD ainult käsikast, sama jama 9-5 Isuzu 3.0 TiD-ga.. Alles 2.2 TiD 9-5 peal sai automaagia juurde ja see Fiati (?) 1.9 NG 9-3 peal.

Muidu pole TiD sugugi nii hull, mul ta esimene diisel bensukate järel, tõsi ka esimene SAAB, niiet ei oska öelda, on ta siis "õige" või mitte :poke:
indrekm
Postitusi: 8
Liitunud: E Aug 22, 2005 20:05
Asukoht:
Auto:

#19

Kui otsustad Aero kasuks võid talvisel ajal arvestda kütuse kuluks ca 17-18 liitrit linnas, maanteel 10-11 (see kehtib automaadi kohta)
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#20

Meie käes mõnikord olev 9-5 on 2.0 turboga, ja minu arvates madalatel pööretel täiesti olematu momendiga (aegajalt sõidan ka 94a 2.0T 9000 ja see on madalamatel pööretel igal juhul võimekam masin). Arvestades uue 9-5 hinda on auto ka seest natukene liiga lärmakas (enamus mürast on siiski kummimüra, mis tuleb tagant). Juhitavus oleks nagu ivake parem eelmisest, ja loomulikult nina (aga mitte tagumiku!) väline disain on kõva samm edasi, bensukulu on samuti väga eeskujulik nii suure auto kohta. Jutt käib siis päris uuest autost (vaata pilti).
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: WagaBond7
Kas mitsu vurr on aerodel ainult ?

Mitsu vurr on ka nendel nö. deforseeritud Saab 9-5, millel teh.andmetel 220hp. Seal lihtsalt mängitakse ajuga, millel on piltlikult öeldes aju vähem koolitatud.
Tegu on siiski uuemate 9-5 mudelitega, alates 2004 kui ma ei eksi, pakuvad sellist varianti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Kui ostad näiteks 150-200 kilose 9-5,siis 10-12 kilo uuele vurrile kulutada ja tulevasi suuri probleeme vältida-mina ei mõtleks üldsegi.
Antisepticz
Postitusi: 1
Liitunud: R Nov 11, 2005 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Vasta