Tere,
mure selline, et kui oma saab 9-5 2.0t 2006 saabil alarmi õhtul peale panen siis hommikul auto käima ei lähe kuna aku tühi. Kui alarmi peale ei pane siis aku hommikuks täis. Kas probleem võib olla selles, et alarmi enda akud tühjad ja üritab neid laadida rõõmsalt autoaku pealt või ei ole selline asi võimalik ?
Milles võiks veel probleem olla?
Mis akud sinna alarmi sireeni karpi lähevad, kas tavalised või sellised mis laeksid ennast ?
tänud
Alarm tühjendab autoaku
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
nt akutüübi-küsimus saab vast otsi-nupu abiga kohe vastuse:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/search. ... mit=Otsing
http://www.saabiklubi.ee/foorum/search. ... mit=Otsing
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Vigane alarmipasun ei suuda küll autoakut ööga tühjendada.
Soovitan soojalt mõnele asjalikule remontijale autot näidata, enne,kui midagi põlema läheb.
Soovitan soojalt mõnele asjalikule remontijale autot näidata, enne,kui midagi põlema läheb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Selleks, et 60-70Ah aku ööga tühjaks imeda, peaks see pasun 5-6 amprit omale pidevalt sisse imema. Kui see nii oleks, siis oleks see päris kiiresti ka ninaga tunda ja silmaga näha
Asi oli tol ajal nimelt selles, et ma ei sõtnud iga päev selle autoga. Eks selles oli ka oma miinus.
1. variant: auto aku juba väga vilets, võibolla ainult 20...30% mahutavusest järel. Päevase sõitmisega laeb piisavalt, et mõned korrad korralikult käivitada.
2. variant: tavaolukorras alarmi bakup akusid laetakse pidevalt nõrgema vooluga, aga kui seal ahelas mingi jama, siis "kõrvetatakse" neid ka tugevama vooluga - kui auto seisab.
Need kaks asja kokku ja imetaksegi auto akult öö jooksul mahl välja.
Korras auto akuga peaks alarmi akuplokk, mis umbes 2Ah öö jooksul lausa suitsema. Kuhugi peab ju ca 5 amprit (kokku umbes 70 vatti) minema, midagi kuumutama.
Kuidas tegelikult, kes teab, lihtsalt pakun...
2. variant: tavaolukorras alarmi bakup akusid laetakse pidevalt nõrgema vooluga, aga kui seal ahelas mingi jama, siis "kõrvetatakse" neid ka tugevama vooluga - kui auto seisab.
Need kaks asja kokku ja imetaksegi auto akult öö jooksul mahl välja.
Korras auto akuga peaks alarmi akuplokk, mis umbes 2Ah öö jooksul lausa suitsema. Kuhugi peab ju ca 5 amprit (kokku umbes 70 vatti) minema, midagi kuumutama.
Kuidas tegelikult, kes teab, lihtsalt pakun...
Peaks olema tootmise algusest, kuni uue 9-5`ni sama pasun, ehk siis mittelaetavad patareid. Uuel on juba teine maailm.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989