1. leht 1-st
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: T Apr 09, 2013 15:25
Postitas oswald
Loll küsimus, aga kustkohast seda saada? Automaailmas kahjuks ei olnud ja väga ringi sõita selle leidmiseks ka ei taha..
edit: Tallinnas
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: T Apr 09, 2013 15:29
Postitas iisak
Tule läbi.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: T Apr 09, 2013 15:32
Postitas Trionic
Ega poest leiagi. Tollmõõdusvist, mingi 15,6mm.Töökodadest saad.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: T Apr 09, 2013 15:36
Postitas oswald
Okidoki. Tõenäoliselt astun siis hiljemalt järgmine nädal läbi.

Õlipunni tihend-seib
Postitatud: K Apr 10, 2013 2:17
Postitas overspeed
15,6 ... see teeb siis 3/8''
Hüdraulika stutside kummitihendiga roostevabast seib sobiks ka, saab Hydroscand-st näiteks.
Aga alumiiniumist seib on vast "lollikindlam" oma pehmusega.
Lisatud failid
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: K Apr 10, 2013 8:15
Postitas Trionic
Alu seibidest tuleb sellistes kohtades, kuhu keskerakondlik soolvesi ligi pääseb, eemale hoida. Avastasin ca. kuu tagasi, et pidureid enam pole.
Selgus, et sadulate Alu. seibidest on järel mingid vaevuhoomatavad võrkstruktuurid. Alles möödunud suvel panin uued.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: K Apr 10, 2013 13:49
Postitas overspeed
Alu seibidest tuleb sellistes kohtades, kuhu keskerakondlik soolvesi ligi pääseb, eemale hoida. Avastasin ca. kuu tagasi, et pidureid enam pole.
Selgus, et sadulate Alu. seibidest on järel mingid vaevuhoomatavad võrkstruktuurid. Alles möödunud suvel panin uued.
Pea-asi et vaskseibi ei paneks. See kipub termopaisumise ja kokkutömbamise töttu lahti tulema kohtades, kus kuum ja külm vahelduvad.
Alumiinum soolvett kardab, seda küll. Samas tuleks ka jälgida, et värvilisi metallseibe kasutades ei tekiks metallidevaheline elektrolüüs.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: N Apr 18, 2013 0:31
Postitas timutit
Alu seibidest tuleb sellistes kohtades, kuhu keskerakondlik soolvesi ligi pääseb, eemale hoida. Avastasin ca. kuu tagasi, et pidureid enam pole.
Selgus, et sadulate Alu. seibidest on järel mingid vaevuhoomatavad võrkstruktuurid. Alles möödunud suvel panin uued.
Pea-asi et vaskseibi ei paneks. See kipub termopaisumise ja kokkutömbamise töttu lahti tulema kohtades, kus kuum ja külm vahelduvad.
Alumiinum soolvett kardab, seda küll. Samas tuleks ka jälgida, et värvilisi metallseibe kasutades ei tekiks metallidevaheline elektrolüüs.
Paluks selgitust selle vaskseibi osas.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: N Apr 18, 2013 9:18
Postitas AndresV
Publik nõuab selgitust ja täpsustust! Kui kuum ja külm? Millisele allikale tugined?
Mul Saabi punniga kogemust pole aga härra Trunkenpolzi Mattighofeni vabriku kergmetallkarteris vahetan tihti õli ja OEM-vaskseib töötab nagu vaja.

Õlipunni tihend-seib
Postitatud: N Apr 18, 2013 10:43
Postitas Trionic
Pea kõikidel autodel kasutatakse originaalis vaskseibi, mõnedel ka teras/kummikraega sellist. Mingid vanemad Volvod ja Fordid kasutasid kapronseibe. Alu. pole kunagi õlikorgil kohanud.
Õlipunni tihend-seib
Postitatud: E Mär 10, 2014 12:19
Postitas oswald
(OEM 9132937) Size; M14; Inside Dia: 0.61"/15.6mm; Outside Dia.: 0.94"/23.9mm; Thickness: 0.079"/2mm
On sellist kuskil poes silma jäänud? Õlivahetus ülehomme ukse taga...
