Saab 9-5 2.2 Tid tõmbab käiguvahetusel hinge kinni
Postitatud: N Mai 30, 2013 14:33
Olen otsinud erinevatest Tartu autoteenindustest lahendusi oma auto probleemidele, aga kahjuks on need mul siiani jäänud leidmata.
Ühesõnaga mure selline, et kui ma vahetan näiteks käiku ja annan kiiresti gaasi, siis on tunda kuidas autol ei ole üldse jõudu. Kui niimoodi kaua pressida, siis tuleb lõpuks ka mootorituli nähtavale. Kui ma aga lasen vahepeal gaasi lahti ning vajutan uuesti, siis läheb auto edasi nagu loom.
Olen autoga liigelnud nüüdseks pea 3 aastat ja selle aja jooksul on kogu aeg olnud erinevad jõudluse hädad. Olen leidnud leevendust nii vaakumvoolikute vahetusest, EGRi puhastusest, tanklaketi vahetusest, tihedast kütuse ja õhufiltri vahetusest ning turboradika vahetusest. Samuti on uued nii MAP kui ka pöörete andur (MAP sai vahetatud profülaktika korras, pöörete andur tuli veakoodina esile).
Konkreetsele andurile või seadmele viitavat veakoodi mootoritule süttimine ei anna. Täpse koodi olen hetkel unustanud, aga seotud on see olnud turbo rõhuga, mis võib olla ka LIMP mode tagajärg, mitte põhjus (nii ma vähemalt mõnest UK foorumist olen suutnud välja lugeda).
Järgmisena olen valmis vahetama MAF sensori, kuid kuna selle hinnavahemik on veidi teine kui MAP või mõne muu väiksema vidina puhul, siis kirjutan esmalt siia, et uurida, kas kellelgi on pakkuda mõnda muud põhjust või lahendust minu probleemile.
Suuresti olen seniseid teeninduse soovitusi ignoreerinud, sest ma ei ole leidnud mingit tõestust nende probleemide olemasolule. Teenindused on muu hulgas pakkunud: 1) uut turbot; 2) uut kõrgsurvepumpa; samas kui olen võtnud arvamuse mõnest teisest teenindusest konkreetse seadme kohta, siis nemad on selle alati ümber lükanud.
Tean, et foorumi kaudu autot ei paranda, aga teiste kogemused aitavad vahel endal kokku jooksnud mõttelõngad lahti arutada.
Ette tänades,
Ühesõnaga mure selline, et kui ma vahetan näiteks käiku ja annan kiiresti gaasi, siis on tunda kuidas autol ei ole üldse jõudu. Kui niimoodi kaua pressida, siis tuleb lõpuks ka mootorituli nähtavale. Kui ma aga lasen vahepeal gaasi lahti ning vajutan uuesti, siis läheb auto edasi nagu loom.
Olen autoga liigelnud nüüdseks pea 3 aastat ja selle aja jooksul on kogu aeg olnud erinevad jõudluse hädad. Olen leidnud leevendust nii vaakumvoolikute vahetusest, EGRi puhastusest, tanklaketi vahetusest, tihedast kütuse ja õhufiltri vahetusest ning turboradika vahetusest. Samuti on uued nii MAP kui ka pöörete andur (MAP sai vahetatud profülaktika korras, pöörete andur tuli veakoodina esile).
Konkreetsele andurile või seadmele viitavat veakoodi mootoritule süttimine ei anna. Täpse koodi olen hetkel unustanud, aga seotud on see olnud turbo rõhuga, mis võib olla ka LIMP mode tagajärg, mitte põhjus (nii ma vähemalt mõnest UK foorumist olen suutnud välja lugeda).
Järgmisena olen valmis vahetama MAF sensori, kuid kuna selle hinnavahemik on veidi teine kui MAP või mõne muu väiksema vidina puhul, siis kirjutan esmalt siia, et uurida, kas kellelgi on pakkuda mõnda muud põhjust või lahendust minu probleemile.
Suuresti olen seniseid teeninduse soovitusi ignoreerinud, sest ma ei ole leidnud mingit tõestust nende probleemide olemasolule. Teenindused on muu hulgas pakkunud: 1) uut turbot; 2) uut kõrgsurvepumpa; samas kui olen võtnud arvamuse mõnest teisest teenindusest konkreetse seadme kohta, siis nemad on selle alati ümber lükanud.
Tean, et foorumi kaudu autot ei paranda, aga teiste kogemused aitavad vahel endal kokku jooksnud mõttelõngad lahti arutada.
Ette tänades,