2.2 TiD suri välja ega käivitu enam

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#1

Tere taas!

Juhtus eile nii, et lasin siduri liig kiirelt üles ja suretasin auto kogemata välja. Noh, ikka ju vahel juhtub, ennegi juhtunud, mõtlesin. Sellest hetkest aga auto enam käima ei tahtnud minna. Starter küll ajab mootorit ringi, aga mootor ei jää käima. Ei anna lootust ka.

Tean, et foorumi kaudu autot ei paranda, aga küsin siiski - vahest on kellelegi teist tuttav asjade käik. Milles võiks viga olla või kas võiks midagi proovida enne, kui autot töökotta hakata pukseerima?

Auto profiilis - 2000. aasta Saab 9-3, 2.2 TiD, 85 kW.

Tänud ette ja head jaani!
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#2

Rikkis pendiks ei ühenda starterit hammasvööga. Või on hammasvöö rikutud. Vaja pendiks üle vaadata, määrida, see on ikkagi kanalitöö, üpris keeruline on Saabil starteri mahavõtmine tungraua peal.
Kui starter käib ringi, siis tõmberelee on korras.

Võid proovida kõrgema käiguga mootorit pisut ringi ajada autot lükates.
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#3

Kirjeldasin vist veidi eksitavalt. Starter ajab mootorit ringi ikkagi (kui käik sees, siis veab ka autot edasi). Mootor aga käima ei jää. Nagu kütust ei saaks peale, seda on aga tervelt pool paagitäit. Kütusepump?
uupsu
Postitusi: 5
Liitunud: K Mär 20, 2013 21:49
Asukoht:
Auto:

#4

Mul juhtus sama, kuskile tegin isegi teema oma saagast. Kontrolli pumba ajus olevat transsi või õigemini selle külmjoodet. Olenevalt rahakotist võib muidugi kogu pumba ringi vahetada kuid suure tõenäosusega on paari eurone transs end laht jootnud.

Juhendeid transi vahetuse kohta leida youtube'ist.


Kui on pumba transs siis näed tõenäoliselt selliseid vigu:

P1631 Spill Valve Relay
P1651 Pump Module Communication Error
P1630 EDU-Q-Output error

Edu lappimisel!
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#5

Nii, lõpuks on tuvastatud ka viga - ikka vana hea kõrgsurvepump. Olevat nii kulunud, et ei anna enam kütust õieti peale. Kui kellelgi soodsalt pakkuda või soodsalt remontida, andke teada :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

No kus ta sul siis nii järsku äkki ära kulus!?
Ennem töötas ja siis hetkega täitsa kulunud?
Pumba vigasid tuleb harva ette, ikka mingid muud hädad tavaliselt.
võta mõni toru pihusti juurest lahti ja proovi paelaotsas pikalt käima tõmmata. Siis näed kas kütus tuleb peale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Seda sai korduvalt ja korduvalt tehtud :(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta