Soojendusradiaatori sobivus

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#1

Uurisin oma Tecdoci ja mulle suurex üllatusex arvab viimane, et soojendusradikad on 900 I ja 900 II 'l samad. Kas keegi oskab õelda, on see ka tõsi. Imelik on see, et keegi ei paku B osana soojendusradikat NG 900'le...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Vale puha,tecdoc paneb segast pidevalt.NG-l on vähemalt 2 erinevat radikat,üht B-na ei saa ja OG radikas on hoopis teisest maailmast.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

Ma ise kahtlustasin samat asja, sellepärast teema püstitasingi. Pole veel kindel et soojendusradikas lekib aga mõtlesin et uurin enne veidi maad. Ei tahax seda lekkepeatajat ka väga palju panna :mad:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

radikast tulemüürini tulevad al.torud,nende ja radika vahel on O-rõngad,mis tihti
lekivad.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#5

Thnx vihje eest! Jama selles et lammutama peab vist ikka ühepalju. Ja kui tõesti selle viga on siis ma olen enda peale üsna vihane et seda lekkepeatajat sisse väänasin asjatult, krt radikas ei anna enam nii kiiresti sooja, kardan, et asi on lekkepeatajas. Või oskab keegi õelda, kui hull töö see radika töö on - kas peab terve armatuuri lammutama või piisab alumisest osast ka?
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#6

hm armatuuri lammutama???
tonnisel käib ikka mootori ruumi poolt radiaator välja.
või olen mina valelt poolt arutanud.
:freak:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: zill
hm armatuuri lammutama???
tonnisel käib ikka mootori ruumi poolt radiaator välja.
või olen mina valelt poolt arutanud.
:freak:

Ära lase ennast sigaelmari avatarist eksitada. Jutt käib ikka 900NG-st. Sigaelmari tonnine on juba ammu lännü.
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#8

ei ma seda ei tea kummalt poolt see 900ng-l käib.
kas siis sellel saab salongist radika kätte?
Saku PEOREKKA hooldaja:)
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

Avataril on siiski 900 kellad mitte 9000 omad, mu 9000 oli seal 1 seier pealegi rohkem ;) Ja minumeelest käib enamus autodel soojendusradikas salongist välja k.a. mu 900 :) 9000'l muidugi võib ta kapoti alt käia, seda ma ei tea.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

pardkas välja,konsooli küljed ära.põrandakonsool,koos selle all olevate õhutorudega välja,keskkonsooli molu koos modruga eest ära,ahju põhjakaas alla lasta ja radikas+ torud näha.mina teen 1,5h. seda.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: sigaelmar
Avataril on siiski 900 kellad mitte 9000 omad, mu 9000 oli seal 1 seier pealegi rohkem ;) Ja minumeelest käib enamus autodel soojendusradikas salongist välja k.a. mu 900 :) 9000'l muidugi võib ta kapoti alt käia, seda ma ei tea.

Krt, avatar loomulikult 900 oma. Ei tea kuhu mõte tüüris. Aeg-ajalt juhtub... Aga näed lammutades saad ju kohe ka armatuuri tuled ära kontrollida
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

Siis ei kõlagi töö väga jubedalt, ju hakkab üxpäev nokkima kui jälle jahutusvedelikku vähemax jäänud on.

Thnx!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Kui jebima hakkad,helista,seal mõned ebameeldivused tulevad,kui ei tea.
Vasta