1. leht 1-st
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: R Veebr 03, 2006 11:08
Postitas sigaelmar
Uurisin oma Tecdoci ja mulle suurex üllatusex arvab viimane, et soojendusradikad on 900 I ja 900 II 'l samad. Kas keegi oskab õelda, on see ka tõsi. Imelik on see, et keegi ei paku B osana soojendusradikat NG 900'le...
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 8:15
Postitas Trionic
Vale puha,tecdoc paneb segast pidevalt.NG-l on vähemalt 2 erinevat radikat,üht B-na ei saa ja OG radikas on hoopis teisest maailmast.
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 11:41
Postitas sigaelmar
Ma ise kahtlustasin samat asja, sellepärast teema püstitasingi. Pole veel kindel et soojendusradikas lekib aga mõtlesin et uurin enne veidi maad. Ei tahax seda lekkepeatajat ka väga palju panna

Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 15:51
Postitas Trionic
radikast tulemüürini tulevad al.torud,nende ja radika vahel on O-rõngad,mis tihti
lekivad.
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 19:55
Postitas sigaelmar
Thnx vihje eest! Jama selles et lammutama peab vist ikka ühepalju. Ja kui tõesti selle viga on siis ma olen enda peale üsna vihane et seda lekkepeatajat sisse väänasin asjatult, krt radikas ei anna enam nii kiiresti sooja, kardan, et asi on lekkepeatajas. Või oskab keegi õelda, kui hull töö see radika töö on - kas peab terve armatuuri lammutama või piisab alumisest osast ka?
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 21:18
Postitas zill
hm armatuuri lammutama???
tonnisel käib ikka mootori ruumi poolt radiaator välja.
või olen mina valelt poolt arutanud.
:freak:
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 21:42
Postitas suur
Algselt postitas: zill
hm armatuuri lammutama???
tonnisel käib ikka mootori ruumi poolt radiaator välja.
või olen mina valelt poolt arutanud.
:freak:
Ära lase ennast sigaelmari avatarist eksitada. Jutt käib ikka 900NG-st. Sigaelmari tonnine on juba ammu lännü.
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 22:12
Postitas zill
ei ma seda ei tea kummalt poolt see 900ng-l käib.
kas siis sellel saab salongist radika kätte?
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 22:23
Postitas sigaelmar
Avataril on siiski 900 kellad mitte 9000 omad, mu 9000 oli seal 1 seier pealegi rohkem

Ja minumeelest käib enamus autodel soojendusradikas salongist välja k.a. mu 900

9000'l muidugi võib ta kapoti alt käia, seda ma ei tea.
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: L Veebr 04, 2006 23:28
Postitas Trionic
pardkas välja,konsooli küljed ära.põrandakonsool,koos selle all olevate õhutorudega välja,keskkonsooli molu koos modruga eest ära,ahju põhjakaas alla lasta ja radikas+ torud näha.mina teen 1,5h. seda.
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: P Veebr 05, 2006 10:12
Postitas suur
Algselt postitas: sigaelmar
Avataril on siiski 900 kellad mitte 9000 omad, mu 9000 oli seal 1 seier pealegi rohkem

Ja minumeelest käib enamus autodel soojendusradikas salongist välja k.a. mu 900

9000'l muidugi võib ta kapoti alt käia, seda ma ei tea.
Krt, avatar loomulikult 900 oma. Ei tea kuhu mõte tüüris. Aeg-ajalt juhtub... Aga näed lammutades saad ju kohe ka armatuuri tuled ära kontrollida
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: P Veebr 05, 2006 12:31
Postitas sigaelmar
Siis ei kõlagi töö väga jubedalt, ju hakkab üxpäev nokkima kui jälle jahutusvedelikku vähemax jäänud on.
Thnx!
Soojendusradiaatori sobivus
Postitatud: P Veebr 05, 2006 17:43
Postitas Trionic
Kui jebima hakkad,helista,seal mõned ebameeldivused tulevad,kui ei tea.