Tere!
Oleks soov endale soetada 900 classicu Turbo versioon, kas keegi oskab täpsemalt rääkida, vahest Aero versiooniga. Ning Eestis müüakse classikuid päris vähe, sama seis on ka mobile.de-s. Oskab keegi soovitada mõnda head saiti veel ?
Olen netist näinud, et osadel classikutel on ka hele nahksisu, kas see on stock või siis juba oma algatus ?
Ise otsin sellist autot, mis on heleda nahksisuga, turbo mudel, kliima, on need väga haruldased ?
Ette tänades!
Saab 900 Turbo ostuabi
Absoluutselt igasugune hoitud ja korralik klassik 900 on juba väga haruldane.
Baata ka www.blocket.se ja hea õnne korral võib ka www.autoplius.lt midagi leida.
Ka ebay-d ei tohiks unustada.
Baata ka www.blocket.se ja hea õnne korral võib ka www.autoplius.lt midagi leida.
Ka ebay-d ei tohiks unustada.
-
maffiaants
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Aug 29, 2013 20:20
- Asukoht:
- Auto:
Eesmärk tegelikult polegi osta hoitud ja korralikku, pigem selline pool-pidune ja siis ise hakata nokitsema.
http://www.nettiauto.com/saab/900/5873458Tere!
Ise otsin sellist autot, mis on heleda nahksisuga, turbo mudel, kliima,
hele sisu ja (madalsurve) turbo
-
maffiaants
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Aug 29, 2013 20:20
- Asukoht:
- Auto:
Automaat kasti ei sooviks ise ka. Eks peab silma peal hoidma turul.
Oskab keegi ka täpsemalt selle Aero versiooni erinevused ära rääkida ?
Oskab keegi ka täpsemalt selle Aero versiooni erinevused ära rääkida ?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Klassiku puhul on Aero lihtsalt tavaline 3 ukseline turbokas, millel on erinev bodykit. Too AndresV poolt viidatu on mingi eriline peletis, isetehtud bodykiti ja tiivaga...
Ses mõttes ei tasu automaatkastiga isendit maha matta, et kui sa nagunii asud nokitsema ja kui on väga hea kerega toorik, siis tegelikult saab sinna ju ka käsikasti jms külge keerata.
Ses mõttes ei tasu automaatkastiga isendit maha matta, et kui sa nagunii asud nokitsema ja kui on väga hea kerega toorik, siis tegelikult saab sinna ju ka käsikasti jms külge keerata.
Tiib on AndresV poolt viidatud masinal ise aretatud, kuid tagastange on suht haruldane airflow paketi stange. Küljeplastid on VEEL haruldasemad 4d airflow laiendid. esistange on tollel tavaline facelift stange turboka alumise lisaga.
-
maffiaants
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Aug 29, 2013 20:20
- Asukoht:
- Auto:
Kas classicutel on ka mingi Facelift versioon? Oskab keegi anda täpsemalt mingeid pilte? Või lehte, sest Wikipeadias on infot suhteliselt vähe ning pildid puuduvad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kas classicutel on ka mingi Facelift versioon? Oskab keegi anda täpsemalt mingeid pilte? Või lehte, sest Wikipeadias on infot suhteliselt vähe ning pildid puuduvad.
jah on. kuni 87...88 ja sealt edasi.
Ega see klassikute turg ikka nii tühi kah ei ole, et sobivat ei leia. Kui tahad odavat ja head, siis tuleb 2 tk osta, nagu teada- ühe odava ja teise hea. Eks ikka hind ole see mis tavaliselt piiri soovidele paneb. Muud ma küll ei näe.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
Ilts
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 125
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 85' 900 T16 Aero
Kõikidele teemaalgataja nõuetele vastavat turboklassikut saab ainult lõunapoolt, st Itaalia, Šveits, Holland, Hispaania jne. Seal algavad selliste hinnad 3500€, lisaks veel äratoomine. Põhjamaades eriti heleda nahksisuga turbokaid ei liigu, isegi tavamudelit on heleda sisuga vähe. Kõige õigem oleks võtta T8 Special mudel, kui nõutakse Aero kere, nahksisu ning turbot. Selliseid T8-d on kõige lihtsam Rootsist tuua. Ühel kaasfoorumlasel oli selline kunagi müügis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid230509
-
Ilts
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 125
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 85' 900 T16 Aero
Kõikidele teemaalgataja nõuetele vastavat turboklassikut saab ainult lõunapoolt, st Itaalia, Šveits, Holland, Hispaania jne. Seal algavad selliste hinnad 3500€, lisaks veel äratoomine. Põhjamaades eriti heleda nahksisuga turbokaid ei liigu, isegi tavamudelit on heleda sisuga vähe. Kõige õigem oleks võtta T8 Special mudel, kui nõutakse Aero kere, nahksisu ning turbot. Selliseid T8-d on kõige lihtsam Rootsist tuua. Ühel kaasfoorumlasel oli selline kunagi müügis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid230509
See auto oli mingi aeg tagasi müüa pakkuda:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700
Peaks vastama sinu ootustele.
Väga heas korras ja ega odavalt ilmselt ei saa... aga uuri omanikult, kas müügisoov endiselt olemas või enam mitte.
Siinse foorumi kaudu on minevikus nii mõnigi ilus klassik omanikku vahetanud, kuid kurb on see, et need autod on justkui maa alla vajunud, pole neid näha ei ühelgi kokkusaamisel ega ka foorumis. Samas on tervitatav näha, et veel on huvilisi, kes tahaks klassikalisi Saabe omada, loodetavasti ka sõita...
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700
Peaks vastama sinu ootustele.
Väga heas korras ja ega odavalt ilmselt ei saa... aga uuri omanikult, kas müügisoov endiselt olemas või enam mitte.
Siinse foorumi kaudu on minevikus nii mõnigi ilus klassik omanikku vahetanud, kuid kurb on see, et need autod on justkui maa alla vajunud, pole neid näha ei ühelgi kokkusaamisel ega ka foorumis. Samas on tervitatav näha, et veel on huvilisi, kes tahaks klassikalisi Saabe omada, loodetavasti ka sõita...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
maffiaants
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Aug 29, 2013 20:20
- Asukoht:
- Auto:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... res=EXPORT
See tundub olevat päris hea, just sellise välimuse ja varustusega tahakski tegelikult, kahjuks on täielik jama nüüd see, et rool asub valel pool.
See tundub olevat päris hea, just sellise välimuse ja varustusega tahakski tegelikult, kahjuks on täielik jama nüüd see, et rool asub valel pool.



