Perekasvuga ja pikkematte sõitudega vajas 9k Aero vahetust, nohhh... garaazi puudus kah.
Uue auto kriteeriumid olid: mahutavus, toimiv kliima, nahk, cruise, diisel ja automaat, 2006->. Tahtsin midagi muud marki proovida nt. Volvo V70 ei leidnud midagi head, kõik tol hetkel müügis olid kakkid kere poolt või tehnilised või ka kõik kokku. Saabe 9-5 1.9 TiD ka vatasin, enamus oli keritud odomeetritega Rootsi taksod. Tagavara variant oli sõbra toodud 03.2012 Hollandist 9-5 esmase redistriga 22.06.2007, kus oli hea varustus, hooldusraamat ja vahetatud kõik mahlad ja filtrid, istu ja sõida. Ls. tol hetkell oli 190k km. Tagavaravariant oli kõige paremas seisundis ja ostsin ära.
Nüüd juba üle 20k km läbitud ja tutvunud autoga, mootor on tõesti hea võimsus/säästlikus. Selle ajajooksul sai esimese asjana vahetatud mootori rihm koos vee pumbaga ja muu kuluvaga + uued OEM eelsüüte küünlad, taas uus küttusefilter, ja ka mootori õli (6k km-i vana). Pärast, talve komplekt uued OEM 16" valuveljed Pirelli naastudega ja mootori eelsojendi salongi puhuriga.
05.2013 vahetasin kindluse mõttes originaalse DPFi välja, tekkitas tundvat vibrat põletamisel, eks ka aeg nendel ~200k km-it. Vahetamisel palusin ka lisa diagnostikat, kus tuvastati maha lendanud swirl rod vaid. Uus sisselaske sai kohe ostetud, kahjuks aega paigaldada ei olnud. Aga remondi komplekt päästab

Lisatud said ka VectorAero istmed, mugavamad pikkadel sõitudel ja + sain ka soojenduse(põhjamaade auto, oli ilma)
Viimati lisasin ka AUX-IN tänu hr triibutu karbikesele.
Mida tahaks lisada veel heli isolatsiioni, suht mürakas 100km/h -> 9k -93 Aero oli vaiksem

Muidu ostuga rahul, mugavus ja säästlikus võtavad oma, võimsust ka piisavalt, seda ka vast natukene parandan

Lisatud failid