Kriban lõpuks ka väikese tagasiside:
Asi algas sellest et Rootsimaal 120/130-ga sõites üks hetk hakkas äkki auto vibrama. Terve auto. mitte rool ja ainult siis kui gaasi vajutas ehk gaasi pedaal oli all asendis. Kui Predaali lahti lasi kadus ka vibra. Samas kui võtsin auto hoo madalamaks nagu näiteks 110 või 100 km/h kadus mõneks ajaks vibra ära. natukese sõidu järgi ilmus vibra ka nende kiiruste juures. ja nii see vibra jäigi. st tekkis alati maanteel sõites 100+ km/h kiiruste juures.
Lõpuks tõin auto Riia kohalikku Saabimeeste juurde ja välja tuli et seal kus need veovõllid sisenevad käigukasti seal on mingid tripodid - need olid esiteks sodid ja teiseks oli juhipoolse tripodi pesa endale mingi väikse "kraavi" kulutanud et kui ta sinna sisse kinni jäi hakkas vibrama. Ehk siis, kuna tripodid olid suht sodid ja nad ilmselt ka sinna "kraavi" kinni jäid siis seal tekkisiki kokku võtes vibra.
Autol vahetati ära siis mõlemal pool tripodid - sieesmised võlliotsad vahetati kohaga (parem vasak - vasak parem) ja ühel pool pandi "uus" tripodi pesa - ehk kogu see metall jurakas mis kasti külge kinnitub jne...
Nüüd sõidab auto ilusti ilma vibrata ja isegi lõtks gasitamisel läks märkimisväärselt väikseks.
