1,9 TiD tuunimine

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
crowman
Postitusi: 297
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#1

Kuna suurem osa tuunib oma bensukaid , siis ka küsimus...
Kas ja kuidas saaks diislit võimsamaks, tegemist siis 1,9 TiD 110 kw. Neti avarustes surfates jääb silmsa igasuguseid (chipe)
kuid kas neist ka kasu on.... ehk kellelgi oma kogemus ja hea soovitus.
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#2

Üks soodsam diisli tuuning on RaceChip. Töökaaslane kasutab seda ja on väga rahul: odav , lihtne paigaldada, lihtne tuunida. Ja vahe on täitsa tuntav ;)
pumps
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid233174
See box jah on kergesti paigaldatav, aga vähe usaldusväärne asi. Pettab ECUt, et rohkem anda küttust.
Parem vast ikka ECUt chippida, saad ka Soomes teha http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid224494

Nende vahe ka kirjutatud http://www.chiptuning.fi/chiptuning_abc.htm#Chiptuning differs from all tuning boxes
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#4

iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5


Hind isegi -30% ja vajadus + effekt. Hirsch on hea sellega, et garantii ei kao peale paigaldamist.
Kas ECU programeerijad ei tee sama muudatusi mida Hirsch?
Kahtlustan, et võib ka koopia Hirsch i softist olla.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#6

Kustkohast seda Hirschi asja saab?
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#7

Vanasti sai Vikingist.
dpfoff
Postitusi: 47
Liitunud: E Jaan 03, 2011 22:11
Asukoht:
Auto:

#8

Kui soov, siis diisli mootoril võimalik võimsust muuta:
1,9D 88kW 280Nm -> u. 110kW 330Nm
1,9D 110kW 320Nm -> u 125kW 370Nm
1,9D 132kW 400Nm -> u. 155kW 480Nm
2,0D 118kW 350Nm -> u 145kW 420Nm
2,0D 141kW 400Nm -> u. 160kW 480Nm
Hind 150 EUR (9-5 2010... 2,0D 250 EUR)
9-3 saab OBD kaudu.
9-5 nii 1,9D kui 2,0D peab aju maha võtma.
Täpsemat infot saab pm kaudu.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#9

hmm, kas see +15kW ja +50Nm lisa annab oluliselt tunda? :conf:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#10

hmm, kas see +15kW ja +50Nm lisa annab oluliselt tunda? :conf:

+ 50 Nm annab väga oluliselt tunda, kui see reaalselt juurde on tekkinud.
dpfoff
Postitusi: 47
Liitunud: E Jaan 03, 2011 22:11
Asukoht:
Auto:

#11

eks need numbrid on jah ideaaljuhul ja lõplik tõde selguks dünopingis nn. "enne ja pärast" testi võrreldes. Kahel 1,9D Vectral olen softi vahetanud ning ühel omanikul tekkis lai naeratus näole peale esmast sõitu, teisel nii suur naeratus ei olnud kuid raha tagasi ka ei küsinud :-). Insignia 2,0D omanik kiitis samuti auto paremat minekut. Eriti just peale käiguvahetust (manuaal kast) pidavat mootor kohe korralikult vedama hakkama.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Vasta