1. leht 1-st
swirl ökane
Postitatud: T Okt 29, 2013 11:41
Postitas turuplats
Hei, mul swirl süsteem väga ökane, kas hea lahendus on panna
swirl rod kit? Ilmselt selle tõrgetega töötamisest tahmas ka EGR väga, mille tõttu lausa kinni jäi. Egr nüüd puhas aga vist mitte kauaks.
Kellel see pandud rääkige, kas tasub või polegi muud head lahendust?
Pilt mootori ökast.
Lisatud failid
swirl ökane
Postitatud: T Okt 29, 2013 13:13
Postitas D116
Muu lahendus on uus sisselaske kolle ~300€
Swirl rod kit mõneks ajaks päästab, kuni need klappikesed sisselaskes täitsa ei kulu ära, eelnevalt sealt ka küttus peaks immitsema. Kui on klappikesed üleval kuivad võib panna see kit.
Ma olen selle kit-iga täitsa rahul, toimib nagu peab, ja ei lenda maha, originaalis võiks olla selline, aga mitte plastmass. Klappid ka võiks metallist olla. Tänapäeva autot tundub ongi nii tehtud, et kuluks ära ja ostad uue.
swirl ökane
Postitatud: T Okt 29, 2013 22:24
Postitas turuplats
Pildil näha et vasakult 3 ja 4 vahelt ajab rohkem välja, kas seal miski tihend läbi või mida seal parandama peaks. Ei tahaks kohe uut kollet ka panna.
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 8:36
Postitas D116
Ei näe seal pildilt suht mida.
Swirl tundub paigal on sul.
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 12:20
Postitas turuplats
see swirl latt paigas vist jah, aga sealt vahelt ajab p....a välja, kas seal peaks midagi välja vahetama, miski tihend või klapp või siis ainuke laendus uus terve kobakas?
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 12:28
Postitas Herki
Kogu kupatus. Eraldi varuosi sellele ei ole.
Mul üks selline hetkel pagassis.
Herki
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 13:07
Postitas D116
Carringis oli kohe saadav ka.
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 18:15
Postitas sourdenis
need klapid muutuvad ajapikku "hõredaks". Lõpuks on abiks jah, ainult uus kollektor.
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 18:57
Postitas turuplats
kui see poolpiduselt seal töötab siis mis seal kannatada saab enam?
swirl ökane
Postitatud: K Okt 30, 2013 20:39
Postitas D116
kui see poolpiduselt seal töötab siis mis seal kannatada saab enam?
Ebanormaalne mootori töö, suurem küttusekulu ja tänu sellele ka tahmafilter ei saa õieti läbipõletada ennast.
swirl ökane
Postitatud: R Nov 01, 2013 8:33
Postitas turuplats
Tean, et mõned on üldse kinni pannud need, punnid ette. Kuidas sellesse suhtuta? Mis hakkab juhtuma mootoriga?
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 16:07
Postitas turuplats
Leidsin sellise kommentaari...
Turbo rõhu piirajad.Kui peale kiirendamist lased gaasi lahti annab turbo veel mõnda aega ülerõhku,mida mootor hetkel ei vaja.Sissepritse läheb ka valeks,kuna õhulugeja loeb rohkem õhku ja vastavalt sellele annab kütet.See üleliigne õhk,ehk hapnik läheb otse väljalaskesse,kus kaasaegsetel autodel on keerulised katalüsaatorid/filtrid ja keemia läheb seal valeks.Lisaks on nad suletud tühikäigul,mootor soojeneb kiiremine.Üldiselt,kui nad ei toimi,lähevad heitgaasid paigast,muud ei midagi.
Ei teagi kas panna ikkagi uus kolle või panna see asi lihtsalt kinni?
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 16:17
Postitas Cyber
See tsitaat on nii idiootne, et valus hakkab kohe...
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 17:08
Postitas D116
Ja sellist lollust teha Hirsch-iga

swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 17:56
Postitas veikov
Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 18:33
Postitas D116
Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.
Kui panna nad kinni ei pääse õige kogus õhku sinna, tekkib vale segu ja võimsus ka langeb! Insenöörid on vast lollid, et ei pannud kõik sisselaske avad kinni, aga ise võid panna nii sisselaskes kõik kinni ja väljalaske ka juba ühelepoole pane kinni, nii ei rikku loodust

swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 18:46
Postitas veikov
ms mõtlesin et avad jäävad ikka avatuks, ehk siis õhukanalid vabad. Kuid kui labad välja võtta siis tekivad kollektorisse augud mis tuleb ju ometi sulgeda.
Kütuse kulus küll vahet märgata pole ja ülevaatusega pole mingit muret. Kuid kui on olemas üleliigset raha siis muidugi soovitan panna uue kollektori.
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 20:17
Postitas turuplats
ma pidasin ka silmas kolle auke seal peal. sinna müüakse kohe spets punne isegi.
swirl ökane
Postitatud: T Nov 12, 2013 21:33
Postitas Trionic
Man. kasti puhul võivad need klapid ka olemata olla. Aut. kasti puhul "reguleeritakse" käiguühtlust just swirl klappide abil võimalikult sujuvaks. Mingid moditud tarkvarad, tõstetud vääne/võimsus ei puutu erti asjasse.
2.2 oopeli üllitise puhul pole üleüldse vahet- mida vähem neid "tarku" vidinaid (swirl,egr,etc) külge suudad jätta, seda vähem lõpuks hävid. Sitt on igatahes.
1.9 td , eriti tdid puhul soovitaksin ikka see kollektor vahetada. Eelnevalt puhasada kogu sisselase ja edaspidi sõita, nagu bensiinimootoriga, ehk siis MITTE SEDA TEHA ÖKOSTIILIS, mis loomulikult viib need ökorublad su taskust kordistite abil hiljem minema.
See mootorijuhtimine arvestab VÄGA swirlsüsteemi töö korrasolekuga.