Lisan ka enda uue aparatuuri siia, et tasapisi autopäevikut pidama hakata ning enda kogemusi jagada.
Omandasin foormulastele tuttava kaspariuse ferrari punase Saab 9-3-e.
Olen varasemast keeranud kahe Saab 9000 rooli ning mäletan siiani nagu eilset päeva, kui sai tehtud ka esimene möödasõit turbo Saabiga


Saabi soetamise mõte ning otsimise protsess oli pikk ja loid. Sai mõeldud uuemate 9-5 diislite peale kui ka uuemate ja vanemate 9-3-de peale. Lõpuks siiski hakkas ostmise mõte rohkem realiseemaks muutuma seoses töökoha vahetusega, kontori asukoha muutusega ning ühistranspordi igapäevaste "võlude" nautimisega. Sattusin ostma vist mõõna perioodil kuna suurt valikut kohalikul turul ei olnud. Uudistasin foorumit ning leidsin siinsetest soppidest kaspariuse ferrari autopäeviku ning müügi teema. Sai ka siis Kaspariga kohe kontakteerutud ning peagi auto ülevaadatud. Oluliseks sai pikemate kogemustega Saabi omanike erapooletu arvamus autost, Rootsi taust, korrektne hooldusraamat ning kere hea seisukord.
Peal on 2.0 turbo mootor
Vahetatud on turbo (mitte uue vastu)
Soft on veidi üle kirjutatud
Elustiili lisadest on puudu automaat kast ning nahk sisu, kuid peale 200km läbimist linnatänavatel see enam nii suur miinus ei tundugi - pigem maitse asi. Kõik muu on olemas.
Hetkel soovivad vahetust tagumised puksid, esiklaas, SID display ja kliima display. Aeg-ajalt tuleb ka kuskilt eest mingi kolks sisse, kuid see vajab veel uurimist.
Ideaalis sooviks suvel ka paar värvitööd ettevõtta - esipamper, kapott ja taga rattakoopa äär - seal jookseb väike rebane. Mõned tuled armatuuris on ka ära kustunud ning vajaks korrigeerimist.
Muidu olen autoga igati rahul - liigub hästi ning hätta ei jää. TCS võiks ideaalis siiski olla kuna kiirema stardi puhul foori tagant käivad 1-2 käiguga rattad ringi liiga lihtsalt

Vaatame, kuidas ajahammas ja Eesti teed Saabile mõjuvad

Lisatud failid