1. leht 2-st

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: T Nov 12, 2013 17:14
Postitas allan67
Howdy

Lisan ka enda uue aparatuuri siia, et tasapisi autopäevikut pidama hakata ning enda kogemusi jagada.

Omandasin foormulastele tuttava kaspariuse ferrari punase Saab 9-3-e.

Olen varasemast keeranud kahe Saab 9000 rooli ning mäletan siiani nagu eilset päeva, kui sai tehtud ka esimene möödasõit turbo Saabiga :) Siiani pole saanud samalaadset sõidumugavust ning emotsiooni ühegi teise autoga - v.a. Porsche Panamera, milleni minu eelarve antud juhul ei küündinud :)

Saabi soetamise mõte ning otsimise protsess oli pikk ja loid. Sai mõeldud uuemate 9-5 diislite peale kui ka uuemate ja vanemate 9-3-de peale. Lõpuks siiski hakkas ostmise mõte rohkem realiseemaks muutuma seoses töökoha vahetusega, kontori asukoha muutusega ning ühistranspordi igapäevaste "võlude" nautimisega. Sattusin ostma vist mõõna perioodil kuna suurt valikut kohalikul turul ei olnud. Uudistasin foorumit ning leidsin siinsetest soppidest kaspariuse ferrari autopäeviku ning müügi teema. Sai ka siis Kaspariga kohe kontakteerutud ning peagi auto ülevaadatud. Oluliseks sai pikemate kogemustega Saabi omanike erapooletu arvamus autost, Rootsi taust, korrektne hooldusraamat ning kere hea seisukord.

Peal on 2.0 turbo mootor
Vahetatud on turbo (mitte uue vastu)
Soft on veidi üle kirjutatud

Elustiili lisadest on puudu automaat kast ning nahk sisu, kuid peale 200km läbimist linnatänavatel see enam nii suur miinus ei tundugi - pigem maitse asi. Kõik muu on olemas.

Hetkel soovivad vahetust tagumised puksid, esiklaas, SID display ja kliima display. Aeg-ajalt tuleb ka kuskilt eest mingi kolks sisse, kuid see vajab veel uurimist.
Ideaalis sooviks suvel ka paar värvitööd ettevõtta - esipamper, kapott ja taga rattakoopa äär - seal jookseb väike rebane. Mõned tuled armatuuris on ka ära kustunud ning vajaks korrigeerimist.

Muidu olen autoga igati rahul - liigub hästi ning hätta ei jää. TCS võiks ideaalis siiski olla kuna kiirema stardi puhul foori tagant käivad 1-2 käiguga rattad ringi liiga lihtsalt :)

Vaatame, kuidas ajahammas ja Eesti teed Saabile mõjuvad :)






Lisatud failid

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: T Nov 12, 2013 18:12
Postitas kasparius
Mõnusat sõidulusti!
Naistele see auto meeldib :cool:
Ja küttekulult on ka ikka linnas oluliselt ökom kui aut. Plussid, miinused :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: K Nov 13, 2013 20:19
Postitas allan67
Jah nii on. Daamid on kommenteerinud, lives näeb auto palju parem välja, kui pildil ning ka õe väikesed poisid olid autost vaimustuses - onu Allan olevat väga kihvti sportauto ostnud :)

Täna sai teist korda tankimas käidud ning keskmine küttekulu ainult linnas sõites tuleb ca 11l/100km. Sinna juurde kuuluvad nii agressiivsemad kiirendused kui pensionäärlik käiguvahetus - peamiselt tööle ja koju sõit. Kütuseks oli Statoili 95 Miles pluss.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: K Nov 13, 2013 21:57
Postitas cabric
Õepojad on asjast õigesti aru saanud, tõepoolest väga ilus, sportlik look.
Veljed tahavad autot küll halli argipäeva tagasi tirida, aga ega ikka ei õnnestu hästi, nii tugev on värvi ja kroomi koosmõju.
Velgedest ilmselt ei raatsi loobuda kuna Saabi originaalid, aga need ei ole kohe kindlasti mitte selle Saabi veljed.
Keeruline oleks muidugi midagi mõjusat leida ka mis seda masinat aktsentida suudaks aga ta tungivalt nõuab.







Lisatud failid

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: K Nov 13, 2013 22:52
Postitas allan67
Ma ise sooviks tõesti jääda "Saab originals" raamidesse. Kuigi pean nõustuma, et antud veljed tirivad auto tõesti halli argipäeva tagasi. Endale tohutult meeldivad Saabi 6 kodaraga veljed - Vector, kui ma ei eksi(?). Antud 16" sobivad kenasti talvisteks velgedeks, suveks olen mõelnud 17"-te peale, kuid pean enne testima kuidas see sõitumugavusele mõjub. Linnas sõites otsib Saab kenasti ka nende 16"tega teed taga, kui pikkirööpad on. Kui talve üle elame ja kiiremad puudused elimineeritud saavad siis läheb kindlasti ka uute velgedeks otsimiseks :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 0:39
Postitas S9K

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 0:59
Postitas allan67
Tänud S9K

Need ongi samad 6 kodaraga veljed mida mõtlesin :)
http://www.saabcentral.com/phpgallery/a ... G_0177.jpg

Ühed ilusaimad veljed mida siiani Saabi all näinud oled (maitse asi loomulikult). Selles suunas tahakski liikuda :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 2:25
Postitas kasparius
Double spoke mingi oli see. Aero orig velg 01-02 aastad.
Punasele sobib nagu rusikas silma auku. Tee sillad taiesti korda ja 16 ei kisu enam.
Vaata siin foorumis oli 1 punane nende velgedega. Lugejate autode all.
Oli ka mu sõbra om kui Rootsist toodi. Praegune kasutaja ktykk oma.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 8:50
Postitas que
Õnnitlused kena liikuri puhul :thumb:
Need veljed on välimuselt ülimad :love:
Ainuke miinus on see, et nad on 17'',
see tähendab foorumi postituste põhjal
kehvemaid sõiduomadusi ja rehvi hind on ka teine :wall:
Tänud S9K

Need ongi samad 6 kodaraga veljed mida mõtlesin :)
http://www.saabcentral.com/phpgallery/a ... G_0177.jpg

Ühed ilusaimad veljed mida siiani Saabi all näinud oled (maitse asi loomulikult). Selles suunas tahakski liikuda :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 9:42
Postitas fitti
Tubli valik, heas korras OG9-3ga on lust sõita.

PS. Kui ma kevadeks omale mingid ilusad 16'' veljed leian, siis lähevad mu senised Aero-veljed müüki, jälgige reklaami.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 10:07
Postitas cabric
Nõus, et double three spoke 17 on kena velg iseenesest ja Saab originals kontseptsiooniga haakuv, aga disainitud siiski täiesti tavalise, standardse, konveierilt maha veereva auto kaunistamiseks ja seal ta töötab.
Kui kest ära tuunida, siis selle standard veljega seal enam midagi suurt peale hakata pole.
Me räägime siin vabariigi eksklusiivseimast Saabist ikkagi!
Usun , et ka see kasukas võis tehasest seljas olla, aga nii eriline ja nõudlik kõige suhtes.
Vale oleks siin mõelda, et pole edev inimene ja originaalveljed siiski jne.
Eksklusiivveljed selleks ongi, et võtta appi kui originaal enam ei aita.
Ei saa lähtuda ainult oma soovidest ja maitsest, peab suutma ego maha suruda ja vaadata ka vajadustest lähtuvalt, et saaks selle asja balanssi lõppude lõpuks.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 10:17
Postitas ill
Vahet pole mis velg, peaasi et seal normaalne rehv peal on.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 10:56
Postitas AndresV
Minu autol (teema siin) on need samad double spoke 3 / double spoke Y veljed all. Rootsis oli väga viis, Tallinnas ... pole hullu aga siiski 9-5 aero veermikuga töötab sama velg mõnusamalt. Talveks plaanin 16" alla panna.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 12:07
Postitas daags
double spoke 3 on täitsa pakkuda:cool:

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 12:16
Postitas allan67
Minu autol (teema siin) on need samad double spoke 3 / double spoke Y veljed all. Rootsis oli väga viis, Tallinnas ... pole hullu aga siiski 9-5 aero veermikuga töötab sama velg mõnusamalt. Talveks plaanin 16" alla panna.

Olen Sinu autot kiibitsenud ning väga muljetavaldav!
double spoke 3 on täitsa pakkuda:cool:

Tänud daags. Vaatame, kas kevadeks alles veel on :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 12:22
Postitas kasparius
Nõus, et double three spoke 17 on kena velg iseenesest ja Saab originals kontseptsiooniga haakuv, aga disainitud siiski täiesti tavalise, standardse, konveierilt maha veereva auto kaunistamiseks ja seal ta töötab.
Kui kest ära tuunida, siis selle standard veljega seal enam midagi suurt peale hakata pole.
Me räägime siin vabariigi eksklusiivseimast Saabist ikkagi!
Usun , et ka see kasukas võis tehasest seljas olla, aga nii eriline ja nõudlik kõige suhtes.
Vale oleks siin mõelda, et pole edev inimene ja originaalveljed siiski jne.
Eksklusiivveljed selleks ongi, et võtta appi kui originaal enam ei aita.
Ei saa lähtuda ainult oma soovidest ja maitsest, peab suutma ego maha suruda ja vaadata ka vajadustest lähtuvalt, et saaks selle asja balanssi lõppude lõpuks.



Aga auto on välimuselt täiesti originaal ja seepärast see double three spoke sobibki.
Aga koos madalduse ja mingi punase 17" randiga veljega oleks kukimuki.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 12:36
Postitas cabric
Originaal, aga ikkagi nii eriline, et kummalisel kombel neljaukselisuski selle sportauto puhul kasuks tuleb.
Sihvakam, saledam ja siia see sobib.
Jõudu igal juhul!

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: N Nov 14, 2013 15:53
Postitas allan67
Saabi liigud

Howdy

Kuna kallid kolleegid väga muretsesid, et auto ilma liikudeta ei pruugi kaua kesta, sai täna sümboolselt auto ka ühisürituse raames sisse õnnistatud :)

Disclaimer

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist ja reaalsustaju. Mitte mingil juhul istuda Saabi rooli peale alkoholi tarvitamist kuna võite ekslikult ennast hävituspiloodiks pidada!

Pilt

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: E Nov 25, 2013 20:56
Postitas allan67
Täna täheldasin, et tühikäigul hakkavad pöörded kohati kergelt kõikuma. Silma järgi tahomeetrit jälgides ca 100rpm. Piisavalt, et vool kergelt kõikuma panna. Kas Tech2 suudaks selle anomaalia välja lugeda?
See on selline anomaalia, mis aeg-ajalt ennast ilmutab.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: E Nov 25, 2013 23:44
Postitas kasparius
Mis temp teil seal Eestis on?
Kliimakompressor tuleb taha või jahutusvent hakkab tööle.
Siis ka pöörded langevad korraks.
Kui see on mingi uus nähtus....siis...
Mul kõigil 9-3 nii olnud.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: E Nov 25, 2013 23:54
Postitas tõh
Praeguste ilmadega küll kliima enam taha ei tule. :)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: T Nov 26, 2013 9:59
Postitas allan67
Pöörded kõiguvad siiski mingi aja periood, mitte korraks - nagu vendi järgi tulemine selle põhjustaks.
Aga püüan jälgida seda anomaaliat.

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: T Nov 26, 2013 18:25
Postitas 13piisab
õnnitlused! Jäi mullegi silma kui "selle raha eest ajalooga autot päris palju"-masin. Tõttöelda soovitasin ühele inimesele. Selle soovituse tagasiside põhjal ei saa aga seda väidet päris üldlevinud tõeks kuulutada:
Naistele see auto meeldib :cool:
nimelt selgus, et 9-3 pära kuju on täiesti vastuvõtmatu. Maitse üle vaidlemine jäi ära, aga siinses foorumis julgen tunnistada, et mulle meeldib küll 9-3 igast otsast rohkem, kui Peugeot 307, mille asemel ma Saabi näha lootsin :D

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: K Nov 27, 2013 10:28
Postitas allan67
Hehhee... tänud. Eks see Saabi disain ole tõesti selline, mis vajab harjumist. Nagu kõik head asjad ;)

Saab 9-3 SE, 2001, allan67 (LUKKU)

Postitatud: P Dets 29, 2013 19:38
Postitas allan67
See on hetkel kohvipaksu pealt ennustamine, aga ehk tuleb kellelgi tuttav ette. Nimelt kostub justkui klapikambri kaane alt mingisugust roostest vingumist. Heli ise meenutab rohkem kulunud laagri/rulliku kiunumist, kuid ei kujuta küll hetkel ette, mis see seal olla võiks. Igatahes muret tekitav. Kas tuleb ketivahetus äkki ettevõtta? Laadisin selle soundcloudi üles. Salvestuse heli on dramaatilisem, kui reaalsus. Samas toob väga edukalt heli "eripära" esile.
http://soundcloud.com/alberto-tuusik/sa ... in/s-FKO1s

Tuleb ehk kellelgi tuttav ette?
Päris sellist traktori häält auto ei tee. Salvestasin telefoniga DI kassetti juurest.