1. leht 1-st
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: N Nov 21, 2013 14:08
Postitas karljuuh
Tere, olen siin foorumis uus ja olen ka alles esimest korda elus saabi omanik ja seda ka alles 2 nädalat, mootoriks siis 3 liitrine v6 147kw, ja aasta 99. Jätsin auto poe ette seisma, sai siis parktuledesse ledid paigaldatud, ja vaatan, et auto käima enam lihtsalt ei lähe, ei luba ka mitte. Vaatasin kaitsmeid ja kaableid mootori juurest, kõik tundus korras olevat. 10 minutit hiljem läks järsku käima ja sain koju sõita, mootori tuli põleb (check engine) kodus suretasin välja, et äkki kustub tuli müüd ära, aga käivitades póleb ikkka tuli edasi aga mootor tööötab ilma anomaaliateta. Aitäh!
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: N Nov 21, 2013 15:44
Postitas Ets
minul oli aastaid tagasi sama mootoriga sarnaste tunnustega viga. Süüdlaseks osutus vändaandur, mis hakkas töölepingut lõpetama.
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: R Nov 22, 2013 1:58
Postitas yllar
Lisaks on soovitav kindlasti igaks juhuks vahetada termostaat.
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: R Nov 22, 2013 2:13
Postitas tõh
Lisaks on soovitav kindlasti igaks juhuks vahetada termostaat.
Jutt bensukast.
(mitte et bensukal poleks sellist asja nagu termostaat, aga tundub, et vihjad siinkohal 3.0TID probleemidele)
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: R Nov 22, 2013 9:12
Postitas yllar
Lisaks on soovitav kindlasti igaks juhuks vahetada termostaat.
Jutt bensukast.
(mitte et bensukal poleks sellist asja nagu termostaat, aga tundub, et vihjad siinkohal 3.0TID probleemidele)
Minu viga- ei vaadanud kW.
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: R Nov 22, 2013 11:13
Postitas amazon
Ühesõnaga kui check engine põleb, siis võiks igaks juhuks termostaadi ära vahetada?
Saab 9-5 3.0 probleem
Postitatud: L Nov 23, 2013 6:35
Postitas Karmo
Ühesõnaga kui check engine põleb, siis võiks igaks juhuks termostaadi ära vahetada?
Ühesõnaga soovitaks diagnostikas käia, vea põhjus järgi uurida ja siis remontida, mitte ehku peale midagi vahetama hakata
